Kabraxis napisał(a):
Ohhh przestan prosze. Nie bedziemy porownywac warcabow z szachami.
I jestem naprawde powazny w tym momencie. Na serio..... nie ma o czym dyskutowac.
A 3/4 tego co napisales to nieprawda - serio pograj wiecej niz te 20 lvli, pobaw sie na serio tymi skillami i gemami to zobaczysz jak "nie ma konsekwencji" i jak musisz dostosowac passive tree do skilli bo inaczej gleba, sprobuj zrobic ten full respec, sproboj ulozyc builda
Ha, widzisz, sam gadasz, zeby pograc dluzej, bo wtedy dopiero moge cos powiedziec o buildach etc., ale jakos nie potrafisz przyjac tego argumentu w stosunku do D3 i Z GORY zakladasz, ze runy sa do dupy i oceniasz je na podstawie suchego opisu i bety z contentem na godzine gry.
Kabraxis napisał(a):
poczytaj co bedzie w sklepiku a co nie. Potem EWENTUALNIE mozemy pogadac.
Well, to co ostatecznie bedzie w sklepiku moze sie jeszcze 10x zmienic, to ze o respecu na razie nie napisali nie znaczy, ze go nie bedzie, ba, wrecz sie moge z toba zalozyc o 6 paka browarka, ze predzej czy pozniej sie w grze pojawi.
Kabraxis napisał(a):
Przede wszystkim od czego powinienes zaczac to to ze w PoE BUDUJE sie postac od zera wlasnym pomyslem i masz REALNY WPLYW na kazdy, najdrobniejszy szczegol jej kreacji. Do tego nie masz na kadej postaci tego samego co inne postacie i nie masz na kazdej postaci dostepu do "wszystkiego".
Erm, jak nie? Drzewko passivow jest to samo dla wszystkich, tylko zaczynasz w innym miejscu, right? Skille to samo, masz dostep do takich samych skilli, tylko niektore dostajesz po 1 quescie, a inne po 4, w zaleznosci od klasy postaci. Nie wspominam o tym, ze skille mozna wymieniac miedzy postaciami, czyli masz 1 pule takich samych skilli na 5 klas postaci.
Kabraxis napisał(a):
No i ja nigdy nie napisalem ze system skilli w D3 jest elestyczny. Naposalem ze nie daje poczucia customizacji i budowy postaci.
Nie daje tobie takiego odczucia. Mi przez 27lvl PoE nie dawalo poczucia budowy postaci, poniewaz moja gra opierala sie na spamowaniu 1 skilla, przez 27lvl! Uwazasz, ze to dobry design gry? Nie liczy sie tylko osiagniecie celu, liczy sie droga, ktora do niego pokonasz. Bylem bardziej zzyty z moim Demon Hunterem po 7lvl w D3 niz z moim duelista po 27lvl. A wiesz czemu? Bo musialem sie nim wiecej natrudzic z niektorymi mobami, czulem dynamike i klimat tej postaci. Zzycie sie z postacia to nie tylko jej budowa, ale takze co z nia przezywasz w trakcie samej gry, o czym najlepiej zaswiadcza pewnie osoby grajace w Diablo na Hardcorze.
Kabraxis napisał(a):
Zadam ci tez pytanie (moze roball nie usunie tych postow - oby).. podobal ci sie system "rozwoju" postaci w Dungeon Siege 3? Bo w D3 jest wlasciwie identyczny atm. Ile ma wspolnego DS3 z cala seria i prawdziwiym HnS to pozostawie do oceny tobie. Dla mnie taki system nie nadaje sie do HnS i koniec. Bo jest zbyt prostacki i nie masz kontroli nad zadnym aspektem budowy postaci. A przez to sie "zzywasz" z postacia w HnS - no bo chyba nie przez fabule jak w jakims Tormencie (LOL)?
Gralem troche w w DS3, ale to byla gra robiona typowo pod konsole, skilli tam bylo jak kot naplakal, ich customizacja zalosna, dynamika walki i itemizacja slaba w chuj. Moze system skilli byl podobny, ale co z tego, jesli bylo zle zrobiony? Nie porownuj tych dwoch gier plz. A co do fabuly, to wbrew pozorom ma ona duze znaczenie - moze nie dla ciebie, ale dla ogromnej ilosci osob i owszem. Jest to zreszta BARDZO czesto argument, ktory pojawia sie chociazby w stosunku do PoE, gdzie ten element NA RAZIE jest bardzo zaniedbany.
Kabraxis napisał(a):
Tak wiec nie przecenialbym zajebistosci i rewolucyjnosci systemu gdzie najwieksza decyzja bedzie wybor koloru particle effect, czyli wybor zywiolu obrazen i to czy skill bedzie stunowal czy zatruwal.
Oj prosze cie, gadasz znowu glupoty i generalizujesz. Runy wplywaja np. na:
- mobilnosc postaci
- typ zadawanych obrazen
- zwiekszenie przezywalnosci
- zmieniaja dmg z single target na aoe
- crowd controlling mobow
- generowanie resources danej klasy postaci
Faktycznie, wszystko sprowadza sie do particle effectow...