Chyba na emulatorze na PCcie lolz.
1024x768 to masz na konsolach teraz (a dokladnie 1280x720 najczesciej bo 1024x768 to rozdzielczosc 4:3), w niektorych grach nawet mniej. Taki to jest 'HD gaming' reklamowany od kilku lat na konsolkach.
Podstawowa rozdzelczoscia dla gier (z nielicznymi wyjatkami z wyzsza) bylo 320x240 (60fps) dla PSX i 640x480 NTSC (60fps) i 640x576 PAL (50fps) (rowniez z nielicznymi wyjatkami) dla PS2.
PS1 (PSX) nie byla nawet w stanie wyswietlic 800x600, zreszta ciekawe gdzie mialoby te gry w 800x600 wyswietlac lol... na modnym z tamtych czasach 21 calowym grundingu z kineskopem wypuklym jak banka?
Zreszta PS2 to samo - tylko ze PS2 juz moglo wyswietlic nawet 1080i (ale nie w grze z bodajze 4rema wyjatkami przez caly lifespan konsoli).
Teraz (PS3/X360) standardem jest 720p (jak jest dobrze to 30fps - konsole lol) (z wyjatkami ale w dol i bardzo nielicznymi w gore - popierdolki ze sklepikow i bodajze FF13) czyli rozdzelczosc ktora byla standardem na PC 10-15 lat temu.
Moje skromne przewidywanie jest takie ze nadchodzace nextgeny rowniez nie zapewnia plynnej (60fps) animacji w fullHD.
PSs. Pewnie nie jestes swiadomy ale PSX mialo procek 33Mhz, 2MB RAMu i 1MB VRAMu. 800x600? rly?
Kojarzę, że kilka tytułów (m.in. FF9) było przygotowywane już pod 800x600.