Kapitan_Pimpol napisał(a):
Tankiem raczej nikt byc nie moze, bo stanie i zbieranie damagu jest niewskazane, ale kazda klasa ma kupe skilli defensywnych i mozna zrobic wytrzymala postac :)
Pewnie dlatego wsadził tego tanka w cudzysłow.
Poogladalem thiefem i mesmerem te filmiki pvp (szkoda ze nie ma guardiana). Troche wyglada na to ze maja starsznie duzo mozliwosci przeciagania walki i to niezaleznie, na kogo trafil. Najczesciej dobry gracz to ten ktory wytrzyma albo ucieka 2v1 (lub 3v1) do czasu az koledzy przybiegna.
Kazdy ma tez jakies aoe, cos na ziemie i jakies diplacement (blink, jump, cośtam) wiec rozgrywka kojarzy mi sie z Bloodline Champions w sensie taktycznym: pressure na jednego az zacznie uciekac i skoczyc bezposrednio za nim. Tam tez walki trwaja tak dlugo.
Co do sensownego uzywania skilli z cooldownem, no ja rozumiem ze 3/4 graczy w pvp pozyczyło układ nerwowy od rozwielitki i mashuje 1-6, ale nie wiem co to za podniecanie sie, ze czlowiek uzywa skilli zgodnie z ich przeznaczeniem - czyli najczesciej do kontrowania skilli przeciwnika. To raczej oczywiste zachowanie i ABC gry w pvp ;]
Moze z tego GW wyjsc fajna gierka do pogrania, ale pod warunkiem ze ma sie w miare static team. Granie z randomami, poza wvwvw moze byc bolesne, zwlaszcza przy braku dedykowanego supportu.