iniside napisał(a):
Chcialem ci cos napisać, ale jak zobaczyłem, że uważasz rozwinięcie raidow za innowacje to straciłem wiare, że zrozumiesz ;/.
Ale mimo wszystko:
1. GW2 rozwija questy do formy dynamicznych eventow, ktore maja realny wplyw na to co sie dzieje dookoła
2. GW2 rozwija RvR z DAoC.
3. GW2 ma duzo bardziej action combat niż inne MMO.
4. GW2 rezegnuje z praktycznie każdej do tej pory przyjętej kowencji jaka była w theme parkowych MMO.
Na tle WoWa nawet po tylu latach jego rozowju to istna rewolucja gatunkowa.
Spokojnie można pisać o tym że blizz ulepszył w grze endgame, stworzył gigantyczny content w postaci instancji pve, oskryptowane bosiki, jakieś taktyki, to była rewolucja w porównaniu do wcześniejszych gier, to że koniec końców stało się to upierdliwie nudne to co innego, na początku dawało to sporo funu i było unikalne.
1. Było już, dobrze że rozwija ale nie będę wróżką jak napisze że to się znudzi bardzo szybko, wielu po czasie będzie tęskniło za pozbieraniem 10 łap wilków bo to szybkie i nie zobowiązujące czasowo.
2. Też w pewnej formie to już było, wyciąganie DAoC jest wyłącznie graniem na sentymentach, a fakt jest taki że nie mieli innego wyjścia bo za dwie frakcje by ich zlinczowano.
3. To twoja jak i wielu fanbojów wyssana z palca historyjka, no ale niech będzie, gra wymaga ogrania, zręczności i szybkiego reagowania, czy to będzie plus okaże się po 2-3 tygodniach jak casual gracze wymiękną w pojedynku z tymi pro.
4. buhaha... stać cie na więcej niż takie sztampowe stwierdzenia.
Dodam jedynie że nie atakuje samej gry,
niestety wielu ludzi takich jak ty usilnie psuje klimat wokół gry maksymalizując oczekiwania od gry, rozczarowanie będzie bolało.
Ktoś nie w temacie oglądając filmiki na yt widzi słabiutką grafikę, chaotyczne napieprzanko, eksplozje kolorków i to jest pierwsze wrażenie.