Kole0 napisał(a):
inside wytlumacz mi jak debilowi, co jest fajnego w mechanice, ktora powoduje ze NIGDY nie wygrasz walki 1v2, czy 2v4 + polega ona na tym, ze napierdalasz 1111111111111111111111111111,2,3,1111111111111111111111111?
iniside napisał(a):
Wczoraj developer pokazywał build dla elementalisty który opierał sie wlasnie na Downed State. Ciekawe ilu z was znafców i pr0-playerow-hardcorow wpadłoby na taki pomysł ?
jakby jakiegos gracza bawilo lezenie na glebie i wciskanie 2 przyciskow to pewnie by wpadl, ale mysle ze nikogo cos takiego jednak nie bawi.
No jak wciskasz jak debil 1111,2,3,,33 to nic dziwnego ze ci sie szybko znudzilo.
Wczoraja grajac warrioriem, nigdy nie napierdałem randomowych przyciskow, tylko patrzyłem co sie dzieje. Jaki kurwa sens robić doskoka do wrga 2m od ciebie, albo cripple , kiedy już jeden cripple ma ?
W GW1 tez NIGDY nie mogles wygrać walki 1v2 2v4, wiec ja nie widze w tym nic zaskakujacego.
I na koniec. W GW1 nie było CC które całkowicie uniemożliwiało ci ruch. I tak poszli na duże ustępstwa dodając je do GW2.
No graczy to bawi. Co pokazaly buildy z GW1 polegajace mp. na tym, ze cały team zdychał zeby zbufować jednego Warriora (to sie chyba I Will Revenge You, nazywało), albo Necro-Bomb (gdzie znowu team z samych necrosow wszyscy sie wyknaczali, a jeden necro wsrzekzał trupy i robił bombing run).
Były buildy typu Obsidian Spike (był skill który zawsze zadawał 100% dmg, ale powodował exhaustion).
Srsly. Ty nie potrafisz wyjsc poza ramy tego co jest w WoW. Deal With It. Podoba ci sie WoW, to idz graj w Pandalandie.
O GW2 sie nie boj, bo ludzie już nie takie rzeczy w GW1 robili. Jedyny problem, to fakt, że część kreatywność graczy zostanie troche ukrucona, przez mniejsza możliwości mieszania skili. Ale, może jednak kiedyś to zmienią.
John Peters.
Cytuj:
Right now this is a brand new game, or rather it isn’t even out yet. We have establised two basic forms of sPvP so that we can help people learn the game as well as focus critical mass in these areas. This is a similar reason why all of our games are conquest. As the game matures, and I don’t mean years in the future, we can begin to add features that give players different play opportunities. This includes things like player rented servers where you will be able to adjust settings on your own to create setups that are more to your liking. We will be shipping with more than 2 maps as well, but if you are bored with pickup games I highly recommend finding a group of 5 and entering a tournament.
As an aside we will be adding ways for smaller groups and individuals to merge together and for tournament teams automatically in the near future.
Cytuj:
One more point. If you are coming from GW1, here is an analogy.
Server Browser = Random Arena
Pickup Tournaments = Team Arenas/Hall of Heroes
Pay/Daily Tournaments = GvG
The difference here is that they game type and maps are the same so that players can more easily move up to the more organized formats, helping keep the community fresh with new players in all formats.
Jon