mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 12:45 
Cytuj  
prosze na tym forum dawac co byscie chcieli zobaczyc w nowym swiecie, pomysly fabuly itp..
na forum ogolnym postaram sie dac zarys tego co tworzymy
pozdrawiam
Gadget

*

Posty: 113
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 2 mar 2002, 23:06 
Cytuj  
Nie wiem jak to bedzie na nowym, ale wiele sie mowi o tym ze magowie beda ciezcy do grania, elitarni i trzeba sie nimi urodzic itp.
Hmm naszla mnie mysl (zreszta pomysl nie moj tylko kolegi a ja go upubliczniam) by wysoko poziomowy mag (z wysokimi skilami nie tylko magery) szybciej rzucal czary (np. zamiast 2 sekundy na czar bylaby 1 sekunda) itp.

Khraan


Posty: 13
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 09:58 
Cytuj  
ja tak mysle ze i im trudniej sie bedzie gralo tym wieksza potem bedziesz mial przyjemnosc ze swojego GM`a :smile:chyba ze znowu bedzie wał i powstanie za pol roku ZS 2 hehe


Posty: 13
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 10:01 
Cytuj  
z tą szybkoscia to by sie łucznikom przydalo ( heh Gadgecik juz na mnie patrzec nie moze) ale jak ktos zdobedzie GM w łucznictwie to automatycznie niech mu sie zwiekszy predkosc strzelania :smile: taki tam na miejscu wymyslony pomysl, tzn. po uprzednim przeczytaniu poprzedniego postu(a) Aliena

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Raditz dnia 2002-03-03 10:01 ]</font>

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Raditz dnia 2002-03-03 10:02 ]</font>


Posty: 24
Dołączył(a): 9.12.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 10:52 
Cytuj  
Z ta szybkoscia ataku obliczana z parametrem skilla to dobry pomysl. Trzeba to koniecznie zrobic.


_________________
R0N nadal wierzy w ludzi.


Posty: 13
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 20:56 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-03 10:52, tarkus napisał:
Z ta szybkoscia ataku obliczana z parametrem skilla to dobry pomysl. Trzeba to koniecznie zrobic.



popieram swoj pomysl na maksa
ale nie wiem czy to by bylo fair gdyby to sie tyczylo rycerzy ale spox i nie chodzi zeby predkosc wzrastala razme ze skillem tylko taka premia gdy zostaniesz GM`em w bedzie to na pewno motywowalo do dalszego cwiczenia i bedzie jakas widoczna roznica miedzy Arcymistrzem i adeptem etc. Drugim argumentem jest to ze (jak sam zdolalem zauwazyc na DZ) dotsalem blessa 20 do dexa i troche sie zmarszczylem. Predkosc jaka mi to dalo ledwo zdolalem odroznic od normalnej. Chociaz nie wydaje mi sie ze rycerzom i magom tez sie to przyda ale tylkow przypadku grand mastera PoZdRoWa dla @ll a w szczegolnosci zapracowanych MIstrzoof opoof gmoof

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Raditz dnia 2002-03-03 21:01 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 mar 2002, 23:36 
Cytuj  
Z tego co wiem to predkosc strzelania walczenia jest uzalezniona od DEX i tak powinno zostac bo to logiczne. To ze masz skil na maxa to tylko powoduje ze czesciej trafiasz i to tez IMHO jest ok.

Natomiast mam inna uwage co do szybkosci, a mianowicie taka ze powinien zostac zmiejszony interwal czasowy pomiedzy wykonywaniem poszczegolnych czynnosci. Ilez to azy czlowiek przez cale Bryt przebiegl jak mu nie wyszlo 2 razy ukrycie sie przed zywiolem.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.


Posty: 18
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 14:30 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-03 23:36, KromeR napisał:
Z tego co wiem to predkosc strzelania walczenia jest uzalezniona od DEX i tak powinno zostac bo to logiczne. To ze masz skil na maxa to tylko powoduje ze czesciej trafiasz i to tez IMHO jest ok.




