mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 14:23 
Cytuj  
Ktos tam po prostu odpierdala maniane, czy to osoba sprawujaca piecze nad projektami gier czy ktos jeszcze wyzej, do kogo nie dociera feedback od podwladnych...

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 18:03 
Cytuj  
embe napisał(a):
Tylko że w AoC po ponad roku animacje wreszcie były dobre, dziwi że nie korzystają z tego w następnej grze i zaczynają wszystko od zera, coś tu nie gra w ich firmie od tej strony, zresztą na starcie AoC też miało animacje lepsze niz w TSW.

Czyli twoim zdaniem powinni dać animację strzelania z łuku zamiast strzelania z karabinu, bo jest lepiej dopracowana?


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 18:39 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Czyli twoim zdaniem powinni dać animację strzelania z łuku zamiast strzelania z karabinu, bo jest lepiej dopracowana?

nie, wystarczyło nie wtykać postaciom ponownie kołków w dupe


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***

Posty: 604
Dołączył(a): 27.08.2003
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 18:51 
Cytuj  
Z tego co wiem, gra oficjalnie wystartowała.

Czy nie należałoby przenieść tego wątku do innego działu?

Czytałem kilka dobrych recenzji gry, jest inna, świeża. Może zasługuje na własny dział...


_________________
w nieba pszestszeni
wpopszek drug
jak zwierze co łapę ssie hrapie
wielki istny toważysz papiesz
kudłaty niedźwieć
buk

***
Avatar użytkownika

Posty: 10854
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 19:38 
Cytuj  
Zajebiscie zrobiona instancja w Egipcie

http://www.youtube.com/watch?v=kd7czmuwths

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 20:37 
Cytuj  
embe napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Czyli twoim zdaniem powinni dać animację strzelania z łuku zamiast strzelania z karabinu, bo jest lepiej dopracowana?

nie, wystarczyło nie wtykać postaciom ponownie kołków w dupe

Fakt, ale animacje ruchu z AoC nie dały się przenieść, bo uznali że postać "rusza" się w 2 płaszczyznach - tulów do celowania, nogi do ruchu. Wynika to ich zdaniem z tego, że postacie mogą castować podczas ruchu.
W WAR u SH/SW też wyglądało to przeciętnie.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 22:05 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
embe napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Czyli twoim zdaniem powinni dać animację strzelania z łuku zamiast strzelania z karabinu, bo jest lepiej dopracowana?

nie, wystarczyło nie wtykać postaciom ponownie kołków w dupe

Fakt, ale animacje ruchu z AoC nie dały się przenieść, bo uznali że postać "rusza" się w 2 płaszczyznach - tulów do celowania, nogi do ruchu. Wynika to ich zdaniem z tego, że postacie mogą castować podczas ruchu.
W WAR u SH/SW też wyglądało to przeciętnie.

Co za durnowate tłumaczenia. Od takich rzeczy jest Animation Blending.
Zadanie ich albo przerosoło, albo animatora nie chcialo sie zrobic kilku animacji posrednich..

To naprawde nie jest rocket science, bo kazdy silnik graficzny obsluguje tak podstawowe rzeczy..


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 22:56 
Cytuj  
No jesli chodzi o animacje to TSw i Funcom ogolnei nie blyszczy. :) Np w GW2 tez postac sie rusza i castuje/walczy i sa osobne animacje dla 'dolu' i gory' i jakos to wyglada.

Ale rowniez musze powiedziec ze juz sie nauczylem ze animacja gry 'nie robi', poogladalem filmikow i musze powiedziec ze nadrabia ta giera klimatem.. oj kurwa nadrabia. : )


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 22:58 
Cytuj  
Quest: Theme Park Tycoon
http://www.youtube.com/watch?v=I3OllURaGMs

Polaris - pierwsza insta w grze
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... ec#t=1335s

oj coś ciągnie mnie do tej gry... ;)


