mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 18:27 
 
Kup King's Bounty: Platinum Edition za 7,5 e na steam

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 18:39 
 
http://www.indiegala.com/

Tu jest Opancerzona Princessa w bundlu z Reign Conflict Of Nations, wyglądającym bardzo CKowo i EUowo.

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 18:57 
 
Ale może ktoś będzie chciał całość? Co do gali to mozliwe ,że dorzucą reszte KB jako bonusowe gry.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 13:41 
 
http://www.dsogaming.com/news/galaxy-on ... id-august/

Obrazek

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 17:24 
 
This is new and confirmed

"Ubisoft installs a backdoor that allows any website to take over your computer. The Sony BMG rootkit was also DRM and required product recall when it was discovered"

http://news.ycombinator.com/item?id=4311264


http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=484597

Update for more details here http://www.rockpapershotgun.com/2012...soft-pc-games/

If you don't know what is this here is an explanation

"any website can call up a Uplay window and from that might be able to slip a program install or launch of their choice onto your PC. Were someone with malevolent intent to inject the code onto a commonly-visited website, they might be able to gain control over any number of PCs – or install keyloggers, viruses and the like, or just plain old wipe your hard drive. The web security expert we chatted to says this could even occur via an email link, making this exploit a phisher’s dream.

The exploit enables root access and remote code execution, in various shapes and sizes. It's easy to disable, but doesn't change the fact that by default, millions of PCs right now are vulnerable to getting f***d.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 18:07 
 
Juz jest update.


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 21:51 
 
Kolesie od Loadout przesłali mi e-maila, że za kilka tygodni zacznie się closed beta i chcą w związku z tym pobrać dane o moim komputerze, dlatego mam otworzyć ZAWARTY W WIADOMOŚCI link.

Chyba ich pojebało. ;)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 22:09 
 
SystemReport.zip is not commonly downaloded and cloud be dangerous. Chrome.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 22:19 
 
Ja bym otworzył.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 13:07 
 
http://www.rockpapershotgun.com/2012/07 ... rhaul-3-0/

Ja na pewno wyprobuje :) Wyglada pieknie, a sama kraina Morrowinda jest imho jest z najbardziej zajebistych swiatow w grach komputerowych :)

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 16:39 
 
Pod skyrima , jakaś ekipa planowała przenieś morrowinda i obliviona (tereny/settingi). Ale to pewnie lata zanim cos wyjdzie, jeśli.

******
Avatar użytkownika

Posty: 3185
Dołączył(a): 13.12.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 17:37 
 
raggnarok napisał(a):
http://www.dsogaming.com/news/galaxy-on-fire-2-full-hd-is-coming-to-the-pc-in-mid-august/



Cytuj:
In Galaxy on Fire 2 Full HD, the player can expect not only a living universe with more than 20 star systems, 100 space stations, and 30 space ships with individual equipment and weapons, but also an enthralling story[..]


20 star systems. 100 stations.

Frontier w 1986 mial wiecej. Fact.

Najlepszy, i tak naprawde jedyny godny uwagi space sim w tej chwili to X3 (AP/TC, etc). Egosoft rozwija ta serie od dobrych 10 lat, jest silne (i przyjazne!) community i masa modow, lacznie z overhaulami, skryptow i innych bajerow.
Sa pewne ograniczenia, systemy wygladaja jak te z serii x-universe, a nie jak z eve online (rozmieszczenie bram i stacji, nawigacja po systemie), ale rozbudowanie calosci pod wzgledem ekspansji, budowy wlasnego imperium, walki z piratami i najezdzcami, wydawania wojny poszczegolnym frakcjom, przekracza wszystko co zostalo do tej pory zrobione. Frontier i Privateer byli by dumni ;-)
Jedyna bardziej rozbudowana gra z tej kategorii jest Eve Online, ale to juz nawet nie ta sama kategoria, i ma ograniczenia, ktorych nie ma w grach single player.


