Sobtainer napisał(a):
Ok, mój pierwszy post o GW2... chyba.
To warto to zamówić czy nie? jak to jest? czego oczekiwać można?
"GW2":
- pełnoprawne MMORPG
- kupujesz pudełko i grasz ile chcesz, potem czekasz na płatne dodatki albo nie czekasz, Twój wybór
- eventy zamiast questów
- personal story i dużo VO jak w "TORtanicu"
- walka bardziej dynamiczna niż w "TERA", tylko nie ma tego osławionego celowniczka
- dużo dynamicznego contentu jak w "RIFT"
- gra nastawiona jest na eksplorację
- walka pod wodą jakiej nie było w żadnym innym MMO
- brak Holy Trinity
- system walki o życie podobny do tego w "Borderlands", jak zabijesz przeciwnika to powracasz do życia
- każdy może wskrzeszać innych graczy i NPC
- rozbudowany crafting
- kilkadziesiąt minigierek
- za muzykę odpowiada Jeremy Soule
- WvW z trzema stronami konfliktu
- bardzo rozbudowane PvP
- 8 lochów, każdy można przejść na 3 różne sposoby
- 5 ras, każda posiada dostęp do specjalnych skilli rasowych
- end-game od samego początku
- automatyczne skalowanie levelu w dół kiedy odwiedzasz wcześniejsze lokacje
- 8 zróżnicowanych profesji
- Structured PvP nastawione na e-sport
- gra działa na przebudowanym silniku jedynki
- rozbudowany system barwników, każdy element zbroi ma kilka miejsc do pomalowania
- unikatowy system umiejętności: pierwsze 5 skilli zależy od broni, 6 skill to leczenie, 7-9 skille pomocnicze, 10 to skill elitarny
- wszystkie klasy poza elementalistą i engineerem mają dostęp do dwóch zestawów broni, które mogą zmieniać w trakcie walki i poza walka
- level cap to 80
- zdobycie każdego kolejnego poziomu po pewnym czasie zajmuje tyle samo wysiłku
Naprawdę polecam. Kupa zabawy na kilka miechów gwarantowana według mnie. Twórcy mają dodawać za darmo mnóstwo rzeczy. Między innymi dużo eventów pojawi się po premierze. Na pewno będą też płatne dodatki z masą nowego contentu.