mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 20:47 
Cytuj  
sula napisał(a):
Wiesz co jakiś wpływ to będzie miało , jak na jakąś rzecz będzie mega-darcie tzw. ryja lub płaczu . próśb a będzie się to dało zmienić to pewnie zmienią.
+ oczywiście data-mining inżynierownie sobie zrobią ,ale nie zmienia to tego co napisałem wcześniej imho.

Zmienia. W becie RIFTa nie podobalo mi sie ze spelle maja za maly zasieg. Zmienili. Grzecznie napisalem co i jak.

Jak to mowi TB. Spokojnie, bez emocji i rzeczowo a napewno ktoś poważny sie zainteresuje ;>


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 20:49 
Cytuj  
o ile czytaja feedback. :) W SWTOR nie czytali. W RIFT np czytali. I to pilnie.
Zobaczymy. IMHO to bardzo wazna sprawa dla sukcesu gry (relacja developerzy - playerbase i reagowanie na feedback).


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 20:53 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Bzdura. Jesli maja choc troche rozumu i leb na karku to beda grzecznie sluchac feedbacku graczy. Tak jak Trion.

To ze ty chcesz sobie pograc to nie znaczy ze oni nie chce feedbacku i nie beda zmieniac gry.

Glowna przyczyna tego ze RIFT okazal sie sukcesem jest to ze Trion sluchal graczy w becie (a tez byly weekendy a nie full time). Glowna przyczyna faila SWTOR jest to ze olewali feedback beta testerow bo na forum bety mozna bylo znalezc anrzekania na wlasciwie to samo na co narzekali lidzie jzu po premierze.

I to sie przeklada na kazdy MMO. Devsi musza wiedziec ze robia gre nie dla siebie a dla graczy.
Jesli tego nie rozumieja to jest fail. Dlatego jesi maja leb na karku to beda sluchac feedbacku fanatycznego playerbase.

Takim sposobem doszliśmy do tego jak wygląda WoW, blizz zawsze słuchał graczy od samego początku, nawet wtedy jak po paru miesiącach od premiery pisali ze gracze nie chcą pvp otwartego i chcą więcej instancji, stara ekipa odeszła, a nowa to zrealizowała z nawiązką.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 20:56 
Cytuj  
Tragedia.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 21:35 
Cytuj  
Widac Blizz nie sluchal tej wlasciwej czesci graczy, o ktorej pisal iniside.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 21:37 
Cytuj  
Tej co głośniej drze ryja i nie płaci?

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 21:40 
Cytuj  
Widocznie twórcom "WoW" nie zależy na pielęgnowaniu idei przyświecających im na początku. Jednak 10 milionów opłacanych kont to nie w kij dmuchał. Przecież wystarczy mieć jakieś założenia i po prostu się ich trzymać. Wiadomo, że klient nasz pan. Są jednak granice. Jeżeli ktoś marzył o sprzedawaniu samochodów i nagle pod wpływem ludzi zaczyna sprzedawać rowery to po kiego grzyba w ogóle zaczął coś robić? Jeżeli ktoś tworzy grę a potem przyjdzie byle płaczka powie, że za trudno i nagle wszystko zostanie ułatwione na maksa to po prostu twórca takiej gry nie szanuje swojego dzieła. Trzeba słuchać uważnie wszelkich uwag i realizować te, które mają sens i nie godzą w kręgosłup gry. Mam nadzieję, że nawet jeżeli "GW2" kupi 3 miliony osób lub więcej, to nagle nie zmieni się w całkowicie inny twór niż na początku. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 21:45 
Cytuj  
RIFT okazal sie sukcesem? - Pierwsze slysze.
Gracze sa klientami, a o klienta trzeba dbac ,bo pojdzie sobie gdzies indziej. Niektore firmy to rozumieja i konsultuja sie z graczami, inni maja to gdzies. Koniec koncow i tak maja dosyc duza konkurencje, wiec musza sie starac.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 21:58 
Cytuj  
wodny napisał(a):
Widocznie twórcom "WoW" nie zależy na pielęgnowaniu idei przyświecających im na początku. Jednak 10 milionów opłacanych kont to nie w kij dmuchał.

Firmom zależy na kasie. To jest podstawowy cel gry - trzepać kasę. Jak najwięcej.
W dupie mają idee jeżeli inny design niż w planach , początkowej idei przyniesie więcej hajsu.
Dlatego też wszyscy kopiowali WoW i sporo jeszcze dalej go kopiuje.
Bo zasrane instancje , tierowanie , gear-grind ,etc dało w szczytoym momencie 12 mln graczy ok byli chińczycy ,ale oni też płacą ,a poza tym było nie było 6 mln płacących w euro , dolcach i funtach 'zachodniaków'.


tzn. dla mnie kijowo ,ale widać długo się sprzedawało i jeszcze się całkiem nie najgorzej sprzedaję mimo bardzo wyraźnej tendencji spadkowej.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:00 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):
RIFT okazal sie sukcesem? - Pierwsze slysze.


