Kapitan_Pimpol napisał(a):
Jednak teraz dostrzegam tez minusy i np tryb sPVP, ktorym bylem glownie zainteresowany, wydaje mi sie troche nudny na dluzsza mete i boje sie, ze gra nie przyciagnie mnie na tak dlugo jak pierwsza czesc.
This. Jak przeczytalem info na mailu o potwierdzeniu premiery za 2 miesiace to mi sie troche smutno zrobilo.
Gw2 wedlug devsow - PvP(!) Mmorpg, wejscie w competitive play, spectator client w niedalekiej przyszlosci, i :
Cytuj:
Guild Wars 2 PvP features different maps
A co widzielismy? 49348995142 dynamic eventow, 23058 voice overow i UWAGA 2 PvP mapy(z czego wiekszosc osob z ktorymi gralem uwaza, ze mapa forest of xxx jest chujowa i poprostu brzydka) z JEDNYM trybem gry.
Gdyby to byl TD areny to ja rozumiem 2-3 arenki, bo tam srodowisko nie ma znaczenia, ale kurwa - kazdy kto gral w WoWa, Rifta, WARa i miliard innych mmosow wie jak CONQUEST szybko sie nudzi, wiec jakas odmiennosc map by sie naprwde przydala.
Najbardziej boli to, ze podstawy pod PvP sa przechuj - in-game turnieje hostowane przez Arena.net, mozliwosc hostowania tourney przez graczy(idealny tool dla roznych PvP communities'ow, ktore beda poprostu mialy mozliwosc tworzenia wlasnych cupow, jak w docie/lolu), obiecany/planowany spectator client, instant lvl/gear w celach PvP, tylko niestety content biedny.
Swoja droga wiadomo cos dlaczego w grze nie ma opcji duelow? Moim zdaniem gw2 ze wszystkich gier, w jakie gralem, ma najbardziej epickie pojedynki 1v1 + jest to idealny feature, ktory jest banalny we wdrozeniu, a na dobra sprawe czesto dostarcza wiecej funu i zajecia niz jakis wielki content patch. O uzytecznosci przy testowaniu nowych buildow juz nie wspomne.