mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 541  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 12:11 
Cytuj  
Wiem, że przemineły i jeżeli wrócą kiedykolwiek to w nieco innej formie (coś tu GW2 próbuje, choć w BWE2 wydaje mi się, że znerfili open world :| tzn normalne mobki i mniejsze DE, w te naprawdę duże DE jeszcze nie grałem).

Zdaję sobie sprawę, że duża część osób traktuje themeparki jako taki szkielet czy wręcz graficzne lobby do zabawy w instancjach w grupie.
I spoko. Tylko mnie taki gameplay mega nudzi (tzn. mogę instancję porobić a nawet nie-hardcorowo porajdować, ale nie TYLKO to robić) i cały czas sobie zadaje pytanie - po co w takim razie robią ten cały opem world skoro jest facerollowy i mega nudny?
Niech zrobią szczątkowy open world i dużo więcej isntancji i progresu przez instancję.

Ja w takie coś bym grać nie mógł (choć próbowałem choćby Vindictus), ale chyba było by to bardziej atrakcyjne dla ciebie Pocieszny na przykład bo miałbyś więcej i lepszych dungów i rajdów + jakieś nowy 'styl' rozwoju psotaci przez te istancje zamiast tłuczenia mobów w opem world.
Koncepcja mmorpg-a jako mega łatwego i przez to nudnego biegu do max level aby trzaskać instancje już jest 'przestarzała i śmierdzi jak zjełczały ser'.

Lepiej jakby robili jedne mmorpg-i jeszcze mocniej nastawione na insancje / rajdy i drugie bardziej w stylu starszych mmorpg-ów (choć z wyciętymi niektórymi wadami + nowymi rozwiązaniami).

Bo obecny model kończy się tym, że duży % ludzi dobija łatwo do lvl cap ew. robi alta i quituje po 1-3 miesiacach, a 'rajdzerzy' też mają problem, bo serwery im się wyludniaja / balans między frakcjami zaburza / ekonomia siada i jest mało ew. rektutów, których by mogli przekonać do grania w rajdowanie + płacą za transfery do bardziej zaludnionych realmów.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 12:31 
Cytuj  
sula napisał(a):
Bo obecny model kończy się tym, że duży % ludzi dobija łatwo do lvl cap ew. robi alta i quituje po 1-3 miesiacach, a 'rajdzerzy' też mają problem, bo serwery im się wyludniaja / balans między frakcjami zaburza / ekonomia siada i jest mało ew. rektutów, których by mogli przekonać do grania w rajdowanie + płacą za transfery do bardziej zaludnionych realmów.

W vanilli bylo tak samo... :P


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 14:10 
Cytuj  
Ravushimo napisał(a):
W vanilli bylo tak samo... :P

Skala była inna :P

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 cze 2012, 16:19 
Cytuj  
Jasne, ale nie zmienia to faktu ze wiele zmian w dodatkach wzgledem vanilli bylo zmianami na plus. Najlepszy okres imo to czasy TBC, dawal fun na rowni tym grajacym po 20h na dzien i tym logujacym sie od czasu do czasu. W vanilli byl z tym problem - tyle ze moje odczucia tu moga byc zgola inne od osoby ktora grala na innym, bardziej popularnym serwerze - jedyny w sumie plus grania na low pop to to ze nie mialem problemu z wlazeniem randomow w walke z demonami gdy robilem epic hunter questa.
Tyle patrzac okiem goscia od PvE, pvperzy faktycznie maja slusznie sporo do zarzucenia blizzowi tyle ze te zmiany na minus mielismy juz w vanilli, nie potrzebne byly zadne dodatki. TBC co najwyzej dobilo takie world pvp rozdzielajac graczy od siebie i watpie zeby Pandaria przywrocila czasy potyczek w Blackrock Mountain, Searing Gorge czy EPL. Co najwyzej przez pierwsze tygodnie bedziemy mieli gank fest z STV, pozniej 98% graczy zamknie sie w miastach, a reszta bedzie robic te daily raz na dzien.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

