mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:06 
Cytuj  
pozniej odpisze, bo teraz nie mam czasu w robocie.

Jedynie odpisze zabolowi. A kto Ci powiedzial, ze chcialbym IT zainteresowac glownie dla kasy? Sam zreszta w 1 poscie napisalem, ze to takie troche z dupy pytanie, ale lepiej go zadac nie umialem.

Juz wiele razy pisalem, ze po prostu moze cos by mi innego pasowalo niz to co obecnie. Pisalem tez by polaczyc "przyjemne z pozytecznym". Wiec sorry ale nie moralizuj mnie.

A co Ty myslisz, ze tylko w IT trzeba sie rozwijac? To sobie przejrzyj jakies stanowiska typu kontroler produkcji i logistyki. Czy ala menedzer. To mozg staje w miejscu. I nie wiem jak oni chca takich ludzi znalezc. Choc stanowisko co podalem to troche dla mnie graniczy z absurdem ;p w tym przypadku sie tego nie da nauczyc w domu.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:20 
Cytuj  
Przyjemnego ? Sproboj grafiki 3D w takim razie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:23 
Cytuj  
moje umiejetnosci rysowania ograniczaja sie do narysowania krzywego kutasa na kartce ;p


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:29 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
moje umiejetnosci rysowania ograniczaja sie do narysowania krzywego kutasa na kartce ;p


utalentowana bestia z ciebie


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:31 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
moje umiejetnosci rysowania ograniczaja sie do narysowania krzywego kutasa na kartce ;p

A już tak całkiem poważnie mówiac. Talent i umiejętności rysowania nie maja żadnego znaczenia. 99% to włożona praca a 1% to talent.
Modelowanie to akurat bardzo techniczny skill.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:42 
Cytuj  
Moze i nie potrzeba talentu, ale jakies predyspozycje chyba trzeba miec. Ja uwazam, ze mam raczej antytalent ;]

Niah- umiejetnosc trenuje rysujac na mapie w docie.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:53 
Cytuj  
Sproboj. Chociaż z podejsciem, nie umiem bo nie mam talentu to faktycznie będzie ciężko ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2780
Dołączył(a): 16.08.2004
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 11:58 
Cytuj  
z tym, że do 3D trzeba mieć wyobraźnie przestrzenną a to po prostu niektórzy mają a inni nie


_________________
Zaobserwowano niejednokrotnie, iż samice szympansów prowokują seksualnie samca tylko po to, by mu ukraść mięso.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 13:56 
Cytuj  
drakar napisał(a):
(...)
ocb z tymi rodzinnymi firmami? ;p


Ofc, ze wszystkim sie zgodze. Firmy te musza miec hajs. Tylko, ze czesto przez ICH problemy wychodzi z tego projektu fail. Przecziez przed wdrozeniem jakos funkcjonowali, co nie? Wiadomo, ze istnieja zajebiste narzedzia. Tylko co z tego jak firma ma jełopów? ;d Uwazam, ze to zajebiscie trudne wdrozyc cos by dzialalo prawidlowo. jak sie uda to podziwiam ;)
**********************************************

Wyobraznie przestrzenna mam. I przyznaje, ze nigdy nie pomyslalem nawet, ze moglbym sie zajac grafika. Szczyt moich dokonan to bylo animowane logo w gifie ze zlepionych, zajebanych z netu grafik i przerobione ;d Ale zrobic cos od poczatku do konca? omgwtfhow?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 16:09 
Cytuj  
u mnie ludzie w excelu nie umieja nawet dodawac komorek. Wszystko licza na kalkulatorze, a tabelki uzywaja tylko dla celow wizualnych. I daj takim jakis zaawansowany system ;d

raz nawet prowadzilem szkolenie z excela ale nic nie zczaili.

btw. czy ktos kiedykolwiek korzystal z darmowych szkolen http://www.inwestycjawkadry.info.pl/szkolenia_spis.html ? czy nie warto sobie zawracac gitary.


_________________
.


Ostatnio edytowano 13 sie 2012, 16:25 przez Highlander, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 16:18 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
drakar napisał(a):
(...)
Wyobraznie przestrzenna mam. I przyznaje, ze nigdy nie pomyslalem nawet, ze moglbym sie zajac grafika. Szczyt moich dokonan to bylo animowane logo w gifie ze zlepionych, zajebanych z netu grafik i przerobione ;d Ale zrobic cos od poczatku do konca? omgwtfhow?

