Cytuj:
2003-09-02 10:00, Xanth napisał:
A tu sie mylisz.. NWN _nigdy_ nie bedzie MMORPGiem. Nie ma technicznie takiej mozliwosci. Osobiscie doskonale wiem, jak sie zachowuje serwer przy 64 graczach online uruchomiony na naprawde silnym pececie. Uwierz, wyglada to naprawde tragicznie. A 64 graczy, to do Massive jeszcze baaaaardzo daleko. Jak zaczniesz graczy liczyc w setkach na _jednym_ serwerze, wtedy mozesz zaczac mowic o MMORPG NWN
Szczerze mówiąc tez o tym slyszalem - tym bardzij jest to dziwne, ze nie ma to nic wspolnego z pingiem, ktory bywa rewelacyjny - np w ASE znalazlem serwer 64/64 (łacze 10 Mbit) graczy, wskazywalo mi ping 89 (!!!) a tymczasem ludzie ktorzy graja, twierdza ze ten ping nie ma zadnego znaczneia, bo moze haczyc nawet gdy gra jeden gracz.
Pozostaje miec nadzieje ze wraz z dodatkiem Hordes of Underdark zostanie przekonstruowany kod sieciowy...
Mnie tylko zastanawia jakie sa powody tak "dziwnej" stabilnosci serwerów NWN? Moze przekazywanie wielkiej ilosci pakietów dotyczacych npc i przedmiotow? Tylko ze w Ultimie online jest tego jeszcze wiecej, a porownac sie tego nie da...