warhameron napisał(a):
Enczanty to czary rzucane na miasto twoje lub przeciwnika , mają pozytywne efekty lub negatywne. np: prosperity daje +1 grain (żarcie) za esencje( czyli jak postawiles miasto na polu 3 grain<food> 3 material i 3 esencji to rzucając enczant prosperity dostaniesz +3 grain = 6 grain<food>, podobne enczanty sa do marterial itp) podobne są do produkcji, itp. Teraz jest masa bardzo fajnych enczantow i spokojnie wrzuciłbym z 10+, ale ponieważ jest ograniczenie od 1 do 3 to ma się spory dylemat co wybrać. Od tego może zależeć rozwój samego miasta, przyspieszenie technologii, produkcji lub bonusów dla jednostek. Możliwości to potęguje jeszcze specjalizacja miast oraz upgrejdowanie outpostów. Jeśli chodzi o strategiczne planowanie to ta beta bije resztę o głowę. Nawet civ ki według mnie są w tyle w tym zakresie.
Magia dostala nerfa jesli chodzi o dps, ale super sie sprawdza jako support, enczanty właśnie, i przeszkadzajki typu curse, slow itp. Brak jeszcze tylko balansu no i poprawki bugow. AI w koncu klepie mnie, jak na razie all gry wtopilem or podalem bo nie widzialem szans na zwyciestwo.(grajac na czelendżu)
Co do zachwytu na temat możliwości strategiczno/taktycznych tej bety rozumiem i się zgadzam. Ale na Boga jak mozna przegrać z AI na Chalengu ?!?
Co prawda gram teraz pierwszą grę(praktycznie druga ale w pierwsza była testowa aby obczaić co się zmieniło i w sumie zagrałem tam ze 20 tur tylko) - a raczej ją kończę, bo przechodzę swoimi dwoma Herosami przez miasta AI jak przez roztopione masełko - ale mimo wszystko AI się nie popisuje, no może widzę znaczną poprawę podczas samych bitew oraz na upartego mozna stwierdzić, że lepiej sobie radzi w przypadku kompletowania armii.