mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość

Posty: 2
Dołączył(a): 17.08.2006
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 21:00 
Cytuj  
Witam,

Na starcie wypada przeprosić że tak prosto z butami w konkret :) ale w czym rzecz:

Wybieramy się silną grupą z ramienia Wirtualnej Polski do Lipska na GC06, gdzie m.in SE zapowiedziało huczną celebracje prezentacji zlokalizowanych wersji FFXI. Stąd też pytanko/prośba do Szanownego Grona - chcemy myknąć wywiadzik i może macie jakieś zakręcone pytanka, na które chętnie poznalibyście odpowiedzi, a którymi moglibyśmy trochę pomęczyć ludzi ze Square'a?


--
zep
koordynator serwisu
gry.wp.pl

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 21:41 
Cytuj  
Dlaczego S-E nas olewa? Dlaczego S-E nie chce wypuścić własnej wersji windowera? Dlaczego akcje przeciwko rmt zazwyczaj powodują zawieszenie kont zwykłych graczy? To chyba takie podstawowe :D


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2904
Dołączył(a): 19.09.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 21:43 
Cytuj  
i kiedy znerfuja NINa :P


_________________
Obrazek

**

Posty: 483
Dołączył(a): 22.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 21:53 
Cytuj  
Co z open pvp i kiedy w koncu pozwola podpalic sandorie ? ;p


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2668
Dołączył(a): 19.12.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 21:57 
Cytuj  
wezcie sobie jaj nie robcie


_________________
Jast v2.0

******

Posty: 3739
Dołączył(a): 27.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 23:33 
Cytuj  
zep napisał(a):
Witam,

Na starcie wypada przeprosić że tak prosto z butami w konkret :) ale w czym rzecz:

Wybieramy się silną grupą z ramienia Wirtualnej Polski do Lipska na GC06, gdzie m.in SE zapowiedziało huczną celebracje prezentacji zlokalizowanych wersji FFXI. Stąd też pytanko/prośba do Szanownego Grona - chcemy myknąć wywiadzik i może macie jakieś zakręcone pytanka, na które chętnie poznalibyście odpowiedzi, a którymi moglibyśmy trochę pomęczyć ludzi ze Square'a?


--
zep
koordynator serwisu
gry.wp.pl


1. Czy SE zamierza niedługo dodac do FFXI zbroje typu AF2 dla Blue Mage`a, Puppetera i Corsaira? (zbroje zdobywane w Dynamis dla innych profesji) a jeśli tak to czy dodadzą je do starych Dynamisow czy też w jakiś inny sposób będzie można wejsc w ich posiadanie?

2. Na kiedy planowane jest odkrycie mapy na wschód od Al`Zahbi?

3. W kilku questach wspomniano o drugim mieście-stolicy, czy istnieje realna szansa, że gracze kiedyś się w tym mieście znajdą?

4. Jaka jest szansa aby dla endgame areas ToAU (najnowszego dodatku) stworzyc system Abjurations jak to miało miejsce w przypadki Rise of the Zilart?

Może jak się prześpię z tym pytaniem coś mi jeszcze przyjdzie do głowy :)


_________________
"The tendency to whining and complaining may be taken as the surest sign symptom of little souls and inferior intellects."
Francis Jeffrey

**
Avatar użytkownika

Posty: 7136
Dołączył(a): 24.11.2003
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 23:36 
Cytuj  
Ze sie tak odwolam to pierwszego pytania.
Teoretycznie AF2 dla nowych jobow nie powinny wystepowac w starych dynamis. Wystepuja tam niby tych jobow, ktore braly udzial w Great War, a jak wiemy Aht Urghan sie odwrocilo plecami do reszty w tym czasie.

****

Posty: 1815
Dołączył(a): 7.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 23:40 
Cytuj  
1. Co jeszcze (nie liczac hodowli chocobo) jest planowane do nowego dodatku. Ile bedzie wiecej nowych krain, itd. Czy bedzie cos a'la sky, sea w Aht Urghan?

2. Blue Mage jest bardzo mocnym jobem zas Puppetmaster dosc (Crosair wydaje sie najbardziej zbalansowany). Czy SE zamierza cos z tym zrobic?

