mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 11 lip 2012, 21:46 
Cytuj  
ee tam gadający miecz w Baldurs Gate 2 był lepszy :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 11 lip 2012, 21:50 
Cytuj  
Yep, bez porównania.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 08:35 
Cytuj  
Bardziej chodziło mi, aby pokazać że można w H'n's dalej zrobić ciekawy gear ;)


_________________
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 17:03 
Cytuj  
...ale to jedynka z przed kilku lat :D


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 lip 2012, 19:37 
Cytuj  
Zdaje sobie sprawę jak najbardziej, bo właśnie mi niedawno wypadł. Stąd też filmik.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 00:16 
Cytuj  
Piekny Plagiat Torchlight 1

Mam nadzieje ze ewentualny proces sadowy nie wplynie na date premiery T2. :/

Swoja droga to kurwa podali by juz ja. D3 wyszlo, Gw2 wyjdzie a T2 jak nie bylo tak nie ma.
Giev. :)

Dla zainteresowanych wiecej n/t plagiatu:

http://www.gamebanshee.com/news/108825- ... ssets.html
https://twitter.com/TwinStickGames/stat ... to/1/large


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2639
Dołączył(a): 22.12.2008
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 08:07 
Cytuj  
Na gryonline podali datę premiery - 11 września.


_________________
LaMoon#2988

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 10:49 
Cytuj  
No i? A ja mowie, ze wyjdzie 21 sierpnia. Nigdy nie sugeruj sie datami podawanymi przez sklepy, serwisy etc. jak sami autorzy nic nie mowia na ten temat.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 17 lip 2012, 22:40 
Cytuj  
Nad czym obecnie pracuje ekipa TII: http://forums.runicgames.com/viewtopic.php?f=30&t=30225

Poczatek sierpnia mozna juz wlozyc spokojnie miedzy bajki, imho. Jak gra wyjdzie pod koniec przyszlego miesiaca to bede happy, a najbardziej realistyczny termin premiery na chwile obecna to pewnie wrzesien, bo chyba dluzej niz 2 miesiace szlifowac nie beda... Troche szkoda, bo pewnie wstrzela sie z premiera w okres, gdy ludzie juz beda spogladac w kierunku GW2 czy Borderlands 2 lub nawet w nie grac. Premiera w 1 polowie sierpnia bylaby idealna, im dalej od 15 sierpnia, tym mniej kopii sie imho sprzeda. Jak myslicie, zdaza?

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 20 lip 2012, 10:33 
Cytuj  
Może wyjdzie przed końcem lata:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=69578 :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 21 lip 2012, 02:00 
Cytuj  
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 21 lip 2012, 07:28 
Cytuj  
To czekam na -75% na steam i kupuje. ;>


_________________
@polygamia

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 15:36 
Cytuj  
Cytuj:
It's Friday! Time for another Not A Blog.

I don't have earth-shaking new news this week or a specific 'featurette' in mind, so I'm just going to give you a dev update.

I'm now done with everything in Act 2 except the last boss - which I hope to mostly complete over the weekend. There will probably be a few trailing animations and FX that get picked up on Monday, but my aim is to be wrapped on Act 2 at that point. This makes me very happy. I think Act 2 has turned out really well, and am pretty jazzed about how very different it feels from the other acts. I was hoping to be done with the whole Act by the end of the week, but didn't quite make it, largely due to some unexpected bugs cropping up that chewed up a good day and a half of time.

We ended up putting together some new art this week for the three superchampions in Act 2 part 2 ( which are part of a boss chain ), and they came out pretty cool. Their previous incarnation was 'meh', and this is a big improvement.

This isn't a comprehensive list of other tasks - but here goes.
------------------------------------------------------------------------------------
This week Marsh and I ended up spending a good bit of time doing some bugfixing.

*There was an erratic issue with UI sorting which we found, due to an uninitialized variable somewhere.
*There were some 'dirty pathnode' occupation issues in warping situations that I fixed.
*We fixed an issue with dead boss units on level loads triggering certain events they shouldn't.
*We found a problem with ai-animations not properly updating when offscreen for level owners in certain situations.
*I fixed improper culling of scaled animated background room pieces. I fixed several problems with quest flags not restoring properly.
*We had a problem with magicfind where unnaturally high boosts (which we sometimes use in spawnclasses to guarantee nice items) could pass the max limit and cause unexpected results. I added in protective code which prevents that but maintains the ratio between itemtypes.
*I made it possible for any unit to consistently ignore your pet as a targetable.
*Marsh added the ability to have footstep particles ( he really needed it for one of his boss battles, because it felt lame not to have splashes ). I added some to desert and snowy regions after that went in.
*Some music fading issues with boss battles were resolved.
*I fixed some problems with certain kind of localonly triggerable units pingponging messages in multiplayer
*Matt Uelmen put together a even more cool ambient sounds which Patrick integrated
*Some special modifications were made to the level running up to the last Act 2 boss to make it cooler.
*Erich did some more fishing hole work and some unique work
*Erich did some magicfind balance and made merchants cooler
*Matt worked on NG+ UI stuff and some trailing portal/waypoint UI fixes.
*Achievements are now being hooked up.
*A new unit was made for the last Act 2 boss battle I'm working on right now which should make it much, much cooler.
*Marsh continued to make good progress on his act and fixed bugs
*Everyone everywhere continued with polish.
*Jeff added some more face and hair options, among other things


My plan for next week is to focus almost entirely on skill tree polish for the classes (although I may switch gears throughout the week to help Marsh out on Act 3 )

Thanks all!

Travis


Patrzac na to to jeszcze troche im to zajmie. :) IMHO premiera bedzie w ostatni dzien lata, nie wczesniej.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 4 sie 2012, 16:11 
Cytuj  
Ja bym powiedzial, ze tempo maja niezle. Stawiam na ostatni tydzien sierpnia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 24 sie 2012, 18:41 
Cytuj  
http://www.torchlight2game.com/news/201 ... until-pax/

We will announce our release date on Friday, August 31st.

Stawiam na 25 wrzesnia.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2012, 11:17 
Cytuj  
3rd in a row!

Z innych wiesci: premiera 20 wrzesnia. A dzien pozniej Borderlands 2. Cudnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2012, 17:59 
Cytuj  
http://www.youtube.com/watch?v=HH_sGQRSpzo

Launch trailer.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1741
Dołączył(a): 16.03.2009
Offline
PostNapisane: 31 sie 2012, 21:01 
Cytuj  
Grafika woła o pomste do nieba, ale napewno obczaje ze względu na ludzi którzy to robia.
Orientuje się ktoś jak tu będzie wyglądał tryb online? Czy będzie coś w deseń ClosedBN, jakiś AH oraz czy będą zakieś zabezpieczenia przed cheaterami?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 31 sie 2012, 21:09 
Cytuj  
FXAA Injector i grafa robi sie ladniejsza :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 31 sie 2012, 21:11 
Cytuj  
Bahamut napisał(a):
Orientuje się ktoś jak tu będzie wyglądał tryb online?


Tryb online będzie wyglądał tak, że odpalisz sobie listę założonych gier i dołączysz albo założysz sam. Ponoć ma być jeszcze jakiś matchmaking.

Bahamut napisał(a):
Czy będzie coś w deseń ClosedBN, jakiś AH oraz czy będą zakieś zabezpieczenia przed cheaterami?


Na wszystkie te pytania odpowiedź brzmi: nie.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.


Ostatnio edytowano 31 sie 2012, 21:12 przez Razoth, łącznie edytowano 1 raz
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 490 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 25  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.