mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:10 
 
Sobtainer napisał(a):
Ja jestem ciekawy jak zrobią combat, bo jak to coś będzie podobne do tego wypasionego trybu z singla to podziękuje.


No ale zaraz, sam tryb walki byl tragiczny z tego powodu ze przeciwnicy stali w miejscu. Z playerami bedzie calkowicie inaczej...

Ja i tak marze o takim systemie jak w Dark Souls...

edit:

Sighs, pamieta ktos?

Obrazek


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:15 
 
iniside napisał(a):
sula napisał(a):


Ok. GG. Juz na te gre nie czekam.



Obrazek


No dobra jak jebna CALE Tamriel i PvE oparte na exploracji itp jak w singleplayerach to moze pogram free month. Moze. Bo jesli ta gra jest na Hero Engina naprawde to juz jest klapa. Na 100%.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:21 
 
Sam engine niczego nie przekreśla jeszcze.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:30 
 
Dana napisał(a):
Sam engine niczego nie przekreśla jeszcze.

Oczywiscie ze nie. Jak go przepisali od podstaw. Bo inaczej to cienko widze te epickie bitwy. A tym bardziej jakiś ciekawy combat..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:33 
 
pozostaje http://skyrim-online.com/ ;p


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 21:54 
 
Obrazek

>Instead of the typical questing design that MMO players intuitively recognize - go to down, pick up quests, complete quests, return to town for reward - The Elder Scrolls Online aims to allow players to enjoy whatever piques their interest as they wander the world
>Townsfolk naturally point players toward some adventures
>a moderate break from the traditional tank/healer/damage "holy trinity"
>Zenimax Online intends for any five reasonably skilled players to be able to form a group capable of clearing most content
>The limitation on the number of skills available at one time mostly does away with the concept of skill rotations
>"We can just make every ability really cool, and how you build your 'hand' in advance is what defines you"
>currently equipped weapon determines the first two slots
>the final slot is taken up by an ultimate ability
>another combo the studio showed off has a fighter running into a firestorm dropped by a friendly mage and activation his spinning whirlwind attack, which turns into an inferno cyclone shooting deadly Fireballs in all directions

The Elder Scrolls: Guild Wars Online

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:00 
 
haha lolz :)

Ale w sumie dobre wiesci bo GW2 jest zajebiste i koniec. Wiec TES:O tez ma szanse.

Jedynie ten engine... arrghhh. No i why class based? Why?

Cos czuje ze z jednej strony tak gra bedzie ogolnie dobra i fajna i nie bedzie sztampowym WoW-clonem a z drugiej bedzie miala gowno z klimatu i mechaniki TESow, ktore pokochalismy wszyscy przez lata.

No ale zobaczymy.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:04 
 
Dana napisał(a):
Obrazek

>Instead of the typical questing design that MMO players intuitively recognize - go to down, pick up quests, complete quests, return to town for reward - The Elder Scrolls Online aims to allow players to enjoy whatever piques their interest as they wander the world
>Townsfolk naturally point players toward some adventures
>a moderate break from the traditional tank/healer/damage "holy trinity"
>Zenimax Online intends for any five reasonably skilled players to be able to form a group capable of clearing most content
>The limitation on the number of skills available at one time mostly does away with the concept of skill rotations
>"We can just make every ability really cool, and how you build your 'hand' in advance is what defines you"
>currently equipped weapon determines the first two slots
>the final slot is taken up by an ultimate ability
>another combo the studio showed off has a fighter running into a firestorm dropped by a friendly mage and activation his spinning whirlwind attack, which turns into an inferno cyclone shooting deadly Fireballs in all directions

The Elder Scrolls: Guild Wars Online

Przynajmniej wiedza na czym sie wzorować. Przynajmniej jesli chodzi o rozwoj postaci ;p.
Jeno te questy sa meh. Nie wiem czy będe w stanie grać z gre z wykrzynikami nad npc..

Mechnika TESow ? Masz namysli wyklaczke w spacji zeby nabić skila ? Dziękuje wysiadam.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:05 
 
http://imgur.com/a/fO9Ty#15

Skan. Nie wygląda elderowo, ale może być. Kolory mi nie straszne.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:15 
 
Zaraz sie zabieram do czytania. Wyglada jak Kingdoms Of Amalur a nie jak TES.
KOAR mi sie podobal i czekam na wiesci o Copernicus ale TES to TES wiec juz nawet przed czytaniem hype = ZERO.

