mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 09:00 
Cytuj  
Open beta Mechwarrior Online prawdopodobnie dopiero w wakacje, ale może ktoś miałby już ochotę potrenować walkę w świecie batteltech? Jeżeli tka to zapraszam do Mechwarrior: Living Legends. W dużym skrócie: Mamy 31 stulecie, ludzkość opanowała kosmos, a na polach bitewnych prym wiodą tak zwane BattelMechy, wielkie maszyny kroczące obładowane najnowocześniejszym uzbrojeniem. Od razu info dla ludzi którym kojarzy się to z anime. Świat Batteltech to całkiem inne klimaty, nie ma w nim miejsca dla nastoletnich, pięknych chłopców siedzących w pstrokato kolorowych robocikach. Na PC ukazyły się 4 części MW, ostatni dodatek do 4 wydano w roku 2002...
A teraz przejdę do sedna :p
Mechwarrior: Living Legends to darmowy mod do Crysis Wars, tutaj trailery:
http://www.youtube.com/watch?v=lNFeE8mIlxQ
http://www.youtube.com/watch?v=wVRoPqTV ... ure=relmfu
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... 0yNAwUUsc0
i gameplay:
http://www.youtube.com/watch?v=wdDoQqNTEEM
W grze mamy dostęp do 24 mechów, które są podzielona na klasy (light, medium, heavy i assault), do tego każdy występuje w kilku wariantach (różnią się uzbrojeniem i wyposażeniem pomocniczym). Można także porozbijać się czołgami, uzbrojonymi poduszkowcami, myśliwcami i czymś co zachowuje się jak helka. No i biegamy też na własnych nogach w battle armorze, coś jak pancerz wspomagany z fallouta tylko z jetpackiem.
Kilka trybów rozgrywki: terrain control (coś jak podbój w bf), są tez odpowiedniki dm i tdm.
Dodam jeszcze, że w grze duże znaczenie ma team play, nawet najcięższy mech nie da rady wiele zdziałać bez wsparcia lżejszych jednostek. No chyba że przeciwnicy są mało ogarnięci :lol:
Żeby zagrać potrzebny jest Crysis Wars (trzeba zakupić crysis warhead z którym wars jest sprzedawany w zestawie na Steam za 10 euro, na allegeo można znaleźć dużo taniej, swój egzemplarz nabyłem za 29 zł).
Znajdą się chętni do wspólnej wojaczki?

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 12:50 
Cytuj  
Dla leniwych co nie lubą googlować: http://mwomercs.com/

Ja na pewno będę grał i nie obchodzi mnie czy gra będzie udana czy zjebana :D Mech Warrior 3 i 4 to było moje dzieciństwo. MadCat najpiękniejszy design mecha w historii :D

Mam nadzieję że zrobią porządne sterowanie pod joysticki.

+ mają mega plusa za "ruszający" się kokpit jak w Mech Warrior 3 :) Brak tego to był jedyny minus w 4.

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 2 maja 2012, 14:04 
Cytuj  
Tylko, że ten link który wrzuciłeś jest do Mechwarrior Online, w którego zagramy najwcześniej w wakacje:p A te całe moje wypociny dotyczyły Mechwarrior: Living Legends http://www.mechlivinglegends.net/ w którego można grać już teraz.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 15:45 
Cytuj  
Thread hijacked:
http://www.mektek.net/
To jest lepsze. Tak gorsza grafika ale to stary dobry MW4.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 275
Dołączył(a): 30.04.2008
Offline
PostNapisane: 3 maja 2012, 15:51 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Thread hijacked:
http://www.mektek.net/
To jest lepsze. Tak gorsza grafika ale to stary dobry MW4.


http://www.moddb.com/games/assault-tech-1-battletech
Nie zapominajmy o remaku Mechwarriora 2. :) Też MekTek go robiło.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2012, 07:29 
Cytuj  
a ja sie pochwale,ze sprawilem sobie oryginalnego Battletecha w wydaniu polskim z 1993r :]


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 maja 2012, 18:51 
Cytuj  
Uhhh. Mechwarrior 4 nie zestarzał się ani troche. Ale to świetnie przypomina, że hardcorowy zestaw do kierowania mechem, bardzo by sie przydał :D.
Mam nadzieje ze MWO będzie conajmniej tak samo rozbudowany jeśli chodzi o micro mangament mecha, bo to jakies 70% funu ;p.
Edit:
I ta ilosc mechów.. Ehh. Można je godzinami przeglądać.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 9 maja 2012, 18:56 
Cytuj  
Nowe materiały z Mechwarrior Online :o . Miłego oglądania :D
http://www.youtube.com/watch?v=oWtkCWEPFnw
http://www.youtube.com/watch?v=vVMObAvfgl4