**

Posty: 247
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 13 cze 2012, 07:31 
Cytuj  
W vanili po wprowadzeniu Honoru gracze chcący levelowac mieli krotko mówiąc - przerąbane na maxa . Rozwiazanie dało 1.4 z bg. Tyle że spragnieni open pvp gracze przez to sa do dzis rozżaleni . Zobaczymy co zmieni cross - real zones. Tyle że na to poczekamy do premiery.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 13 cze 2012, 12:13 
Cytuj  
a premiera niebawem , mysle max 2 i pol miesiaca , patrzac ze juz beta content jest kompletny , a tydzien temu oglosili na twitterze ze juz niedlugo 5.0 wchodzi na PTR'a


_________________
www.methodwow.com


Posty: 2
Dołączył(a): 28.11.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 11:46 
Cytuj  
Mam pytanie jak wyglada sytuacja na BL pod wzgledem ludnosci ? lepiej zaczac w hordzie czy ally?

*

Posty: 109
Dołączył(a): 31.08.2006
Offline
PostNapisane: 27 cze 2012, 02:28 
Cytuj  
http://www.wowprogress.com/pve/eu/burning-legion
Characters: 29,173
Horde / Alliance: 0.99 / 1


_________________
Kalii, Iilak, Laiik, Kiila @ BL

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 29 cze 2012, 11:41 
Cytuj  
Mam porośbę szukam zbalansowanego frakcyjnie serwera PvP EU z dużą populacją.


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 29 cze 2012, 11:57 
Cytuj  
przeczytaj dwa posty wyżej :wtf:


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 12:20 
Cytuj  
Mam takie pytanie;
Po jakimś czasie postanowiłem wrócić na chwilę do wowa i okazało się, ze ktos mi krótko mówiąc zajebał konto w sumie zdazyło mi się to po raz pierwszy od 2004 roku. Naturalnie po probie logowania dostałem info, że konto zamknięto ze wzgledów bezpieczeństwa i na maila wysłano mi 3 kroki, które musze przedsięwziąć, żeby je odzyskać. Oto ten mail;

Due to suspicious activity, the Battle.net account xxxxxxxxxx has been locked. To restore access to this account, please follow these steps:

Step 1: Secure Your Computer

In the event that your computer has been infected with malicious software such as a keylogger or trojan, simply changing your password may not deter future attacks without first ensuring that your computer is free from these programs. Please visit our Account Security website to learn how to secure your computer from unauthorized access.

Step 2: Secure Your E-mail Account

After you have secured your computer, please create a new password for your e-mail account since it may also be compromised. Be sure to check your e-mail filters and rules and look for any e-mail forwarding rules that you did not create. For more information on securing your e-mail account, visit this Support page.

Step 3: Choose a New Password

You must change your password in order to resume using this Battle.net account. Please click this link to choose a new password:

https://eu.battle.net/account/support/p ... reset.html

*Note that your former password no longer grants access to Battle.net account management, World of Warcraft, or any other login-protected Battle.net account service.

If you still have questions or concerns after following the steps above, feel free to contact Customer Support at http://eu.blizzard.com/support/article. ... leId=22330.

Sincerely,
The Battle.net Account Team
Online Privacy Policy


Niestety 3 kroku nie jestem w stanie wykonać ponieważ ktoś pozmieniał wszelkie dane i mail na ktory Blizzard wysłał mi wiadomośc będący jednoczesnie loginem nie działa. Moje pytanie jak zatem mam potwierdzić swoją tożsamośc skoro się zalogowac tam nie mogę?


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

*

Posty: 185
Dołączył(a): 9.02.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 12:48 
Cytuj  
Polecam telefonicznie.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 13:00 
Cytuj  
i skonczy sie na tym, ze pewnie bedziesz musial im wyslac skan dowodu osobistego.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 18:34 
Cytuj  
Dzięki za odpowiedzi ten support telefoniczny jest w języku polskim czy angielskim? I pytanie dzownił tam ktoś? Trzeba sie liczyc na wydanie majątku na rozmowę czy idzie to w miarę sprawnie.