3. Czy beda jakies solo ISNMy? (jesli juz sa to mnie poprawcie ;])

4. Moge jechac z Wami ?:D


_________________
Obrazek

*****

Posty: 2401
Dołączył(a): 11.02.2005
Offline
PostNapisane: 17 sie 2006, 23:41 
Cytuj  
'The German and French versions of FINAL FANTASY XI are coming to the Games Convention 2006! Don't miss this great world premiere to try the first playable version of FINAL FANTASY XI in German and French on Windows PC and Xbox 360, and win great prizes! "

moje pytania:
- ile dokładnie (+/-5) gra w ffxi teraz graczy z niemiec/niemieckojęzycznych i z francji/francuskojęzycznych ?
- dlaczego Uberry,Coeunss,Sotii,Coolaa i Wwwcom grają nadal w ffxi jako dobrze prosperująca spółka zarabiająca m.inn. z/na graczach których konta zbanowano wg klucza który nie podlegał żadnej dyskusji bo ?
- czy ktokolwiek z SE (mam na myśli ludzi którzy mają etat w SE (nie umowa o dzieło/zlecenia)) grał/gra uczciwie w FFXI ? (nie liczą się serwery testowe gdzie można sobie ułatwić co się tylko chce)
- czy testerzy FFXI to ludzie posiadający etat w SE czy pracują w HSAGFDHF lub/i w XVBAFCX lub/i w ... ?
- ile pan Hiromichi Tanaka ze swoim zespołem odrzuca a ile przyjmuje pomysłów (na jakiekolwiek zmiany) i od kogo ?

"OGaming: The coolest part of the game, in your opinion, is...?

Tanaka: Most other MMORPGs allow progression in only one direction, but Final Fantasy XI offers endless variety to players with a multitude of features, such as the job change function and the support job system, making it fundamentally different from other games. Of course, the fact that it is the first cross-platform MMORPG also makes Final Fantasy XI stand apart, and we continuously provide version updates to ensure that players never run out of things to do. Updates are the most difficult aspect of development for our team, but we will continue to do our best so that the many players of Final Fantasy XI can keep enjoying the game. "


- dlaczego mnóstwo programistów z SE (+ pewnie milion podwykonawców) męczy się z jakimiś updateami które kompletnie nie wnoszą nic do sprzętu (kolory i jakieś kołyszące się szczegóły się nie liczą) dzięki któremu możnaby zmienić COKOLWIEK w grze ? (wg mnie oczywiście, większość ludzi podnieca się sprzętem którego nigdy mieć nie będzie bo jest on tylko w plikach lub/i w gestii właścicieli HNMLSów którzy są zawsze 1 w kolejce (+ armia wazeliniarzy))
- dlaczego SE stworzyło mnóstwo rzeczy/itemków w FFXI które są bardzo bardzo trudne do zdobycia a można się bez nich obejść bez straty dla jakiegokolwiek aspektu gry bo w większości są tak beznadziejne że wyglądają dla mnie jakby były stworzone po megalibacji?
- dlaczego "so that the many players of Final Fantasy XI can keep enjoying the game" oznacza kontynuowanie zabijania tych samych mobków przez tych samych graczy ...
- dlaczego w statystykach gracza u mogla nie można uzyskać informacji ile się wykopało i czego, ile i co się harvestowało/lumberowało itd...., ile stoczyło się walk w bcnm/enm, ile gili "przeszło przez ręce" gracza, ile sztuk rzeczy sprzedał na ah i ile kupił, czas jazdy na kurze itd... ? (jest tylko statystyka dot. zabijania a każde dziecko grające w ffxi wie że wiekszość czasu się nie zabija mobków i nie ginie się tylko robi się setki innych rzeczy)
- dlaczego do tej pory nie ma możliwości zmiany (w sensie wyłączenia efektu przejścia/pojawiania się lub przyspieszenia) działania pozycji i całego menu ?

- dlaczego limbusowe ultima i omega nie mają nic sensownego do zaoferowania mnk/nin/sam ? kto zdecydował że tak ma być (nazwiska proszę (mogą być w kanji)) ? kiedy (w jakich okolicznościach) ktoś tak zadecydował ? jaka była geneza takiego "pomysłu" ? czy ktoś myśli o tym teraz w SE żeby coś z tym zrobić czy tak ma być do końca kariery ffxi której data przewidziana jest na ?