Bedzie fail i skurwienie marki imho. NIestety.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:20 
 
Kabraxis napisał(a):
Wyglada jak Kingdoms Of Amalur a nie jak TES.


Pomyślałem to samo.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:27 
 
Przeczytałem te zapowiedź. IMO nic z tego nie będzie, kolejna gra która sfailuje, probojac używać rozwiazań obecnych w MMO od 15 lat.
Jak będzie F2P to może nawet sciągne ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:30 
 
Jak bedzie abonament to odpadam na 100%, mmorpgi sa za malo innowacyjne na dzien dzisiejszy, zeby usprawiedliwac miesieczne oplaty, a raczej watpie, zeby z ta gra Bethesda podejmowala jakies wieksze ryzyko. No i ten Hero Engine, ja pierdole, wiekszego gowna nie mogli kupic. Moze fakt, ze gre robia od ponad 5 lat spowoduje, ze bedzie to mialo jakas sensowna optymalizacje. Generalnie na razie mam ten tytul w dupie, jak oglosza, ze ida w F2P to sie zaczne interesowac :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:36 
 
Ja to już w ogóle zapomniałem że taki temat istnieje. Właśnie sobie przypomniałem.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 22:57 
 
Razoth napisał(a):
Kabraxis napisał(a):
Wyglada jak Kingdoms Of Amalur a nie jak TES.


Pomyślałem to samo.

No to jest nas trzech.

Niestety ja w przeciwieństwie do Kabry oceniam KoA jako grę mierną ,także dodatkowo to pogrożą jeszcz ten styl w ES MMO w moich oczach.

No nic będę obserwować ,ale nie robie sobie żadnych smaków - niestety fail-chance spory z tego niewielkiego dostępnego obecnie info , jak będzie jakaś beta to przetestuje i tyle.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 08:12 
 
Ze tez komus w obecnych czasach chce robic MMO. Fail za failem w ostatnich czasach pokazuja, ze ten rodzaj biznesu jest lagodnie mowiac overrated. Do tego cofniecie fabuly 1000 lat wstecz i styl graficzny przypominajacy bardziej Obliviona niz Skyrima klasuja te gre jako kolejny generic fantasy crap. Przynajmniej na tym etapie prac.

Dobry IP w swiecie MMO kompletnie nic nie oznacza i mam nadzieje, ze gracze juz sie tego nauczyli.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 08:25 
 
Tez mnie to dziwi. Producenci sie zachowuja jakby to byly banalne produkcje. Nie wiem, moze tak jest. W sensie bierzemy gotowy silnik, wpierdalamy swoj swiat i voila... MMO to mozna grac albo starocie, albo czekac na jakies indie studio, ktore zaniecha produkcji z powodu braku srodkow.

Najlepsze jest to, ze te gowniane asian style mmo przynajmniej dobrze dzialaja.

Co mi zostaje Archeage? ;)


_________________
.


Ostatnio edytowano 4 maja 2012, 08:31 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 08:30 
 
Highlander napisał(a):
Tez mnie to dziwi. Producenci sie zachowuja jakby to byly banalne produkcje. Nie wiem, moze tak jest. W sensie bierzemy gotowy silnik, wpierdalamy swoj swiat i voila... MMO to mozna grac albo starocie, albo czekac na jakies indie studio, ktore zaniecha produkcji z powodu braku srodkow.

Najlepsze jest to, ze te gowniane asian style mmo przynajmniej dobrze dzialaja.


No wlasnie problem w tym, że nie są, a ja mam wrażenie, że większość developerów traktuje produkcje MMO tak samo jak singla, tylko ze z większą ilością graczy. WTF ?

Niestety odnosze wrażenie, że jak zwykle 5 lat produkcji poszło sie jebać, razem z IP.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 08:49 
 
Większość ludzi "zachodu" siedzi godzinami na fejsbuku, je hamburgery albo kupuje coda, więc skąd naiwna myśl, że taka tłuszcza będzie wolała gry typu DAoC, EvE czy UO od wowa?


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 4 maja 2012, 10:47 
 
Nie będzie wolała - masz rację. Z drugiej strony wszystkie duże produkcję idące w ślady WoW-a zaliczyły faila. Chyba tylko Lotro unikneło odpływu większości początkowego playerbase.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1307 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 66  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.