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2012, 19:34 
Cytuj  
Boner.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 9 maja 2012, 20:29 
Cytuj  
No mam nadzieję że zbalansują rozgrywkę, by nie było tak że każdy będzie napierdalał Assaultami. Ja bym sobie takim Owensem pobrykał.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 9 maja 2012, 20:31 
Cytuj  
Z tego co widac zapowiada sie godny nastepca Mechwarriora :)

Cytuj:
No mam nadzieję że zbalansują rozgrywkę, by nie było tak że każdy będzie napierdalał Assaultami. Ja bym sobie takim Owensem pobrykał.


Na filmiku tlumacza, ze ciezkie mechy beda powolne i przez to nie sprawdza sie dobrze w walce pozycyjnej (np CTF). Do tego dobry fit mecha bedzie znaczyl wiecej niz jego waga.

Ciekawe czy da sie odstrzelic przeciwnikowi ramiona, nogi itp.

*

Posty: 79
Dołączył(a): 2.05.2012
Offline
PostNapisane: 9 maja 2012, 20:35 
Cytuj  
Też liczę na zbalansowany gameply. Szkoda tylko, że będzie trzeba poczekać na clanowe zabawki :-?
A mechy da się "rozdrabniać", widać to na tym filmiku w 20s
http://www.youtube.com/watch?v=R7dENnhWPBw

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 9 maja 2012, 21:53 
Cytuj  
Przecież to oczywiste, że im większy mech tym wolniejszy, im więcej broni energetycznej tym szybcie sie grzeje i trzeba więcej chłodzenia montować. No mam nadzieje ze nie uwsteczni się względem MW4 ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 02:53 
Cytuj  
iniside - Oczywiste, to takie rzeczy były X lat temu. Teraz to ch wie co twórcom do łba strzeli.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 18:33 
Cytuj  
W Mechwarriorach też były mechy wolne i szybkie, a jakoś nie było sensu grania niczym poza najcięższymi dostępnymi.

http://www.rockpapershotgun.com/2012/05 ... -count-em/

m.in omówienie klas mechów. Bardzo fajnie że lighty mogą tagować przeciwników, byłoby jeszcze lepiej by mogły namierzać cele dla Catapult czy innych Thunderboltów.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:15 
Cytuj  
Moze zrobia tak jak w WoT z ciezkimi czolgami.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:17 
Cytuj  
Dana napisał(a):
W Mechwarriorach też były mechy wolne i szybkie, a jakoś nie było sensu grania niczym poza najcięższymi dostępnymi.

http://www.rockpapershotgun.com/2012/05 ... -count-em/

m.in omówienie klas mechów. Bardzo fajnie że lighty mogą tagować przeciwników, byłoby jeszcze lepiej by mogły namierzać cele dla Catapult czy innych Thunderboltów.

Było by lepiej jakby do tagowania był specjalny moduł który trzeba zamontować na mechu.

edit.
Czy mi sie wydaje, czy korpusem nie mozna skrecac niezaleznie od kierunku poruszania sie ? A przynajmniej nie zauwazylem tego na filmach..

i btw. jak nie bedzie MadCat i Behemota to ja nie gram ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).


Ostatnio edytowano 10 maja 2012, 19:38 przez iniside, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:32 
Cytuj  
Można, nawet mówili o tym.

Cytuj:
Było by lepiej jakby do tagowania był specjalny moduł który trzeba zamontować na mechu.


Tak jest w Battletechu.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:48 
Cytuj  
iniside napisał(a):
i btw. jak nie bedzie MadCat i Behemota to ja nie gram ;p.


MadCata moze nie byc, to technologia klanow (OmniMech).

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 maja 2012, 19:52 
Cytuj  
Sparth2 napisał(a):
iniside napisał(a):
i btw. jak nie bedzie MadCat i Behemota to ja nie gram ;p.


MadCata moze nie byc, to technologia klanow (OmniMech).

Pewnie zaczną wypuszczać DLC w formie nowych mechów :P


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 120 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: W3C [Validator] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.