- dlaczego mając wymeritowany prawie na full elemental magic + sporo ze sprzętu + 45+ INT codziennie spotykam się z resistem 50% na dmg nukując mobki EP ??? (ten sam sprzęt, ten sam food, te same macra, te same mobki, inna pogoda, inna faza księżyca, inny kierunek ustawienia się do mobka, czasem ma bind czasem nie i mam resisty na EP, na T, VT i IT mam rzadziej resisty niż na EP ? czy ktoś w japonii z SE jest w stanie to wytłumaczyć ? )
- dlaczego każda szanująca się firma dąży do tego żeby strony z linkami do zasobów stworzonych przez tą firmę były regularnie usuwane a ich właściciele narażani na funkcjonariuszy którzy ... a SE oficjalnie w żadnej swojej wypowiedzi nie umieszczało np. : http://www.ige.com/ ? dlaczego ta strona jeszcze istnieje i dlaczego SE może okradać mnie a ja SE nie mogę ?
- kiedy SE wprowadzi oficjalny handel gilami w realu ? czy może to zrobić ? dlaczego mogą to robić inni i zarabiać na tym sporo na % ?

- dlaczego wszystkie coroczne eventy w FFXI są dokładnie tak samo drętwe ? która osoba w SE jest funometrem dzięki której można zaaplikować do FFXI milion głupich pomysłów które mają zabrać czas graczom w zamian dając itemki które potem większość wyrzuca ?

- dlaczego SE nie robi ankiet w grze (WŚRÓD realnych graczy którzy płacą za swoje granie) dotyczących swoich rzeczy które narzucają bez opamiętania nam tak jakby to była jedyna i słuszna droga do uzyskania 'funu' ? (tylko czyjego)
- jak często i jakie analizy/statystyki robi SE na każdym serwerze ? kto dostaje te wyniki, kto je analizuje, kto wyciąga wnioski ?
- dlaczego większość wywiadów z ludźmi z SE mogłaby w ogóle nie istnieć bo nie ma w nich nic konkretnego co dotyczy bezpośrednio gry i jej mechanizmów ? czy panowie z jap i SE myślą że w ffxi grają dzieci dla których wystarczy: "bla bla bla cool bla bla bla fun bla bla bla cool" ?
- ile osób z SE (lub firm podwykonawczych) czyta linkshell community codziennie ? czy i ktoś wyciąga z tego jakieś wnioski ? ile kosztował ten projekt i czy się opłacał ? (<- tu pan z SE jak chce to może kłamać)

- dlaczego SE nie wprowadziło oddzielnego timera dla nowych dynamisów ? jaki był cel pisania kodu przez X ludzi przez X czasu dla garstki graczy która BYĆ MOŻE kiedyś zobaczy coś co było zrobione przez X ludzi przez X czasu ?
- dlaczego najciekawsze i najbardziej dopracowane CSy są dostępne dla graczy którzy przeszli małe lub większe piekiełko żeby je zobaczyć ? czy to ma/miała być głowna nagroda za około rok grania i płacenia za granie ? (2-3 fajne CSy na tle ~50 średnich i ~50 słabych)

- dlaczego SE nie zafundowało żadnego mechanizmu tooltipów,tipów czy helpu dla graczy żeby mogli tworzyć strategie w zależności od okoliczności w jakich się znajdują ? i dlaczego pomimo braku jakichkolwiek informacji dot. mechanizmów gry wszystkie walki i wszystkie strategie na tych samych mobkach wyglądają jak typowe kopie ? to ma być różnorodność ? info z forum + mobek - nieszkodliwe ale celowe zakłocenia z SE = zwycięstwo


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 18 sie 2006, 09:56 przez Slayerek, łącznie edytowano 5 razy

Posty: 2
Dołączył(a): 17.08.2006
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 06:26 
Cytuj  
Dzięki za konkretną reakcję i proszę o więcej :)

Spadamy we wtorek - tak że spokojnie do poniedziałku zbieramy materiał. Zabrać na tym etapie już niestety nikogo nie możemy - ale... umówmy się, że wytypujemy do niedzieli trzy osoby, które pomogły w czynie społecznym i poślemy w poniedziałek jakieś fanty :)


--
zdrówko
zep.

****

Posty: 1956
Dołączył(a): 10.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 08:37 
Cytuj  
Ja mam tylko jedno:

Kiedy będzie wprowadzona kontynuajca Fellowship NPC questa ?


_________________
D3: Sukoshi#2931

"We noticed people having fun, this problem has been corrected"

*
Avatar użytkownika

Posty: 6418
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 08:57 
Cytuj  
Ja chciał bym sie tylko dowiedzieć -

1. Czemu profesja określana mianem master of enchance magic ( red mage ) w ostanim update otrzymała wyłacznie jakiś wątpliwej jakości phalanx II ktory jest zakleciem wylacznie na własny użytek a nie np Haste II czy też Regen V, i po co dali red mage BIO III skoro jego efektywnosc zależy od skill-a Dark MAgic ktorego to Red mage ma tyle co kot napłakał ...

