mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 484  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:24 
Cytuj  
Kaczy napisał(a):
To ja zakladam ze w nadchodzacym beta evencie bardzo duzo sie poprawi skoro znosza NDA :D chyba ze juz sie tak kasy najedli ze maja w dupie :D

Jeśli sie poprawi to bede mocno zaskoczony. A jeśli sie nie poprawi to napewno nie bede zdziwiony. Nie wierze, ze w tak krotkim czasie mogli duzo poprawic. Szczegolnie ze ani amd ani nvidia nie wydalo nowych sterownikow ;s.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:29 
Cytuj  
Nvidia nowe bety wydała nowej serii sterowników - już są 3xx numerki.

Co do poprawy ,też nie sądzę aby 27.04 była jakaś poprawa. No chyba ,że ten stress-testowy klient to był ten sam build co w trakcie poprzedniej weekendowej bety ,a nowy build trzymają na 27.04 ;p

Z tym ,że wątpie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:31 
Cytuj  
sula napisał(a):

Co do poprawy ,też nie sądzę aby 27.04 była jakaś poprawa. No chyba ,że ten stress-testowy klient to był ten sam build co w trakcie poprzedniej weekendowej bety


Byl + jakies male patche tylko.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:34 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
sula napisał(a):

Co do poprawy ,też nie sądzę aby 27.04 była jakaś poprawa. No chyba ,że ten stress-testowy klient to był ten sam build co w trakcie poprzedniej weekendowej bety


Byl + jakies male patche tylko.

No to jeżeli 27.04 będzie jakiś zupełnie nowy build czyli de-facto mający ponad miesiąc różnicy pomiędzy poprzednim weekendem a tym to jakaś szansa na poprawę jest.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:39 
Cytuj  
Miesiac to im mogla zajac identyfikacja problemu :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 11:54 
Cytuj  
Nie mówię ,że jest szansa na naprawę ,bo nie ma żadnej , jest teoretyczna szansa na jakąś poprawę / różnicę.

@Mendol

Imo można chyba już pogadać o klasach i tym podobnych - w sumie czemu nie?

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:04 
Cytuj  
Ja wan napisze tak (zreszta jzu to parokrotnie pisalem) ze np w RIFT mialem w becie OGROMNE problemy z framerate i np z klatkowaniem i plywaniem obrazu przy obrocie postacia (szybkim).
Do czasu jak ATI wydalo nowe stery i nowe App Profiles z profilem do RIFTA (niby tylko do Crossfire ale...) Od tego czasu stabilne 40+ FPS solo i w 5osob. W raidzie i eventach z duza iloscia ludzi wylaczam FSAA i cienie i tez 40+. Do tego super plynny obrot. Ofc ustawienia Ultra z wszytkim (SSOA itd...) wlaczonym.

Tak wiec wstzrymajcie sie z jechaniem po AN i z ocenianiem i dajcie im czas. NAwet nie ma daty premiery - oni maja ten czas. A czasem mala pierdola (App Profiles od ATI ma 0,5MB) moze zrobic wielka roznice bo ktos cos gdzies zjebal i nagle sie naprawia.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:38 
Cytuj  
no pare tych klas jest, moze zamiast robic na razie oddzielny temat dla kazdej, bedziemy ogolnie dyskutowac i zobaczymy jak to wyjdzie po beta evencie.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:40 
Cytuj  
mechanika klas (może poza engi) już się raczej nie zmieni, skille też raczej będą tylko balansowane a nie zmieniane, bo balans w grze jest generalnie całkiem niezły.


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:51 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Ja wan napisze tak (zreszta jzu to parokrotnie pisalem) ze np w RIFT mialem w becie OGROMNE problemy z framerate i np z klatkowaniem i plywaniem obrazu przy obrocie postacia (szybkim).
Do czasu jak ATI wydalo nowe stery i nowe App Profiles z profilem do RIFTA (niby tylko do Crossfire ale...) Od tego czasu stabilne 40+ FPS solo i w 5osob. W raidzie i eventach z duza iloscia ludzi wylaczam FSAA i cienie i tez 40+. Do tego super plynny obrot. Ofc ustawienia Ultra z wszytkim (SSOA itd...) wlaczonym.

Tak wiec wstzrymajcie sie z jechaniem po AN i z ocenianiem i dajcie im czas. NAwet nie ma daty premiery - oni maja ten czas. A czasem mala pierdola (App Profiles od ATI ma 0,5MB) moze zrobic wielka roznice bo ktos cos gdzies zjebal i nagle sie naprawia.

To że poprawią to raczej oczywiste. Sa chyba dostatecznie świadomi, że jak sfailuja to skończą na bruku :D.

Ja poprostu nie wierze ze zdołają to zrobić w miesiąc. Ale do lipca albo sierpnia to już co innego.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 12:58 
Cytuj  
I co, przepisza renderer na nowo?;) Bo ostatnio zdaje sie sugerowales, ze bez tego ani rusz.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 13:02 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
I co, przepisza renderer na nowo?;) Bo ostatnio zdaje sie sugerowales, ze bez tego ani rusz.

Sugerowałem i to jest wariant najbardziej pesymistyczny ;p. Może nie jest aż tak tragicznie. Niemniej, słaby fps == fail == bruk.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 14:25 
Cytuj  
Gokulo napisał(a):
Bo w 99% "finalny produkt" nie rozni sie mocno od bety. A juz na pewno nie tak jak zawsze wszyscy krzycza, ze bedzie. Wydajnosc sie praktycznie nie zmienia, masa bugow pozostaje, itd...



To zawsze jednak zostaje ten 1% jak by nie patrzeć, zresztą skoro i tak nic się nie zmienia to się w takim razie dziwię krzykaczą że jeszcze grają w cokolwiek, na cud czekają czy jak.


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:25 
Cytuj  
Mnie ciekawi na jakim serverze bedzie AN grać. Moj plan polega na wbciu na ten sam :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:30 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Mnie ciekawi na jakim serverze bedzie AN grać. Moj plan polega na wbciu na ten sam :D


Przecież ma być free transfer co jakiś czas?


_________________
Mam leniwe szare komórki.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:02 
Cytuj  
Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
Mnie ciekawi na jakim serverze bedzie AN grać. Moj plan polega na wbciu na ten sam :D


Przecież ma być free transfer co jakiś czas?


Mam na mysli beta weekend. Po release to mi juz to bedzie latać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:31 
Cytuj  
Chcesz ich meczyc ingame o performance czy co? :wink:


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 19:35 
Cytuj  
Kabraxis napisał(a):
Chcesz ich meczyc ingame o performance czy co? :wink:


Chce ich ogólnie pomęczyć :>.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 21:12 
Cytuj  
http://www.arena.net/blog/the-beta-week ... -is-coming :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 21:19 
Cytuj  
Cytuj:
[...]begins on Friday, April 27, at noon PDT (GMT-8) and ends on Sunday, April 29, at 11:59 p.m. PDT (GMT-8)


Pomóżta liczyć, czyli my w Polska GMT+1 zagrama o 21 godzina w piątek? Skończa rano poniedziałka 9 godzina?


_________________
BF3: hungrymumin

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9663 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 287, 288, 289, 290, 291, 292, 293 ... 484  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.