To umyj uszy. Gra mam ponad rok, patche leja sie jak z manna z nieba w porownaniu z innymi MMO, playerbase jest stabilny a od premiery TORa nawet w sumie chyba rosnie (na niektore serwery sa kolejki wieczorami), o przechodzeniu na F2P nie ma mowy.
Nie wiem jaka dla ciebie jest definicja "sukcsu" ale RIFt jest gra MMO, ktora odniosla sukces komercyjny. I to jedyna gra P2P wciagu ostatnich paru lat.

http://massively.joystiq.com/2012/01/19 ... es-new-fu/

http://www.reuters.com/article/2012/01/ ... 9K20120119

Nie mam zamiaru tu sie klocic. To sa fakty.

BTW. Gra kosztowala ok. 50 milionow z reklama wiec zwrocilo sie raczej z nawiazka i zwraca sie dalej. Nie trzeba miec 10 milionow chinczykow zeby moc nazwac MMO sukcesem. Wystarczy dobra gre zrobic a ona sie obroni na rynku tak czy siak.
Podobnie bedzie z GW2 - ok. miliona ludzi bedzie sobie gralo (taki przwiduje playerbase) i AN i NCsoft bedzie plywac w kasie.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:11 
Cytuj  
Tu mnie zaskoczyles, bo w Rifta gralem i srednio mi podszedl. Ale to tylko IMO.
http://thegameguru.me/2011/12/26/why-did-rift-fail/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:23 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):


WTF is this lol? W google to znalazles po wpisaniu rift fail czy co?

hehe ... stek bullshitu. RIFT ma sie swietnie, ludzie graja i gra sie rozwija.


_________________
Obrazek

**

Posty: 495
Dołączył(a): 18.01.2012
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:23 
Cytuj  
chris sorry ale dając taki link pogrążasz siebie i robisz siebie debila bo ta strona czy tez blog jest marna i jakoś nie mówi nic a nic sorry idź grac w tibie może wtedy będzie ona dla ciebie dobrą grą:).
jak szukasz że niby marna to idz sobie podłubaj w tyłku i zobacz co wyjdzie może odnajdziesz podobnie nic nie warty artykuł:)

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:26 
Cytuj  
Nie no take it easy. Kazdy czyta co chce. :)

Ale ten blog to jakis random blog randomowego randoma i do tego artykul pisany na zasadzie attention whore bo dawno takiego bullshitu nie czytalem.

Nie mowie czy RIFT jest zly czy dobry bo nie che rozpetywac kolejnego flame tutaj i teraz. Jest gra ktora odniosla zdecydowany sukces na rynku MMO. I tyle.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:27 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/jordan-massey ... uad-in-wvw

Do poczytania. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 495
Dołączył(a): 18.01.2012
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:28 
Cytuj  
kabra akurat sie zgadzam ale poprostu jak dla mnie ten artykuł na blogu to wypocina a jakoś dziwnie widac ze niby pokazuje ze jest warty patrzenia skoro patrzy na taki hmm szmelc?

**
Avatar użytkownika

Posty: 399
Dołączył(a): 16.11.2006
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:44 
Cytuj  
Nie mialem zamiaru tego wkleic, omsknelo mi sie. Ale ciesze sie, ze to zrobilem. Randomowy link. a wy pieklicie sie jak przekupki na targu. Napisalem wyraznie, ze RIFT IMO nie byl wybitny, nie podszedl mi.
Jezeli odniosl sukces komercyjny to gratulacje dla TRION. Sa ludzie i ludziska, gusty i gusciki. Nie interesuje sie ile zarobil RIFT, dostalem info ile zarobil, ze jest sukcesem, fajnie.
Natomiast moralltach: popracuj nad skladnia i interpunkcja, a potem bedziemy dyskutowac.

PS: Nie robmy flejmu na forum, zawsze mozemy poflejmowac na piwie albo vodce.

Kiedy start kolejnego beta weekendu w GW2?

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 kwi 2012, 22:52 
Cytuj  
flejmu na tym forum? yay 95% tego tematu to flejm bicie piany oraz krotkie 3 wyrazowe inteligentne uwagi. co do procentow juz to wiekszosc propaguje tu e-picie tudziez e-uzywki :)


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2794
Dołączył(a): 16.06.2004
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 05:43 
Cytuj  
Chrisq napisał(a):

Kiedy start kolejnego beta weekendu w GW2?


20 lub 27 kwietnia

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 kwi 2012, 06:45 
Cytuj  
Ciekawe ile tych egzemplarzy wersji standardowe mają w gram.pl. :o


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 246, 247, 248, 249, 250, 251, 252 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.