_________________
Obrazek

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 23:26 
Cytuj  
Mnie tez niebezpiecznie zaczyna zasysac :<. Nie mam w co grac online procz BF3 wiec moze jutro zagram. Buddy key by sie przydal ale ta gra to taka nisza, ze nikt z moich znajomych w nia nie gra ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 14 lip 2012, 23:38 
Cytuj  
Warto.
Warto też pogadać z NPCami, bo czasem puszczą dziwną informację. Całe to "robieniequestów" jest dziwne, There is something about Ellis Hill to przykład jak można fajnie zagęscić atmosferę i ile frajdy dają npc frakcje - stary pomysł, ale w TSW nabiera nowego życia.
A co do gadania z npcami - czasem po prostu puszczą jakiś "dziwny" tekst typu - "to spokojne miasteczko i poza krwawymi ofiarami z ludzi nie mieliśmy problemów z zabójstwami".
Poziom trudności jest spory, nie tylko intelektualnie podczas łamania zagadek typu :
Hasło do kompa jest związane z nazwiskiem H. Glass. Albo trzeba dokończyć ciąg 5,25,29,85,89...
to też kwestia odpowiedniego skomponowania buildu, sprytu (bo moby nie wybaczają), skakania i uważnej obserwacji świata. Powiedziałbym że to gra bardzo podobna do EvE, EvE themeparków.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 01:29 
Cytuj  
Tak ale caly klimat psuje walka z mobami a jesli chcesz gdzies dojsc to musisz pozabijac pare mobow po drodze.

Mogli zrobic moby z polowa hp, graczowi zarbrac polowe hp i bylo by dynamiczniej. Jak masz build tanka to moba z 10k hp bije sie ze 40 sekund. Nuda.


_________________
Turbot

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 01:44 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Powiedziałbym że to gra bardzo podobna do EvE, EvE themeparków.


Odwazne stwierdzenie jak na to forum ;) ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 03:04 
Cytuj  
Templair napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Powiedziałbym że to gra bardzo podobna do EvE, EvE themeparków.


Odwazne stwierdzenie jak na to forum ;) ...

T.

Nie. Znam obydwie gry i znam potencjał obydwu z nich. Są trudne, dają pseudomoc na starcie, potem ją zabierają, a jeszcze później oddają.
Takie to gry.
Myślę że bez pudła porównam TSW do Dark Souls czy Wiedźmina2 - pod względem trudności, ale community i ARG są z EvE. No, ARG to nowość w MMO i ogólnie... To taki themeparkowy metagaming. Dotychczas domena sandboxów. Mnie tam się podoba, że w robocie rozkminiam zagadkę, a w grze dostaję nagrodę - bluzę.
Tak, TSW to EvE themeparków. Nieco bardziej popularny (themepark), ale niszowy sposób zabawy.
Ne dla każdego kmiota.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 08:10 
Cytuj  
Nie wiem jakim cudem udało ci się znaleźć podobieństwa do eve, ja tu widzę mix lotro z fallen earth, męczarnia z mobami i fajny klimat :)


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**
Avatar użytkownika

Posty: 287
Dołączył(a): 10.03.2006
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 09:17 
Cytuj  
Na jakim serwie gra forum, dziś zaczynam :)


_________________
Tragboo ~> Monique ~> Mondler ~> Pyroliza BloodElf mage ~> Byanka Druid ~> Methodx BE Pala

"Aby zwyciestwa nasze zatrzec mogly pamiec klesk doznanych..."

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 10:18 
Cytuj  
Wiekszosc osob gra na Arkadii - RP - PVP. Ale przydzial servera odnosi sie glownie do PVP. Jak chcesz robic questy ze znajomymi z innych serverow to mozna sie dowolnie w grze przenosic.


_________________
Turbot

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 10:52 
Cytuj  
A jak jest z pingami w takim razie? Mam troche znajomych po drugiej stronie globu. Da rade grac z nimi? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

******

Posty: 4059
Dołączył(a): 5.01.2002
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 10:56 
Cytuj  
Templair napisał(a):
A jak jest z pingami w takim razie? Mam troche znajomych po drugiej stronie globu. Da rade grac z nimi? + Za co bede placil 15$ po osiagnieciu skill capa? Tylko te comiesiecze updaty i PvP (ktore jak pisza w recenzjach jest w nienajlepszym wydaniu)? ...

T.


_________________
Templair_@PSN

**

Posty: 238
Dołączył(a): 23.05.2007
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 19:55 
Cytuj  
Z pingami nie ma najmniejszego problemu, u mnie na mojej gównianej radiówce o dziwo zero problemów z pingiem, czy interakcja z innymi.

Z początku ostrożnie podchodzilem do gry, ale pograłem juz parenaście godzin, zrobilem dziś pierwszą instancje i podoba mi sie baaaaardzo. Moze i animacje sa kiepskie, ale questy, klimat, combat ( nie wiem jaki macie problem z combatem, jest w porządku ) i ogólny feeling gry, pierwsza klasa.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.