iniside napisał(a):
Moze nie tyle dużo bardziej zrecznosciowej, co takie w której bym czuł, ze mam realny wpływ na przebieg walki. IMO dodanie zwykłego dogde, sytuacyjnych mocy (typu uniki, CC) od poczatku napewno by zupelnie inaczej wplynelo na moja ocene. Nie wiem. Moze takie moce sa pozniej. Ale ja nie mam siły, zeby je odblokować.
Rzecz typu active block i dogde to nie sa wymagania wziete z kosmosu imo ;p.
Póki co są jeszcze z kosmosu. ;p
Za 2-3 lata już nie będa.
Pamiętaj produkcje które teraz wychodzą były w piekarniku od 5-6 lat ,a w 2006-7 roku to było bardzo mało oczywiste. Zmienianie fundamentalne gry 1-2 przed release też się kończy jedną wielką kupą zazwyczaj.
Tylko ,że to i tak nie pozowliło by ci zrobić całego contentu dzięki skilllowi i graniem (cokolwiek to miało znaczyć ;p).
W GW2 też mimo dodge zrobisz może trochę więcej contentu wyżej lvl contentu niż w classic-combat themeparku bez tego ,ale też bez 'szału'. I to jeszcze zależy jakiego classic-combat themeparka - są takie easy mode produckje ,że można solo robić group content w open world dużo łatwiej niż w GW2 ;p
RPG-i zawsze będą miały ograniczenia i progress i nigdy nie będziesz mógł nawet połowy contentu od początku solo zrobić. Ha połowy. Jak 1/4 będziesz mógł i to w grze z active blokiem /dodge i bez klasycznych leveli to będzie dobrze. Oczywiście mówimy tu o sporych produkcjach z rozsądną ilością contentu.
Jeżeli byś chciał content aby był róznicowany tylko za pomocą skilla i bez udziału statystyk. Czyli łatwy content - mobki wolneij się ruszają i używają mniej skilli , trudny content - zapierdalają jak mały samochodzik i sypią dużą ilością różnych ataków i skilli (a hp i siłę pojedynczego ataku mają podobną w obu przypadkach).
Postać bohatera z kolei nie rośnie w siłe w statystykach ,tylko ew. dostaje np. nowy rodzaj ciosu mieczem ,etc
- to szukasz czegoś w rodzaju FPS-a tylko pewnie z widokiem TPP ,a nie mmorpg-a.
Raczej się szybko nie doczekasz ,a nawet jak to albo to nie będzie mainsteamowa gra albo jeżeli będzie mainsteamowa to szybko tam poprzez content patche / dodatki ,etc zostanie wprowadzona ,że postać progresuje też w HP / manę , siłę ataku ,etc albo za pomocą czasu albo za pomocą gearu.
I będzie wspominanie latami "fajna była za czasów Vanilli ale potem ją zjebali" ;p
Czas się imo z tym pogodzić.
Co nie znaczy ,że nie będzie gier hmm hybrydowych ,gdzie stats i gear, level based będzie mniejszy niz w themeparku typu WoW a będą też elementy zręcznościowe.
Tyle ,że nigdy nie przekształci się to w czysto zręcznościowo-mocowe podejście.
No przynajmniej na stałe i w mainsteamie.