Masz racje, tak faktycznie jest, ale nie sadze ze to jest ok. Łucznik strzela zdecydowanie za wolno przy jakichs 50 punktach dexa (ktore i tak jest dosc trudno zdobyc) z luku (czyli najszybszej broni archera) strzela sie raz na jakies 5 sekund, przez ten czas stworek, ktorego zaatakowales juz jest przy tobie i zaczyna sie do ciebie dobierac. Jesli uzywasz ciezkiej kuszy do oddania pierwszego strzalu potrzebne jest z 10s ale po tym czasie jest juz po tobie. Mysle ze gdyby predkosc strzelania byla tylko w pewnym stopniu zalezna od dexa dalo by to lucznikowi jakies szanse na przezycie, chociaz poczatki i tak mialby trudne, ale to juz inna bajka.
Skill archery, zamiast celnosci, moglby okreslac ogolna zdolnosc poslugiwania sie lukiem, a wiec takze szybkosc z jaka z niego strzelamy.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 15:00 
Cytuj  
Ale wtedy lucznictwo nie moglby byc wyjatkiem i wszystkie skile powinny zalezec od wysokosci skila, czyli jak czesto mozesz rzucac czary, jak czesto mozesz sie ukrywac, jak szybko walczysz wrecz, jak czesto zarzucasz wedke, wykopujesz rude itd... Bo niestety na DZ jest zbyt duzy interwal czasowy pomiedzy wykonywaniem czynnosci o czym juz pisalem wyzej.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.


Posty: 18
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 17:02 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-04 15:00, KromeR napisał:
Ale wtedy lucznictwo nie moglby byc wyjatkiem

Czemu nie, jesli pozwoliloby to na ustalenie sie sensownych proporcji pomiedzmy iloscia lucznikow a wojownikow. Moze po wprowadzeniu tej zmiany wiecej osob zdecydowaloby sie na wybor lucznika.
Cytuj:
...i wszystkie skile powinny zalezec od wysokosci skila, czyli jak czesto mozesz rzucac czary, jak czesto mozesz sie ukrywac, jak szybko walczysz wrecz, jak czesto zarzucasz wedke, wykopujesz rude itd...

i tutaj mieszasz ze soba dwie rozne grupy skilli - umiejetnosci bojowych ktorych czestotliwosc uzywania zalezna jest od dexa no i tej calej reszty jak np. hiding, fishing. W tej drugiej grupie odstep czasu np. pomiedzy jednym a drugim zarzuceniem wedki zalezny jest od tego co ustali GM, a GM ustali go tak aby nie moznabylo zarzucic wedka 2 razy ciagu 2 sekund bo wtedy wyciagaloby sie ilestam razy wiecej rybek, skill rosl by szybciej i staty tak samo.
Nie mowie ze twoj pomysl jest zly, nawet mi sie podoba, ale powinien dotyczyc tylko niektorych skilli np. hidingu, bo w sumie logiczne jest ze bedac mistrzem potrafie schowac sie szybciej niz jakis nowicjusz, przeciez mam doswiadczenie, wprawe itp. Jesli chodzi o walke czestotliwosc atakow powinna byc zwiekszona tylko w walce na odleglosc.

*

Posty: 197
Dołączył(a): 21.01.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 17:45 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-04 15:00, KromeR napisał:
Ale wtedy lucznictwo nie moglby byc wyjatkiem i wszystkie skile powinny zalezec od wysokosci skila, czyli jak czesto mozesz rzucac czary, jak czesto mozesz sie ukrywac, jak szybko walczysz wrecz, jak czesto zarzucasz wedke, wykopujesz rude itd... Bo niestety na DZ jest zbyt duzy interwal czasowy pomiedzy wykonywaniem czynnosci o czym juz pisalem wyzej.



