mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 252  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:04 
Cytuj  
Wow. Nawet nie jedno pełne zdanie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:12 
Cytuj  
idea RMAH jest zajebista
niestety nie da sie jej zaimplementowac do kazdej gry a szkoda :< , jestem mocno za tym zeby takie Asztony
zarabialy pieniadze poprzez granie , nawet bym juz nie opodatkowywal tego wszystkiego , w koncu dostanie kase to wyda na produkty/uslugi ktore sa opodatkowane wystarczajaco


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:19 
Cytuj  
Kabruś, tylko totalny debil bedzie pisal o czyms, co widzial na kilku filmikach, a sam nie doswiadczyl. Niestety, wiesz co czego to prowadzi? Tak! Jestes debilem.

Dobre 80% atakow mozna zdodgeowac, ale oczywiscie ty bedziesz pierdolic o swoich filmikach, gdzie pokazane jest jak mob, ktory jest 10 razy wiekszy od naszego bohatera jakims cudem ma zasieg cone'a wiekszy niz 2 cm od swojego penisa, badz poprostu sa zapresentowane CALE 2 moby, ktore maja zbugowany atak. KURWA SICK!

Ale wiem, przeciez to tylko gear sie liczy. Co z tego, ze byl okres jak monki/barby z 700+ resami whinowali, ze nie moga nic zrobic w akcie trzecim. az nagle przyszedl koles, ktory nagral filmik monkiem jak robi full siegebreaker runa z resistami na poziomie 500 i ogolnie jego gear byl jakies 10 razy tanszy. Koles poprostu sobie zrobil dobry build, i nie lapal wszystkiego na morde tak jak scruby.


Jednak najsmutniejsze jest u Ciebie to, ze ty nie masz za grosz poczucia wstydu. Walnales kiedys faila, robiac z siebie mega idiote i trzymasz sie tego do dzisiaj. Piszesz o rzeczach majac zerowe pojecie, zmieniasz zdanie jak kobieta podpaski podczas okresu i ogolem jestes forumowym clownem, z ktorego wszyscy doslownie leja, a ty mimo wszystko grasz jak ci zagraja. Czlowiek myslacy racjonalnie, albo by sie przyznal do glupoty, albo w najgorszym wypadku poprostu usunal w cien.
Ale coz, takie sa zalety internetu i 'wirtualnego swiata' - gdybys byl takim clownem irl i popelnil takiego faila w pracy, to uwierz mi, ze podczas przerw na lunch bys sie chowal po kiblach ze wstydu.

Wiesz co jest jeszcze smieszne? Ze wiekszosc ludzi tu piszaca gra sobie w gre, ktora im sie podoba i w przerwach pomiedzy clearami wejdzie i sprawdzi co nowego sie pojawilo. A co ty robisz? Napierdalasz zalosnie F5 czekajac grzecznie az gracze diablo3 skoncza co robia i racza cos tutaj napisac.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:25 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
idea RMAH jest zajebista
niestety nie da sie jej zaimplementowac do kazdej gry a szkoda :< , jestem mocno za tym zeby takie Asztony
zarabialy pieniadze poprzez granie , nawet bym juz nie opodatkowywal tego wszystkiego , w koncu dostanie kase to wyda na produkty/uslugi ktore sa opodatkowane wystarczajaco


AH (niezależnie czy gold czy RM) sprawdziłoby się bardzo dobrze w D2:LoD i byłoby miłym uzupełnieniem gry, dosyć praktycznym. Świetna itemizacja i odpowiedni droprate zachęcałyby do wymiany i maksowania na różne sposoby swoich postaci, czy to do PvE czy PvP.