2. Od czego zależy system dropow (konkretnie, nie jakies kocopoły o fazie ksiezyca itp) w eventach typu limbus, dynamis itp gdzie w sposób całkowicie beznadziejny są losowane dropy dla profesji nie bioracych udziału wogóle w danym ewencie. np dla DRG czy PLD kiedy w grupie nie ma ani jednej osoby z dana profesją.

3. Kiedy respawn "notorious monsters" rzucajacych itemy oznaczone jako rare - ex ( czyli non-tradable, only one can have ) będzie skórcony do faktycznie występujacego zapotrzebowania na serwerach - czyli w stosunku do popoulacji na serwerze, gdzie przy populacji np 10 000 (ramuh) graczy dla respawn 24 h czas oczewkiwania na swoja kolej wynosi 27 lat jesli policzymy ze kazdy chce dostac i jest 100% drop.


_________________
Ruttar Stonegrip @ IX Kohorta @ Moogle

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 09:22 
Cytuj  
Scorpio napisał(a):
...np Haste II czy też Regen V..

Może ja mam jakiś kompleks, ale wtedy to whm naprawdę byłby tylko od R3 :har:


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 09:28 
Cytuj  
Lesiu moje pytania były całkowicie poważne :) Chciałbym aby S-E odpowiedziało na pytania, nad którymi większość populacji graczy głowi się już od dawna :)
1. Czy S-E planuje w jeszcze jakiś sposób zwiększyć rolę thf w end game, poza byciem th whore i ozdobą (każdy wie, że sexi humka w heca set wygląda bosko)?
2. Niech S-E w końcu wyjaśni czy TH działa tylko w pt, czy jego efekt odczuwalny jest dla całego alliancu.
3. Jaki jest współczynnik zależności między różnicą leveli gracza a bitego mobka, a wpływ tego na drop rate.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 09:33 
Cytuj  
Mnie interesuje czy SE bedzie rozwijac pomysly zwiazane z PvP? Czy wprowadzi do Brennera lige LSow z jakimis nagrodami, chocby w postaci expa? Czy jest moze w planach jakas nowa forma pvp np. cos na styl aren z GW albo obszary z open PvP?

Narazie Brenner i Balista sa niezbyt populane, bo za malo jest z nich korzysci. Bicie dla samego bicia szybko sie nudzi.

****

Posty: 1007
Dołączył(a): 22.01.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2006, 18:31 
Cytuj  
Moje pytanko :D :
-Czy SE zamierza/moze zmienic Dynamisy i Limbusy w instance area, jak to jest zrobione z Assaultami ?


_________________
FFXI - Ramuh -Deshter Whm75/Smn75 Retired
FFXIV - Sargatanas Deshter Verniferi

*

Posty: 6494
Dołączył(a): 14.10.2002
Offline
PostNapisane: 24 sie 2006, 15:14 
Cytuj  
Obrazek


_________________
FFXI: Hucksterthief: THF99 / BLU99 / NIN99 | AF3+2 (done!) THF5/5, NIN5/5, BLU5/5 | Merity:670+ | Kannagi: 85
FFXIV: The Huckster: BRD80 i452 | MIN80 / BTN80 / FSH80 | GSM80 / CRP80 / CUL80

****

Posty: 1103
Dołączył(a): 24.02.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2006, 15:19 
Cytuj  
OOO!!! Mithra koszykarka :)


_________________
Tomala - Galka - Monk - Blue Mage - Dancer (??)
Obrazek

****
Avatar użytkownika

Posty: 1640
Dołączył(a): 11.06.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2006, 15:20 
Cytuj  
Czemu oni pokazują tylko pół nagie mithry? A co się stało z pół nagimi Galkami? :(


_________________
Obrazek

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2223
Dołączył(a): 8.07.2005
Offline
PostNapisane: 24 sie 2006, 15:22 
Cytuj  
Tomalsky napisał(a):
OOO!!! Mithra koszykarka :)
Buty ma w sam raz do kosza nawet :]


_________________
Obrazek
RETIRED [UO,SWG,L2,FFXI,FFXIV,WoW,RFO,GW,CoH,DDO,SB,TR,PS,EQ2,MxO,VG,AOC,WAR,DFO,AION,RIFT,LOTRO,SWTOR,EVE]
ATM [PONY CARS GARAGE HOBBY]

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.