Ale lucznikom powinno sie pomoc bo sam kiedys pogralem i bylo beznadziejnie :sad:


Posty: 13
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 18:56 
Cytuj  
widze ze moj pomysl sie spodobal, ale nie chodzi mi o to zeby wraz ze skillem rosla szybkosc ale w momencie gdy zostajemy GM`ami i...ehh ciezko mi to mowic gdyz, z tego co wiem na temat ZS a wiem malo, zwiekszenie predkosci przydalo by sie jedynie lucznikom poniewaz na DZ jak to jush u niejednego bylego lucznika zauwazylem bylo zle ( sam tego doswiadczylem). Rycerze moga sobie to rekompenosowac moca z jaka walcza, czyli zadaja wieksze dmg przy osiagnieciu 100%.

mam jeszce jeden pomysl moze jest to jak niektorzy powiedza sciagniecie z CL`ka ale jak wiem jestesmy zaprzyjaznieni z tym serwerem, ale zeby byl lepszy klimat powinnismy klikajac na postac nie widziec na jakim poziomie jest wycwiczony. Powinno byc samo imie gracza. Musielibysmy wtedy sami ocenic czy zaatakowac danego klienta czy sie od ataku powstrzymac.

As usual POZDROWA DLA WSZYSTKICH GRACZY TRZYMAJCIE SIE Z ZS.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Raditz dnia 2002-03-04 18:58 ]</font>


Posty: 13
Dołączył(a): 1.03.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 19:01 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-04 14:30, Nil Xander napisał:
Cytuj:
2002-03-03 23:36, KromeR napisał:
Z tego co wiem to predkosc strzelania walczenia jest uzalezniona od DEX i tak powinno zostac bo to logiczne. To ze masz skil na maxa to tylko powoduje ze czesciej trafiasz i to tez IMHO jest ok.




Masz racje, tak faktycznie jest, ale nie sadze ze to jest ok. Łucznik strzela zdecydowanie za wolno przy jakichs 50 punktach dexa (ktore i tak jest dosc trudno zdobyc) z luku (czyli najszybszej broni archera) strzela sie raz na jakies 5 sekund, przez ten czas stworek, ktorego zaatakowales juz jest przy tobie i zaczyna sie do ciebie dobierac. Jesli uzywasz ciezkiej kuszy do oddania pierwszego strzalu potrzebne jest z 10s ale po tym czasie jest juz po tobie. Mysle ze gdyby predkosc strzelania byla tylko w pewnym stopniu zalezna od dexa dalo by to lucznikowi jakies szanse na przezycie, chociaz poczatki i tak mialby trudne, ale to juz inna bajka.
Skill archery, zamiast celnosci, moglby okreslac ogolna zdolnosc poslugiwania sie lukiem, a wiec takze szybkosc z jaka z niego strzelamy.



jush wczesniej o tym pisalem dexterity wcale tak mocno szybkosci nie zwieksza a przeciez szybkosc powinna byc wlasnie atutem lucznika

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 20:23 
Cytuj  
Dokładnie. Bardzo dobry łucznik powinien pruć jak z karabinu maszynowego. Widzi mi się to tak jak wyglądało strzelanie w wykonaniu Legolasa w filmowym Łotrze :wink:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 21:39 
Cytuj  
Oki tyle ze bedzie beka jak wyjdzie na to ze lucznik rozwala woja w ciagu 5 sec z odlegolsci ekranu. Nie mowiac juz o magach...

Ale jesli bedzie zachowana rownowaga, np. dodanie spec umiejetnosci broni w PvP to spoks.


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 135
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 22:01 
Cytuj  
No oczywiście. Jak już taki woj do niego dojdzie to powinna być masakra. Lucznik nie powinien mieć za dyużych szans.

Heh, zauważyliście, że każda sugestia na temat jakiejkolwiek postaci pociąga za sobą diametralne zmiany jeżeli chodzi o wszystkie inne pokrewne klasy :wink:

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 4 mar 2002, 22:33 
Cytuj  
To sie nazywa rownowaga :grin:


