raggnarok napisał(a):
O kurwa jaki fail patch. Zmiany w crafcie niby dobre ale tylko na lvlach 1-59 i lovlvl gemy wiec who cares (i tak pewnie bedzie taniej na AH) i lepsza dystrybucja lootu na inferno/late hell tez na plus.
Cala reszta fail na maxa. Nawet sie nie spodziewalem ze Blizzard bedzie mial tupet jeszcze barzdziej znierfic drop rate w grze - okazuje sie ze jednak.
Bo przeciez to co bylo to bylo za duzo (a nie bylo wlasciwie nic). Masakra jakas.
No i ofc zero zmian waznych rzeczy za to pododawali jeszcze wiecej gear checkow i enrage'ow zeby wyrownac zmiejszenie brick walla na mobkach to teraz bedzie to samo na bossach.
MIOD HnS lol.
Do tego zwiekszone koszty napraw - srsly nie wiem czy po tym patchu wogole to bedzie grywalne.
POdziwiam ich filozofie - odtrabic na caly swiat ze daja dwie rzeczy 2 tygodnie pzrd patchem a potem w tym samym patchu rownoczesnie zabrac 10 innych i sumarycznie wychodzi na to samo. Geniusze tam pracuja - serio. Szkoda ze nie od gier.
Serio myslalem ze posluchaja ludzi i wytna te idiotyczne gear checki, enrejdze i reszte mechaniki rodem w WoW'a a tu wpychaja tego jeszcze wiecej wszedzie i do tego nerfia drop rate na maxa juz chyba (kolejny krok to juz chyba wogole brak dropu ingame i wszytko na AH od Blizzarda). /rence