mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 18:13 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
pierwszy raz robia port a wszyscy juz marudza i narzekaja.
chcieli dobrze ale im nie wychodzi, przynajmniej potrafia sie do tego przyznac.

Prawda plus i to się im chwali.

Z drugiej strony jednak ja nie dają rady to niech przełożą premierę porta i off-sourcują tego porta do jakiegoś studia, które to porządnie zrobi, albo niech nie wypuszczają w ogóle.

Bo jak będzie padaka - to się sprzeda kilkadziesiąt tyś. egzemplarzy, a spiraconych zostanie x 10-20 razy więcej -choćby z ciekawości nawet jak ludzie z powodu braku optymalizacji i innych rzeczy w grę przestaną grać po 2 h.

I będzie 'wielkie halo' ze szkodą dla ew. przyszłych portów konsolowych gier, że się nie opłaca robic bo piracą i nie kupują, które nie są robione jako multi-platform od początku.

***
Avatar użytkownika

Posty: 865
Dołączył(a): 30.10.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 19:36 
Cytuj  
Kupili by licencje na jakiś multiplatformowy silnik. Od początku było cross platform: PhyreEngine http://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine


_________________
KISS - Keep It Simple, Stupid
http://gry-linux.blogspot.com/

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 19:54 
Cytuj  
slabo? serio pogralem troche, duzo w coopie i nie zauwazylem zeby jakas masakra byla.
w paru miejscach moze przycielo ale ogolnie nie moglem narzekac.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 22:28 
Cytuj  
malek69 napisał(a):
Kupili by licencje na jakiś multiplatformowy silnik. Od początku było cross platform: PhyreEngine http://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine

Faktycznie.
To ciekawe gdzie maja problem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1083
Dołączył(a): 8.05.2006
Offline
PostNapisane: 9 cze 2012, 08:14 
Cytuj  
iniside napisał(a):
malek69 napisał(a):
Kupili by licencje na jakiś multiplatformowy silnik. Od początku było cross platform: PhyreEngine http://en.wikipedia.org/wiki/PhyreEngine

Faktycznie.
To ciekawe gdzie maja problem.


Nie chcą wpakować w to dużej kasy, bo jej pewnie nie mają, a wielkość sprzedaży stoi pod znakiem zapytania.


_________________
- Conan, what is best in life?
- To crush your enemies, see them driven before you... and to hear the lamentation of their women!

*
Avatar użytkownika

Posty: 62
Dołączył(a): 6.06.2012
Offline
PostNapisane: 11 cze 2012, 13:17 
Cytuj  
Sorry ale jak nie mieli żadnego pojęcia o PC i nie wiedzieli jak zabrać się na migrację na PC z PS3 to mogli to olać i tyle. Na pewno nie zapłacę za crap co będzie klatkował na moim sprzecie, posiadał bugi i może jeszcze spartolone sterowanie. Oj będzie płacz na piratów, będzie...

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 18 cze 2012, 22:14 
Cytuj  
Małe info o wydaniu w Polsce:
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=68881


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 19 cze 2012, 06:39 
Cytuj  
Chyba zamiast bawić się w DLC, kupię Prepare to Die edition w wersji na konsolę. Gra zasługuje na to abym miał jej dwie kopie ;) Tym bardziej, że oprócz tej gry w tym roku czekam jeszcze tylko na Halo 4, które będzie w Listopadzie dopiero...


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 14:12 
Cytuj  
24 sierpnia premiera, wyglada,ze na zachodzie bedzie glownie jako DOWNLOAD sprzedawane :)


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 15 lip 2012, 15:53 
Cytuj  
Uhh to juz w ogole sie nie sprzeda.. Nie rozumiem troche tej firmy - takie cenciki do szescianu. Nikt im nie powiedzial ze aby zarobic trzeba najpierw zainwestowac?
Gdyby nie gracze ktorzy masowo poprzedniczke sciagali z Azji a potem z Ameryki nierzadko placac 2x tyle co za najnowszego CoD-a sprzedaliby kilkaset tys. sztuk w Azji i na tym by sie skonczylo.
Zero marketingu, w czasach gdy to dobrym marketingiem sprzedaje sie kilka razy slabsze tytuly w ilosciach kilka razy wiekszych. Troche wiary w siebie i swoj produkt..

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 21:38 
Cytuj  
plus taki,ze wyglada na to,ze beda w necie klucze steamowe(np z PL wydania) o wiele taniej,niz 40e na steamie.
http://www.greenmangaming.com/s/pl/en/p ... dition-na/ = This game requires a free Steam account to play.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 21:45 
Cytuj  
Online play requires software installation of and log-in to Games For Windows - LIVE

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 23 lip 2012, 21:47 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
Online play requires software installation of and log-in to Games For Windows - LIVE

pozostaje nadzieja,ze bedzie to jedna z niewielu gier, w ktorej dziala to znosnie :(
edit: i doczytalem jednak,ze zwykle "wydania" nie beda mialy raczej klucza na steama - gra ma nie byc steamworks, tylko gmg i pewnie amazon beda sprzedawaly klucze do wpisania na steamie. na gmg ze znizka 32$ na ta chwile gra wychodzi, troche drogo jak na potencjalny crap przez prawdopodobnie marny port z konsol i gfwl na pokladzie.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 19:14 
Cytuj  
http://cdn.steampowered.com/Manuals/211 ... AL_ANZ.pdf

Pctowy manual.

Cytuj:
LOW FPS FEATURE

To prevent latency issues and frequent disconnections, there is a low FPS feature implemented where if your FPS drops below 15 for 30 seconds, your game will automatically be disconnected from the online session and will return to the title screen. To avoid this, please refer to the minimum/recommended specifications to have a better configuration.


Ha ! Nie wiem o co chodzi :(

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 19:46 
Cytuj  
rozlacza Cie z sesji online jak Ci klatkuje przy 15-30 fps? Tak bys ni zginal przez laga?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 20:02 
Cytuj  
Jak spada poniżej 15 fps na dłużej niż 30 sekund.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 20:16 
Cytuj  
To jest p2p ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 20:37 
Cytuj  
Raczej tak.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 20:42 
Cytuj  
No ale jak grasz to ci się pojawiają duchy innych graczy, to co, on łączy ad hoc w locie ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 sie 2012, 20:50 
Cytuj  
Dana napisał(a):
No ale jak grasz to ci się pojawiają duchy innych graczy, to co, on łączy ad hoc w locie ?


Nie no. Ja to widze tak. Jest master server który przechowuje dane o graczach etc, a kiedy robisz inwazje do innego gracza to jest to przez P2P.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.