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 5 mar 2002, 22:42 
Cytuj  
eee... ale szczerze mowiac lucznik POWINIEN rozwalac woja z odleglosci ekranu w ciagu 5 sekund ^^ Zauwazcie ze taka strzala z kuszy przechodzi przez plytowke jak laser przez maslo. hyhy... W grze oczywiscie nie mialo by to wiekszego sensu ale czemu mialo by sie ograniczac lucznikow jedynie do roli wsparcia (i to kiepskiego) zza plecow? Naciagniecie ciezkiej kuszy w realu to sprawa jakis 8 sekund (trza ta cholerna korba krecic). Lzejsza to tylko sprawa 5-6 sekund. Caly pic powinien polegac na tym, by lucznik strzelal na tyle szybko, celnie i robil taki dmg, by w starciu z wojem miec wieksze szanse jesli jest on bez tarczy i mniejsze szanse gdy ma tarcze. Co do magow - wystarczyl by jakis czar w rodzaju tych jakich jest masa chyba wkazdym systemie rpg. Np. niewraznilowsc na ataki pociskow niemagicznych. Otrzymywanie polowy dmg z pociskow, % szansa na unikniecie pocisku w zaleznosci od magery albo % szansa na jego odbicie. Powiedzmy ze szybkosc strzelania zwieksza sie o 25% kiedy mamy 75% w lucznictwie i o 50% jak mamy GM'a... To nie da moze duzej przewagi ale.......
Mozna tez podejsc do problemu od zupelnie innej innej strony i moze komus z was sie spodoba ^^ Co myslicie o pomysle na jakies specjalne strzaly? Z tego co widze ZS idzie w strone specjaliacji zawodow. A wiec co powiecie by mag albo alchemik mogl nasze strzaly jakos specjalnie zaklac? Na przyklad w ten sposob aby zadawaly wiekszy dmg, albo niszczyly pancerz albo byly celniejsze... A w ogole po co wprowadzac dodatkowe modyfikatory do predkosci strzelania, jesli wystarczy wprowadzic mozliwosc tworzenia jakis wyjatkowych lukow? Na przyklad mag czy alchemik mogy zaklac drewno z ktorego byly by wykonywane? POwiedzmy luk zcy kusza strzelaly by szybciej, byly by celniejsze itp. Albo moze wprowadzic jakis wyjatkowe drzewa rosnace w jakis bardziej niedostepnych rejonach, z ktorych drewna mozna by wyrabiac jakies niesamowite luki albo strzaly? Przeciez dodajac takie mozliwosci nie trzeba w ogole tykac mechanizmow gry.

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 5 mar 2002, 23:17 
Cytuj  
Zdaje sie ze da sie zatruwac strzaly. Wiec takie death poison powinien das lucznikowi spora przewage. Inna sprawa to to ze zeby wycwiczyc alchemie i trucie na poziom przy ktorym moza zatruc takie strzaly to wczesniej umrzesz z nudow.


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 58
Dołączył(a): 3.12.2001
Offline
PostNapisane: 6 mar 2002, 19:58 
Cytuj  
Hmmm tak slucham i slucham i sobie mysle czemu tak narzekacie na lucznika ... Lucznik z expowym lukiem jest naprawde dobry i moze zabic wojownika (strategia ... strzal odjechanie na koniu .. strzal ... odjechanie na koniu i tak dalej ...). Nigdy niebylem coprawda lucznikiem na DZ, ale jak znajomy gral na CL lucznikiem to poczatkujacym lucznikiem z exp lukiem mial szanse mnie zabic ... a do najslabszych nienaleze ...

Mysle ze problem lucznika rozwiazalo by danie expowych lukow (a moze juz sa na DZ ?) a szybkosc zostawic w spokoju ... Ewentualnie dac wiekszego krytyka ze strzal niz maja powiedzmy miecze ...

Mysle ze powinno sie wyprubowac jak bedzie lucznik normalnie na ZS (oczywiscie z exp lukiem) i jak bedzie za slaby to mu dac jakies specjalne luki itp ...

Nie osiagnie sie rownowagi robiac skille w ciemno bo tak naprawde to nikt chyba niewie jak to teraz dziala na ZS ...

Ehh poczekajmy zobaczmy jak bedzie teraz moim skromnym zdaniem wazniejsze jest postawienie tego zeby bylo stabilne i dopracowanie rzeczy podstawowych, by niebylo podobnych niespodzianek jak na CL gdy tylko wstala ...

Z indianskim pozegnaniem na ustach ...

Gubrin
Howgh


_________________
"Jam jest kielich bez dna. Jam jest śmierć bez grobu. Jam jest imię bez imienia."

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.