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 05:35 
Cytuj  
Jest polski darmowy numer.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*

Posty: 145
Dołączył(a): 5.05.2002
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 19:51 
Cytuj  
Jak ostatnio dzwoniłem do polskiego supportu, to za każdym razem człowiek odbierał w czasie < 3 minut.
Także nawet z komórki majątek to nie będzie.

***

Posty: 611
Dołączył(a): 25.05.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 22:34 
Cytuj  
Dzięki za pomoc dzwoniłem rzeczywiście działa to bardzo sprawnie ;-)


_________________
Vanilla WOW: Nekromancer: Gnom Warlock

***

Posty: 726
Dołączył(a): 21.12.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2012, 12:08 
Cytuj  
Po jakim czasie mogę dostać kolejnego SoRa? Jakiś czas temu znajomy 'przywrócił' mnie na ten darmowy tydzień do WoWa, widzę, że wygasło toto 08.04. Czy po trzech miesiącach mogę otrzymać kolejnego? I jeśli tak to czy ktoś może wysłać ewentualnie?

EDIT: dobra, chyba doczytałem i wygląda na to, że się nie da.


Posty: 4
Dołączył(a): 3.08.2012
Offline
PostNapisane: 3 sie 2012, 20:02 
Cytuj  
Witam potrzebował bym pomocy gralem troche we WoWa jakiś rok czasu i chciał bym wrócić ale nie moge dostalem na emaila takie coś i nie bardzo rozumiem pomógł bymmi ktoś ?


Dear Cedrik Cedrik,

The status of your Customer Support ticket #16567660 has changed to “Resolved.”

You can view your ticket details or check its status by clicking the link below:
<http://eu.battle.net/support/ticket/thread/16567660>

If you can’t click the link above, copy and paste the entire URL into your browser.

This is the latest response from Customer Support:
Greetings,

You are receiving this message as we have found that your account has become compromised.

I have investigated the issue, and it appears that your account has been compromised using a key logger or trojan virus, or through an e-mail or website phishing scam. The first thing you should do before logging in again, is follow the Security Checklist on our Account Security Site, which can be found at:

http://eu.battle.net/security/

For more information about this topic, you can visit our Blizzard Customer Support Videos:

http://www.youtube.com/blizzardtutorial

and choose the video:

“WoW - What to do after being hacked

Please note that interactive guides are available in English but subtitles for other languages can be activated by clicking on the CC button below the video.

Your password has been reset and you will receive further details in a separate e-mail. This mail will be sent from [email protected]. If you can't locate your password, please make sure to add [email protected] to your contact list (and check your junk/spam folder). This can most easily be achieved by sending a blank mail to that address, which automatically ensures future mails will be accepted and put in your inbox.

Please make sure you have performed a virus scan before using this password. You will be able to change this password at your leisure, after logging in to your Battle.net Account Management page at: https://eu.battle.net/login/

If you need more information on how to change your Battle.net password, please check the following Blizzard Support article:

http://eu.blizzard.com/support/article/35411

Regards from Paris,

Gamemaster Kharimin
Ingame Support
Blizzard Entertainment
http://eu.blizzard.com/support

How does a ticket status changed to “Resolved”?
-By you. You can mark a ticket as “Resolved” if you are satisfied with the answer provided in the ticket.
-By our system. Our system will automatically resolve tickets that have a status of “Answered” or "Need Info" for more than 7 days.
-By Customer Support. For tickets that were created over the phone or in-game, Customer Support will mark the ticket as “Resolved” after we get confirmation from you. However, you can always either reopen the ticket or create a new ticket if the problem reoccurs.

What can I do next?
- Take the customer satisfaction survey. Your answers to this quick survey will let us know what you thought of our customer support, and will help us improve our efforts in the future. Take the survey at <http://eu.battle.net/support/survey/16567660>.

Regards,

The Customer Support Team
Blizzard Entertainment

If you no longer wish to receive these automatic responses from Blizzard, click here to unsubscribe: <https://www.battle.net/account/management/settings/change-communication.html>

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 3 sie 2012, 20:11 
Cytuj  
https://eu.battle.net/account/support/p ... CK_ACCOUNT


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10810 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 528, 529, 530, 531, 532, 533, 534 ... 541  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.