hym
Ja mam inteligo od 8 lat i nigdy nie narzekałem. W okienku bankowym nigdy nie byłem, bo po co? Konto założyłem przez neta i potem była rozmowa telefoniczna + kurier z umową, a to był 2004 rok, od tego czasu sporo się zmieniło.. (wtedy ich głównym atutem było to, że ich kartą można było wszędzie płacić na necie, co nie można było powiedzieć o innych bankach)
Nigdy nie było awarii- przynajmniej ja się nie spotkałem, wszędzie pełno bankomatów, na każdym zadupiu w kraju. Do tego za free można pobierać kasę prócz z pko bp także wbk.
Do pełni szczęścia brakuje mi w zasadzie tylko jakiegoś zabezpieczenia przy płaceniu kartą przez neta - przekierowania na stronę banku i np. trzeba wklepać jakiś kod sms, który przyszedł na komórkę (citibank coś takiego praktykuje).- a może już wprowadzili tylko ja tego nie wiem?
Może brakuje jakiś dodatkowych produktów jak ma np. wbk - karty prepaid do płacenia w tanich liniach, ale taką to można sobie od ręki sprawić za 10zł i nieważne skąd się doładuje.
Były za to swego czasu jakieś pakiety pozwalające za friko wypłacać kasę za granicą.
Nie wiem do czego się można przyczepić. Raz zdarzyło mi się zadzwonić na infolinie po tym jak zablokowałem sobie konto kilka razy wpisując złe hasło i po chwili je odblokowali.
tyle