_________________
Nestor#1522

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 17:40 
 
Frontier miał naturalnej wielkości planety i układ słoneczny w skali 1:1. I mieścił się na dyskietce.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 17:50 
 
Nestor napisał(a):
raggnarok napisał(a):
http://www.dsogaming.com/news/galaxy-on-fire-2-full-hd-is-coming-to-the-pc-in-mid-august/



Cytuj:
In Galaxy on Fire 2 Full HD, the player can expect not only a living universe with more than 20 star systems, 100 space stations, and 30 space ships with individual equipment and weapons, but also an enthralling story[..]


20 star systems. 100 stations.

Frontier w 1986 mial wiecej. Fact.

Najlepszy, i tak naprawde jedyny godny uwagi space sim w tej chwili to X3 (AP/TC, etc). Egosoft rozwija ta serie od dobrych 10 lat, jest silne (i przyjazne!) community i masa modow, lacznie z overhaulami, skryptow i innych bajerow.
Sa pewne ograniczenia, systemy wygladaja jak te z serii x-universe, a nie jak z eve online (rozmieszczenie bram i stacji, nawigacja po systemie), ale rozbudowanie calosci pod wzgledem ekspansji, budowy wlasnego imperium, walki z piratami i najezdzcami, wydawania wojny poszczegolnym frakcjom, przekracza wszystko co zostalo do tej pory zrobione. Frontier i Privateer byli by dumni ;-)
Jedyna bardziej rozbudowana gra z tej kategorii jest Eve Online, ale to juz nawet nie ta sama kategoria, i ma ograniczenia, ktorych nie ma w grach single player.


X3 to bardziej handlowka w kosmosie niz typowy space sim, dlatego nigdy sie w niego nie potrafilem wciagnac. Natomiast tego co sie orientuje te Galaxy on Fire 2 to bardziej taki Freelancer, a wg. jednej z osob, ktorej opinii wierze i ktora grala w to na ipadzie to jest to naprawde bardzo dobry tytul. Zobaczymy.
A jeszcze wracajac do samej serii X to licze na to, ze nastepna czesc odejdzie wlasnie od tego totalnego nastawienia na ekonomie/handel i pojdzie tez troche bardziej w kierunku akcji.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 18:39 
 
Dana napisał(a):
Frontier miał naturalnej wielkości planety i układ słoneczny w skali 1:1. I mieścił się na dyskietce.


Były proceduralnie generowane (+) i wyglądały jak kupa (bo czego można było oczekiwać w tamtych czasach ?).


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 18:59 
 
w tamtych czasach wygladal zajebiscie.
ale tak naprawde w chuj dobrze i dawal najwiecej fun'u to privateer.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 19:28 
 
iniside napisał(a):
Były proceduralnie generowane (+) i wyglądały jak kupa (bo czego można było oczekiwać w tamtych czasach ?).


Czyli przy dzisiejszych możliwościach, zrobienie czegoś takiego byłoby banałem. Dlaczego więc nikt tego nie robi (w grach) ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 19:36 
 
A infinity? Robi, robi i robi i robi....


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 19:40 
 
Autor frontiera niby robi coś podobnego(gdzieś chyba było info) ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 19:41 
 
Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Były proceduralnie generowane (+) i wyglądały jak kupa (bo czego można było oczekiwać w tamtych czasach ?).


Czyli przy dzisiejszych możliwościach, zrobienie czegoś takiego byłoby banałem. Dlaczego więc nikt tego nie robi (w grach) ?

tomu juz powiedzial. Robi to taki jeden gosc. cholera juz wie jak dlugo.

http://www.infinity-universe.com

No i jest jeszcze Outterra (czy jako to sie pisze) proceduralnie generowana ziemia.

Jesli chodzi o odpowiedz na drugie pytanie. To pewnie dlatego ze wymodelowanie planety jest duzo łatwiejsze niż jej generowanie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 209, 210, 211, 212, 213, 214, 215 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.