Nie wiem w jakim patchu weszło ( ale to dawno) -
1)
Wskaźnik penetracji jest
adekwatny tylko dla pancerza będącego
pod katem 90stopni.- a jak wiadomo pancerz się kontuje (slope) i odpowiednio ustawia czołg -Ja nawet papierowymi czołgami odbijam . Pancerz efektywny może być
2x większy od grubości płyty [?kąt =N / sin(alfa) Zatem ? = 120 / (sin(30)) = 120 / 0,5 = 240 mm.] - a i penetracja tez ma wartość losowa w pewnym zakresie ( dlatego masz podana oprócz avg Pen zakres od-do) i zależy od prędkości pocisku=,kata padania ( szybko poruszajace sie czolgi maja większa szanse odbić , dlatego lubie skil clutch breaking - [pomaga manewrowac]; bo defensywnie dinguje ruszajac odpowiednio czolgiem i wystawiajac tak pancerz zeby odbil), skilla załogi <-- hue hue burza mysli stylistycznej ten moj opis
wersja uczesana do poczytania:
http://forum.worldoftanks.eu/index.php? ... -poradnik/2) Co do losowania MM to generalnie losuje jak Tier :
TDki -1 scouty +1/+2 Arty +1/+2 , od 7.2 V tier Heavy -1. MM patrzy tez na odkryte/zamontowane moduly. a kazdy tier ma swoja wartosc punktowa ,których suma musi być równa dla obu drużyn - ale tak naprawde to uj wie na co patrzy bo jest zjebany i często sobie np podmienia 2x8 na 1x9 u przeciwnika gdzie wiadomo ze różnice sa kolosalne na heavikach i w arcie. (5 a 6 np)