mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 sie 2003, 12:05 
Cytuj  
Fajny screen... Ni sie przypomnial moj swiecacy na pomaranczowo q2:{

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 11 sie 2003, 14:48 
Cytuj  
moj q3 wygladal podobnie :smile:


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 11 sie 2003, 16:18 
Cytuj  
Mi się nie podoba - jak zechcę grać w coś takiego wypieprzam graty z szuflady, składam 286 z 1MB ramu i gram w Wolfensteina - textury nawet lepsze :wink:

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2003, 23:46 
Cytuj  
Faktycznie grafa nie jest dopasiona , AC2 jeszcze nic nie przebiło i do czasu Mythica tak zostanie .

Mimo grafy takiej mocno przeciętnej coś mnie ciągnie do WOWa . To tak jak z pokemonami ( choć to sie nie odnosi do mnie broń goda :grin: )


Posty: 11
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 28 sie 2003, 08:25 
Cytuj  
HEH Undedzi w Town halu !!!

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2003, 18:22 
Cytuj  
Grafika w WoW słaba?

Juz raz na tym forum pisałem, ze cenie sobie rozwiazania estetyczne a nie kupe bajerów technicznych. Ładna grafika wcale nie ma byc dla mnie realistyczna. Na jaki ch** mi pixel shadery, postacie z tysięcy wielokątów, jesli design calej gry wali plastikiem? Grafika w PS jest taka bezduszna...
WoW w przeciwienstwie do PS jest robiony wg recznych projektów swietnych rysownikow. Widac fantazje designu, widac swietne uchwycenie charakterystycznych czesci ciala, co daje rys lekko karykaturalny. Widac tez piekny, barwny i kolorowy swiat. A jezeli komus nie odpowiada recznie rysowana grafika, a woli dziadowskie rendery, to juz jego sprawa. Ale ja jestem pewien ze graficy z WC to prawdziwi twórcy, a ci z PS to zaledwie programisci graficzni.

Zreszta niech screeny mowia same za siebie. Co wolicie?
Obrazek
Te plastikowe kukielki firmy Mattel... czy też takie piekne nastrojowe grafiki?
Obrazek

Ja zdecydowanie obrazek nr 2.

_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-03 19:23 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 wrz 2003, 18:39 
Cytuj  
Ja wole PS. Drugi obrazek wyglada jak screencap z muminkow.

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 06:57 
Cytuj  
ta albo z okladka z lego... pozatym co to takiego programista graficzny ? ;p Btw, mowisz ze tworcy ps to beztalencia, chetnie zobacze jak zrobisz cos lepszego..

***

Posty: 508
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 09:09 
Cytuj  
Glupota jest porownywac screeny z future shootera z bajkowym mmorgiem :< inne oswietlenie, inne powietrze, inny klimat.

Poza tym tak gwoli scislosci pieknie rysowana grafika a nie rendery skonczyla sie w erze gier 2d. Moze szkoda , ale rysowania w WOW jest tyle samo co w PS ..

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Kiyote dnia 2003-09-04 10:13 ]</font>

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 12:26 
Cytuj  
Ashton - jakbym tak rozumowal, to balbym sie skrytykowac czegokolwiek, czego sam nie umiem zrobic lepiej. Ja nie zrobie lepiej, ale jest wielu, którzy zrobią. I o to mi chodzi. To tak jakby nie móc powiedziec ze Cinquecento to slaby samochód, bo sam bym go we wlasnym warsztacie nie zrobil...

Kiyote - a niby na podstawie czego programisci robia modele i scenerie WoW? Na podstawie szkiców poglądowych itd. A tu widac reke niezlego rysownika, a ja nie widze jej w proejktach PS - ot grafika jak w tysiacu innych futurystyczbych strzelanek. Blyszczace zbroje, futurystyczne gany, obłe pojazdy i kanciaste budowle. Po prostu mi sie nie podoba...

_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 13:27 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 13:29 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 14:39 
Cytuj  
Eh, ale co ty porownujesz? To ze tobie sie nie podoba, nie oznacza, ze grafika jest gorsza. Zapewniam cie, ze prace nad pojazdami i postaciami autorzy PS zaczynali od jakichs szkicow, ktore jednak wygladaly calkowicie inaczej od tych z WoW, bo w PS stawiano na realizm i chociaz czesciowe upodobnienie pojazdow, obiektow i postaci do tego co mozemy zobaczyc IRL.