Diablo 3 posiada chujową itemizację i ludzie korzystają z AH nie dla tego że chcą, tylko niejako "muszą". Teoretycznie da się zdobyć dobry gear samodzielnie dla swojej postaci, w praktyce jest to jak już Kabraxis ładnie określił "kopanie dołów łyżeczką". Jest to żmudne, nudne i unikanie AH jest najzwyczajniej w świecie stratą czasu.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:32 
Cytuj  
UP -> +1

Szamotula - no comments. Nie atakuj mnie tylko atakuj moje argumenty a moimi argumentami sa tony dowodow na to, kod gry i blue posty.
parafrazujac roballa - spierdalaj prosie od mikrowania w grze gdzie zombie moze cie uderzyc z polowy ekranu. I TO JEST W KODZIE GRY wiec cokolwiek bys kurwa z siebie nie wykrzesal JEST TO BZDURA. KONIEC KROPKA.
To nie sa bugi idioto tylko intended design 100% gear based gry. DOKLADNE PRZECIWIENSTWO DIABLO 2 I KAZDEGO INNEGO HNS.

Kolejny post gdzie 3/4to atak personalny a 1/4 to bzdury nie poparte NICZYM.

Masz i spierdalaj, z tym sie pokloc:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/ ... 985?page=1

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4427663050#15

Cytuj:
It's intentional. We don't want a game where the most effective way to play is to dodge in and out of enemy attacks. It's not that difficult to do, and it's just not a very fun way to play. "Most effective" and "not fun" just can't be in the same sentence when describing part of the game. We want combat to be based on use of abilities, putting thought into builds, building up offensive and defensive stats, etc. Skill is absolutely a part of all of the systems you'll use, and kiting can be too, but it'd be ridiculous if you could avoid all of the systems that make the game the game because you can time dodges of enemy attacks and negate every other factor.

Also think about just running past enemies to rush through an area and never being hit. Anyone looking to rush would love it! Which is why it's not a good idea from a design perspective. :) It's not something we'll be changing.



I fajna odpowiedz z jednego z tematow:

Cytuj:
All I'm going to say is, Imagine if Duriel had that hit lag. How many of you would've have kept playing to actually see what's past Act 2?


Pokazujaca dokladnie to ze D2 jest w 100% odwrotnie niz w D3.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:45 
Cytuj  
Kabra, ale jak tu się z Ciebie nie śmiać jak ty nawet w zwykłych lagach dopatrujesz się jakiegoś spisku Blizza :)

Połowa mobów w grze ma takie ataki, żeby właśnie je unikać (pociski, plamy na ziemi, ciosy z ogromnym zamachem, itp), bez uników na Inferno nie da się grać. Do tej pory parę razy miałem mega laga i to wyglądało dokładnie jak na filmiku, czyli atak znikąd :)

Mam jednak nadzieję, że mnie przekonasz - oglądając filmik ujrzałeś kod źródłowy, a tam:
IF za_daleko THEN pierdolnij_z_cheata;


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:50 
Cytuj  
O jakich lagach ty mowisz. Mozesz sie z Kabry smiac, ale to co wkleil to prawda, wlaczajac w to cytaty Wilsona czy Bashioka poruszajace temat skill based vs item based. Nie wiem jaka klasa grasz, ale bawiac sie czyms ranged czesto dostajesz wpierdol od mobka stojacego 5 metrow od ciebie...

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:51 
Cytuj  
Ktos tu chyba nie pamieta drop rate'ow na dobre itemy w d2 - 0.151% itp anyone?

Zreszta sa ciagle kalkulatory dropow, gdzie mozecie to sobie oblukac.


Kabra kurwa ty jakis uposledzony jestes czy co? Napisalem ci jasno ze dobre 80-90% rzeczy da sie dodge'owac, a ty dalej swoje. A twoje dowody? Zjebane filmiki na youtube featured by Diablo, zombie, i szkielet z 2h axem. A gdzie kurwa kilkadziesiat innych mobow, ktore wystepuja w grze? Stronk argument Kabra naprawde respect!
Juz pomine to, ze da sie kite'owac tak, aby moby nawet nie zaczely zamachu(pamietaj tylko, ze taka opcja wlacza sie dopiero jak wydasz miliardy na RMAH, a twoj gear bedzie full EPIK!, bron boze to nie jest skill).

A czy sie komus takie rozwiazanie podoba, czy nie to juz kwestia dosc subiektywna, bo biorac po uwage to, ze wiekszosc mobow zamachuja sie 3 dni to naprawde zabijanie czegos takiego nie stanowilo by wyzwania - podejdz, uderz 2 razy, odsun sie, rinse and repeat.

