mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 13 lip 2012, 14:04 
Cytuj  
http://massively.joystiq.com/2012/07/12 ... nted-comb/

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 08:52 
Cytuj  
Learning to ride (zajebista muza z dodatku):

http://www.youtube.com/watch?v=VchE_y8i ... e=youtu.be

(mam nadzieje, ze nie bylo.)

"This track accompanies the player's first attempt at horseback riding in the game. It's basically a tutorial tune. Thus the gentle beginning, the gradually climbing harmonies, the simple arrangement, and the gradual tapering off at the end. It also marks our first introduction to Rohan's riding motif.

The riding motif is typically played on the strings in the lower registers. It is a signature rhythmic riff that repeats at various points in the song. The idea is to convey a lively sense of galloping motion. The choice of low strings is due to the organic nature of the instruments. Their hollow wooden bodies resonate with a rich, natural energy in the lower registers. Not to mention the drawing of actual horse hair bows across the strings!

To complement the strings, two differing sizes of Bohdran are added to the percussion ensemble - one with a 12" diameter and a tightly drawn head. The other is much larger, approx. 22" in diameter with a more loosely drawn head. Also unique to our equine percussion ensemble are a horse whip and leather strapping sounds.

By now the players have made their way into Rohan proper, so you will notice some changes in instrumentation and tone. The fiddle takes on a prominent melodic role. The percussion and strings are loose and rustic. The brass adds girth to steady the arrangement. And when the song transitions from the timidity of learning to the joy of roaming freely, we bring in baritone guitar and mandolin too.

All of these elements work together to help us perceive an ongoing sense of forward momentum -- mentally pulling us off the couch and into the saddle of our own fiery Rohirric steed."

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 12:19 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=3ygSJhbF ... r_embedded

***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 12:40 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?v=3ygSJhbFk70&feature=player_embedded


Klimat jest!!!

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 18 lip 2012, 13:41 
Cytuj  
Tylko ciągle nie za wiele pokazali...

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 12:02 
Cytuj  
http://pl.twitch.tv/mmorpgcom/b/325403194

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 12:42 
Cytuj  
warhameron napisał(a):
http://pl.twitch.tv/mmorpgcom/b/325403194

Zrobili coś co chciałem aby mmorpg-i od dawna zrobiły.
Tzn. mounty w Rohanie wydają się dużo szybsze niż wcześniejsze i dużo szybsze niż chodzenie na piechotę - wobec czego możliwe było zrobienie dużo większego terenu, a także zwiększenie imersji poprzez to, że świat nie wydaje się tak idiotycznie "ściśnięty" jak w większości szczególnie tych nowszych mmorpg-ów.

To, że bieg konia w mmorpg-ach jest tylko 30 - 70 % szybszy od biegu na piechotę zazwczaj w mmorpg-ach jest mega głupie i zawsze mnie irytowało.

To jest na plus. Muzyka - w końcu dołożyli nowe utwory i to też na plus.
Mounted combat - wydaje się ok. Coś nowego a gracze lubią nowe. Choć nie padam też na twarz z zachwytu. Mimo wszystko na plus.

Powiem tak - gdyby był / były dostępny 'czysty' P2P serwer bez cash shop-u i gdyby Lotro nie miało dołożonego tyle bezsensownego grindu czasem robionego pod CS (choćby np. Legendary Weapon update, który po czasie i dołożeniu wyższych tierów i bardziej 'skomplikowanych' run / reliców oraz usunięciu z gry 'wyjmowania' reliców stał się większym grinderm niż stary system z 9 tierami i większą losowością) to bym pewnie kupił i wrócił.
No i jeszcze serwer w EU - moim mainem był Warden a on ma b. specyfinczną mechanikę a poprzez lag spiki i spiki packet lostów granie w trudniejszych instancjach, rajdach czy ettenmoors stało się bardzo irytujące i wręcz sprowadzające wipy (bo gambit zły wyszedł przez laga) po przeniesieniu serwerów do US.


W sytuacji jaka jest obecnie, z w/w powodów oraz a jeszcze paru innych - nie zrobię tego.

Mimo, to uważam, że ten dodatek może się okazać mniejszym failem niż ci się warhammeron wydaje.
Przynajmniej na krótką metę.


Oczywiście jest jeszcze kwestia tego jak się będzie prezentować ten dodatek po paru tygodniach jak już 'opadnie' nowościowy-hype na mounted combat i nowy design rejonu. Mogą bugi / brak contentu / modfyfikacje i 'nowości' w sklepiku spowodować inną ocenę graczy, ale tego do końca przewidzieć się teraz nie da.

Na początku po premierze imo dodatek będzie raczej ciepło przyjęty.

edit: mały edit dopisanie jednej rzeczy


Ostatnio edytowano 19 lip 2012, 12:56 przez sula, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 19066
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 12:53 
Cytuj  
Ja tam nie czuje grindu przy robieniu legendary. One jakby same sie robia. Mam zapas expa w itemach i przeskoczenie na nowe legendary pewnie zajmie mi chwile.
O tyle ze duzo rozwalalem broni, ale to raczej trudno nazwac grindem.

Walka na koniech wyglada na dynamiczna, zobaczymy jak to bezie wygladac w praktyce. Ciekaw jest tankowania konno. :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 13:56 
Cytuj  
Jak zrobią epickie bitwy konne(ala szarża konnicy pod Helmowym) i będzie to miało ręce i nogi to może zmienię zdanie. (12-24 graczy vs 30-60 mobków)

Moje zastrzeżenia> nowy koń ma 2-3 razy więcej slotów niż postać będzie mega grind i zbieranie elementów wyposażenia konia i pancerza ofc będzie można od razu kupić w sklepie... MINUS jak uj. Nie zachwycają mnie te filmiki z konnej walki, no ale zawsze to coś nowego. Co do muzy to rzeczywiście Duży plus.

***

Posty: 754
Dołączył(a): 2.02.2011
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 14:10 
Cytuj  
"Jak zrobią epickie bitwy konne(ala szarża konnicy pod Helmowym) i będzie to miało ręce i nogi to może zmienię zdanie. (12-24 graczy vs 30-60 mobków)"

plis lotro na high endowych PCtach sypie sie juz na etten ... przy takich liczbach , wez dodaj do tego konie , szybkie animacje i oczojebnosc 10fpsow ... przy takich frejmach taki combat nie ma sensu , warbandy mialy byc duze i liczebne z tego co pokazali licza 5zwyklych mobkow + jeden dowodca elite ...


_________________
www.methodwow.com

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 14:49 
Cytuj  
http://cstm.mymiddleearth.com/2012/07/m ... formation/

http://www.lotro.com/gameinfo/2222-ride ... ted-combat

Co do lagów ostatnio ich nie doświadczyłem poza eten, niby starają się coś z tym zrobić imo w końcu do nich dotarło.

Skirmishe nie lagują i warjacja ala skirmish może miała by szanse bo takie walki na otwartym terenie są wykluczone .

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 19 lip 2012, 20:17 
Cytuj  
http://www.lotro.com/gameinfo/devdiarie ... ettenmoors
Zmiany ala to co jest/było w młotku, chyba rzeczywiście wzięli się na serio do roboty po ostatnich flejmach i durnych wypowiedziach ze strony devsów.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 24 lip 2012, 21:34 
Cytuj  
http://www.lotro.com/gameinfo/devdiarie ... east-rohan

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 20:10 
Cytuj  
http://www.pcgamer.com/previews/hands-o ... at-system/

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 4 wrz 2012, 20:07 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=0Ru7svjt ... r_embedded
RoR wyjdzie 15 .10 .2012r.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.