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 15:12 
Cytuj  
Zbytni realizm z grywalnoscia nie idzie w parze, czego dowodem jest World War II Online, ktore teraz katuje.
I owszem, nie twierdze ze obiektywnie grafika PS jest zła, bo technicznie jest na wysokim poziomie.
A zeby zakonczyc ten w sumie bezsensowny spor, rzuce wam tylko przykładem jak mozna zrobić grafike jednoczenie ultrarealistyczną, a przy okazji ciekawą i oryginalną. Obejrzyjcie sobie trailer gry STALKER - Oblivion Lost. Zadna grafika do tej pory nie wywarla na mnie tak wielkiego wrazenia, lacznie z ta z trailera Half-life 2.
A oto link:
http://www.stalker-game.com/_exlink.php ... ler_hr.avi

Jezeli to wam sie nie podoba, to ja juz nie wiem co moze...


_________________
w nieba pszestszeni
wpopszek drug
jak zwierze co łapę ssie hrapie
wielki istny toważysz papiesz
kudłaty niedźwieć
buk

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 15:23 
Cytuj  
Swietnie, ale co ma grafika gier SP do mmorpg/mmofps?

Planetside juz dawno temu wyszedl, WoW jest nadal w produkcji i rzucasz swietnymi screenami wprost od devsow, z FSAA 4xS, AA 348743987329x , max detalami itd...

Zobaczysz jak to wyglada w "ruchu" to wtedy mozemy dyskutowac, ehh...

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 15:29 
Cytuj  
Cytuj:
2003-09-04 16:23, Asmax napisał:
Swietnie, ale co ma grafika gier SP do mmorpg/mmofps?


A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Od czasu wynalezieni architektury klient-serwer - nie :smile:
Problemy moglaby w sieci sprawic pewnie tak zaawansowana fizyka obiektów jak jest widoczna w tym filmie, bo to juz nie jest sprawa efektow generowanych przez klienta.

BTW czy w Planetside wciaz jest ten blad z przechodzeniem przez pojazdy i niektore obiekty?


_________________
w nieba pszestszeni
wpopszek drug
jak zwierze co łapę ssie hrapie
wielki istny toważysz papiesz
kudłaty niedźwieć
buk

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 15:57 
Cytuj  
Zbytni realizm z grywalnoscia nie idzie w parze, czego dowodem jest World War II Online, ktore teraz katuje.

Ale to nie chodzi o realistyczne odwzorowanie broni/aniamcji smierci itp. tylko WYGLADU postaci i obiektow. W WoW tego nie ma, bo Blizzard stawia na zrobienie bardziej rysunkowych postaci i budynkow (co wyraznie widac na screenie), co jest latwiejsze i niektorym jak widac bardziej sie nie podoba.

Obejrzyjcie sobie trailer gry STALKER - Oblivion Lost.

Widzialem i czekam na gre :O

A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry?

Kodu sieciowego... nie zwolni, ale zwolni dzialanie gry, bo nikt nie ma jeszcze sprzetu, ktory pociagnie grafike z najlepiej zapowiadajacych sie gier FPS (STALKER, HF2) i wyswietli na ekranie 100 poruszajacych sie i strzelajacych do siebie postaci i pojazdow.

BTW czy w Planetside wciaz jest ten blad z przechodzeniem przez pojazdy i niektore obiekty?

Nie wiem, czy o to ci chodzi, ale chyba jest... Czasami jak ustawilem mojego Lightninga na nierownym terenie, to moglem przez niego przejsc :

****
Avatar użytkownika

Posty: 1901
Dołączył(a): 2.02.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 16:10 
Cytuj  
Mi najbardziej odpowiada nastrojowa i wypasiona do bólu grafa z AC2 :smile:

http://www.microsoft.com/games/ac2/visuals.asp

BTW. Stalker piękny ? Phew , mnie bardziej kręci grafa ala Halo2 , Stalker jest brzyyydkkki , jak to mówią - ugly like my dog's ass :lol:

_________________
don't hate the player , hate the game

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: RedruM dnia 2003-09-04 17:31 ]</font>

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 16:20 
Cytuj  
RedruM - nie widzialem dotad AC2 i musze przyznac ze screeny takie jak ten, robia wrażenie i chyba sie ta grą zainteresuje, chociaz slyszalem ze sprzedaje sie dosc kiepsko...
Obrazek

_________________


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 17:21 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Shubduse dnia 2003-09-04 17:22 ]</font>

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 16:23 
Cytuj  
To zagraj sobie, jest przeciez trial. Grafika wyglada naprawde imponujaco, wymagania tez. Szkoda tylko, ze grywalnosc tak kuleje :

*

Posty: 6914
Dołączył(a): 26.01.2003
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2003, 16:28 
Cytuj  
Cytuj:
A co za roznica? Czy zaimplementowanie dobrej grafiki zwolni kod sieciowy gry? Od czasu wynalezieni architektury klient-serwer - nie :smile:


No ok, wrzuca taka grafe do mmorpg, jak nikt nie bedzie gral procz mobow to bedzie super... Ale dodaj do tego kilkanascie osob strzelajacych/biegajacych/czarujacych itd, to nie bedzie tak slodko.


_________________
Rzabolek

TYLKO ELMINISTER

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.