Zaczynasz od sciagnieciaprogramu do modelowania: 3ds max, Maya, Blender, modo, XSI. Co kto lubi.
Nie probojesz nawet sie dowiedzieć do czego służsza te setki opcji. Nie jest ci to do szczescia potrzebne i najprawdpodobniej do konca zycia nie będzie. A jak dojdziesz do etapu ze jakaś opcja by sie przydała to w tedy już bedzie wiedział czego szukać na google.

Dobrym pomysłem dla początkujących jest DigitalTutors i serie Introduction to Maya/3ds max/XSI. Do blendera cięższa sprawa na CGCookie sa.

A potem. Potem to sie poprostu modeluje. Ze zdjęć. Z konceptów, albo to co akurat masz pod ręką.

Początek faktycznie może być trudny, kiedy sie włącza taki soft i widzi dziesiatki menusów, opcji i nie bardzo wiadomo w co właściwie kliknąć.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 16:22 
Cytuj  
Ja to tylko Photoshopa troche ogarnialem. W pracy mam takiego admina/grafika ^^ ktory nawet nie wie co to za matryca monitorow IPS. I ze 1000 zl za monitor to duzo ^^

Wiec w sumie... mozna? mozna ;d

czyli, ze co? wspolczesna grafika w gruncie rzeczy bazuje glownie na pracy odtworczej?


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 16:55 
Cytuj  
Oczywiście, że nie cała. Ja bym powiedział, że większość. Są ludzie którzy malują i sa ludzie którzy przenosza te concepty do 3D. Raczej rzadko jest tak ze jedna osoba robi i jedno i drugie, i robi obie rzeczy bardzo dobrze. Zazwyczaj poprostu brakuje czasu.
A po drugie kiedy modelujesz np. samochód do wizualizacji to raczej oczywiste ze modelujesz tak zeby wyglądał jak w rzeczywistości. Jeszcze jak dostaniesz zwymiarowane koncepty.. luksus :D.

Jak sie oswoisz z modelowanie to rysować proste szkice też sie nauczysz. Jeden krok naraz.

Ja, jak na początku jak włączyłem 3ds maxa też nie wiedziałem co robić poza prostą kulką (lol). I to mnie zniechęciło w tedy (mój błąd, żałuje do teraz). Potem zainstalowałem Maye i było dużo lepiej, ale dalej nie bardzo wiedziałem jak sie do tego zabrać i próbowałem na początek robić zbyt skomplikowane rzeczy (nigdy, ale to nigdy zaczynaj przygody z modelowaniem o modelowania organiki: ludzi, zwierząt, roślin i skał) to też mnie zniechęciło ale nie do końca. Znowu wróciłem do 3ds maxa (bo w tedy tylko do niego były pluginy CryEngine) i zaczęłem modelować proste obiekty: domki, lampy, ot takie coś. Kiedy już się oswoim z tym co to właściwie jest topologia, do czego tak naprawde używa sie UV Unwrap i multi-materiałów to już poszło z górki.
Potem zaczęłem sie uczyć robić tekstury. Teraz to poprostu kwestia ćwiczenia zeby modelować jak najszybciej i jak najdokładniej (nie realistyczniej - dokładniej).

Edit:
http://wiki.polycount.com/
To jest dobre miejsce żeby zaczac, jak już masz jakieś tam podstawy.

A te prace:
http://www.kevinjohnstone.com/ (sekcja money).
Zawsze mnie motywują, zeby sie starać :D.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 17:05 
Cytuj  
Dzieki, fajnie, ze piszecie "jak juz sie oswoisz, jak sie nauczysz... " itp

Tera juz wiem, ze bede programmerem, grafikiem, konsultantem ERP i progejmerem w jednym 8)


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 18:43 
Cytuj  
i mięśniakiem :wink:


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 18:45 
Cytuj  
dresonerd 8)


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 19:38 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
dresonerd 8)

Obrazek

;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 19:47 
Cytuj  
widac, ze temat juz ludziom pomaga. Zajebisty photoszop.


_________________
.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 19:54 
Cytuj  
Aye, już się widzę w Playboy-u wysmuklając uda, wygładzając zmarszki i powiększając cycki modelkom w PS.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 13 sie 2012, 21:06 
Cytuj  
inside - 3d to nie tylko modelowanie - bo to w sumie najłatwiejsza część. Chociażby na materiałach czy teksturach już wysiądzie bo do tego trzeba już mieć odpowiednie gruntowne przygotowanie. Zresztą nauka najprostszego pakietu 3d - to setki a nawet tysiące godzin..

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 279 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 14  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.