Jedyne do czego ja sie moge przyczepic odnosnie hitboxow to, to ze spelle AoE maja faktycznie odrobine wiekszy zasieg niz sama animacja, ale po ograniu nie jes to wiekszym problemem.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:52 
Cytuj  
Cytuj:
It's intentional. We don't want a game where the most effective way to play is to dodge in and out of enemy attacks. It's not that difficult to do, and it's just not a very fun way to play. "Most effective" and "not fun" just can't be in the same sentence when describing part of the game. We want combat to be based on use of abilities, putting thought into builds, building up offensive and defensive stats, etc. Skill is absolutely a part of all of the systems you'll use, and kiting can be too, but it'd be ridiculous if you could avoid all of the systems that make the game the game because you can time dodges of enemy attacks and negate every other factor.

Also think about just running past enemies to rush through an area and never being hit. Anyone looking to rush would love it! Which is why it's not a good idea from a design perspective. It's not something we'll be changing.


Lagi.... :lol:

Pomiajam juz ze lagi w singleplayer to fail nad failami.

Smiej sie do woli - dyskusji nie wygrasz wiec zostaje ci tylko napisac wlasnie cos takiego.

Cytuj:
Ktos tu chyba nie pamieta drop rate'ow na dobre itemy w d2 - 0.151% itp anyone?


W D2 takie drop rate mialy najlepsze itemy w grze (NAJLEPSZE) - w D3 taki drop chance jest na jakikolwiek upgrade dla twojej postaci przez cala gre i nawet na legendary ilvl 15. Nie wiedzisz roznicy? Nigga plz.
Do tego drop jest tylko z mobkow i rare - named nie dropie, skrzynie nie dropia, breakables nie dropia. dalej nie widzisz roznicy? To do lekarza wypierdalaj.
W D2 jak zabijales bosa miales w chuj chance na unikat/set - w D3 mozesz sie pociac a i tak nei dronie. Nie widzisz roznicy? Skocz.

Reszta posta nie zawiera zadnego argumentu oprocz 'napisalem ci" wiec nie komentuje. Tak jak pisalem - poklic sie z bashiokiem i panem wilsonem bo widocznie wiesz lepiej od nich jak i na jakich zasadach jest ich wlasna gra zrobiona.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 15:58 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 15:58 
Cytuj  
"DYSKUSJI NIE WYGRASZ" AHAHHAAHHAHAAH
ty kurwa ułomny jesteś naprawdę


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 16:00 
Cytuj  
Nie ja nazywam lagami indended 'feature' gry.

Nazywaj mnie jak chcesz - faktow i rzeczywistosci nie zmienisz.


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 16:03 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
O jakich lagach ty mowisz. Mozesz sie z Kabry smiac, ale to co wkleil to prawda, wlaczajac w to cytaty Wilsona czy Bashioka poruszajace temat skill based vs item based. Nie wiem jaka klasa grasz, ale bawiac sie czyms ranged czesto dostajesz wpierdol od mobka stojacego 5 metrow od ciebie...


O lagach lagach, a jakie znasz? jakie rozróżniasz? Lag mały? Lag średni?
Często mam tak, że nie mogę kliknąć na skrzynce, po chwili mnie cofa i jest OK.
Gram Barbę i kurwa omijanie/unikanie to podstawa i mi nie pierdol, że się nie da LOL.


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 16:07 
Cytuj  
Da sie, owszem. Ale w D2 jak chciales to mogles grac nago. Sprobuj tego samego w D3...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 16:08 
Cytuj  
No widzisz a my nie mowimy o lagach tylko o zjebanych hitboxach i zjebanym hitdetection, ktore jest udokumentowane i potwierdzone przez blue jako 'intended' feature gry.

I nie wiem o jakim ty omijaniu mowisz ale pewnie o wybiegnieciu z desecratora (ktory i tak ma chyba 0,5s charge time) wiec /lol i skoncz pierdolic.

Cytuj:
Da sie, owszem. Ale w D2 jak chciales to mogles grac nago. Sprobuj tego samego w D3...


tu nie o to chodzi w sumie. W D2 mogles ominac wszystko bazujac na wizualu z gry. W d3 nie da sie omiajc wszytkiego bo pan wilson nie uwaza ze to jest fun pozatym to co sie dzieje na ekranie mozesz sobie w dupe wsadzic bo sedzia czy zostales trafiony czy nie jest serwer i RNG - w dodatku obliczenia dzieja sie to w momecncie wyprowadzenia ataku a nie w momencie fizycznego trafienia.
NIe ma to nic wspolnego ze skillem i z HnS i z D2 - jest mechanika zywcem wyjeta z WoW i jest chujowe.

EOT takie sa fakty.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 25 cze 2012, 16:13 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2206
Dołączył(a): 27.03.2006
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 16:12 
Cytuj  
skończyłem, możesz wrócić do googleowania "faili" Blizza
udanego fapowania


_________________
Walter Sobchak: Fuck it, Dude, let's go bowling.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 17:02 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
idea RMAH jest zajebista
niestety nie da sie jej zaimplementowac do kazdej gry a szkoda :< , jestem mocno za tym zeby takie Asztony
zarabialy pieniadze poprzez granie , nawet bym juz nie opodatkowywal tego wszystkiego , w koncu dostanie kase to wyda na produkty/uslugi ktore sa opodatkowane wystarczajaco


geniusz! prawdziwy geniusz


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 18:38 
Cytuj  
mobek melee wali Cię nawet z 10m i tyle. Mnie naprawdę boli, że reagować na ataki mobka trzeba z wyprzedzeniem około ~2s, tzn. nie ma tak, że napierdzielamy moba, w momencie gdy ten bierze zamach odbiegamy - bo i tak na 100% dostajemy w pizdę. W praktyce kitowanie wygląda tak, że moba nawet tylko melee należy trzymać na odległość 10m zawsze i wszędzie bo inaczej Cię piżga po plecach..
lagi są nawet w singlu - po ostatnim patchu nawet większe, o ile przed patchem nie miałem "cofek" prawie w ogóle to teraz zdarzają się co kilkadziesiąt sekund. Biegnę, biegnę, nagle bah cofa mnie 10m do tyłu..

Może internet mi się psuje?...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 19:53 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=bdwQ5aXO ... re=g-all-u

Kriparian o D3 i dlaczego D3 ssie. Koles przejechal przez 100% gry i ma bardzo dobre przemyslenia o gzre i o kierunku jaki obral Blizzard.

Mowi min. o tym ze gra jest w 10001% gear based W PRZECIWIENSTWIE do np. D2.
Mowi o dysbalansie, o broken itemizacji a braku customizacji postaci i paru innych rzeczach (np o tym jak mocno bedzie ssalo PvP przy obecnym stanie gry oraz jak chujowe zmiany byly w 1.03). a nade wszytko mowi o tym ze gra za chuj nie nagradza gracza za granie i ze za chuj nie ma endgame.
A ogolnie to z calego filmu mocno przebija jak bardzo D2 >>> D3 jesli chodzi o jakiekolwiek longevity, replayability i long time investment. .

Oczywiscie ja wiem z on sie niezna i jest 'scrubem' i 'fishem' - cokolwiek to kurwa lol znaczy i tylko buczef, szmotuleczka-pizdeczka i robal od swieczki rozgryzli ta gre bo zrobili po 50 eurasow i sa pro. W dodatku buczef umie unikac atakow, ktorych uniknac sie nie da bo nie pozwala na to matematyka i kod gry wiec on jest najbardziej pro.

Wrzucam wiec tylko w ramach ciekawostki. :)

Enjoy.


_________________
Obrazek

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 21:29 
Cytuj  
roball napisał(a):
Szamotula - szacun, ze chcialo Ci sie pisac do tych idiotow cos dluzszego niz 'wypierdalac'.
Chyba jedyny sensowny post w tym threadzie.
(...)

oraz:
roball napisał(a):
tl;dr wyjebuj


Może mi ktoś wyjaśnić, czemu moderator wyzywa użytkowników mających inne zdanie niż on od idiotów?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 25 cze 2012, 21:53 
Cytuj  
zaraportuj go :>

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5037 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 230, 231, 232, 233, 234, 235, 236 ... 252  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.