mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 13:54 
Cytuj  
pisze na forum bo chcialbym poznac opinie graczy i co sadza na temat jaka bron moze byc uzywana przez jaki zawod podam przyklady:
1. Wojownik -kazda oprocz rozdzek
2.Alchemik - bron szermiercza (nie wyobrazam sobie alchemika siedzacego nad butelkami z lukiem lub macami)
3. Mag - bron szermiercza to co alchemik czyli kryss i sztylet
4.Gornik (to czym kopie w zupelnoisci powinno mu styknac :wink:

i co sadzicie o np zwiekszeniu limitu punktow do 800 kosztem braku mozliwosci wykasowania umiejetnosci wydaje mi sie ze mocno ograniczylo by to powstanie np wieloklasowosci bo na poczatku ktos musial by zaiwestowac w zarabianie kasy i potem zastanowic sie jak wydac reszte punktow poza tym czy jesli ktos nauczyl sie jezdzic na rowerze to to zapomni ?

ostatnia sprawa: co sadzicie o tym zeby stworzyc dla gmow tzw cennik kar i zaslug za np zadania lub przestrzeganie regulaminu np: "lol,rotfl haj bejbe kosztowalo by obciecie 10 punktow umiejetnosci czyli ktos mial by 690 :smile: za zadania np +10 +20 w zaleznosci od stopnia trudnosci
za makrowanie -25 itp.

i jescze jedno: co sadzicie o takich skryptach ktore nie pozwalaly by na tworzenie wieloklasowosci np ktos wybiera magery i juz nie moze walczyc mieczami macami nie umie uzywac tarcz itp gornik nie mze uzywac magery alchemik moze

tak tylko pisze chcialbym znac opinie

Kane

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 14:29 
Cytuj  
Cytuj:
2002-03-10 13:54, Hitman vel Kane napisał:
i co sadzicie o np zwiekszeniu limitu punktow do 800 kosztem braku mozliwosci wykasowania umiejetnosci wydaje mi sie ze mocno ograniczylo by to powstanie np wieloklasowosci bo na poczatku ktos musial by zaiwestowac w zarabianie kasy i potem zastanowic sie jak wydac reszte punktow poza tym czy jesli ktos nauczyl sie jezdzic na rowerze to to zapomni ?


zdecydowanie nie ma szans na zwiekszenie skilcapa.
dlaczego?
odpowiedz najprostsza - BO NIE!
magokowalogornikoalchemikowojownikom mowie stranowczo - spierdalac.
NIE bedzie tego
a Ty hitek... wydaje mi sie ze wystarczajaco Ci tlumaczylem jak byles tu, ze tego nie ebdzie i dlaczego.
jesli masz takie problemy z zalapaniem prostych faktow to sorry

Cytuj:
ostatnia sprawa: co sadzicie o tym zeby stworzyc dla gmow tzw cennik kar i zaslug za np zadania lub przestrzeganie regulaminu np: "lol,rotfl haj bejbe kosztowalo by obciecie 10 punktow umiejetnosci czyli ktos mial by 690 :smile: za zadania np +10 +20 w zaleznosci od stopnia trudnosci
za makrowanie -25 itp.
tak tylko pisze chcialbym znac opinie

ja propnuje...
wylaczmy skilcapa dajmy wszystkim GMa w kazdym skilu i po 1000 sytatow
dobrze ze tylko pytasz i pragniesz znac opinie...
ale ja Ci odpowiem.. jesli ktos gra, to dla niego zawsze jest malo.
dopiero patrzenie z kilku punktow daje inny obraz
Gadget

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 14:56 
Cytuj  
heh niepotrzebnie sie denerwojesz ten post nie mail podwazac autorytetu i wlozonej pracy w tworzenie swiata to po pierwsze
po drugie pytam graczy a co do rozmowy to sam stwierdziles ze jest to mozliwe ale wlasnie kosztem niemoznosci kasowania wyrobionych juz skilow (klopoty z pamiecia ?
dlatego wlasnie zapytalem na forum graczy

co do drugiego wycietego posta nie wypowiadam sie bo to niema sensu jedziesz po skrajnosciach a staram sie patrzec z
rooznych stron dlatego napisalem o NIE mozliwosci uzywania przez profesje niektorych broni (TAK moge nad tym usiasc i przedstawic propozycje jesli sie zapytasz kto to zrobi) btw: myslalem nad nagrodzeniem rzemieslnikow i mam kilka pomyslow czekam na mejla z pewnym plikiem
buziaki

Kane

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 15:01 
Cytuj  
nie wiem czy pamietasz, ale my powiedzielismy ze wlasnie wytniemy mozliwosc zmniejszania skila.. chyba ze w jakich swiatyniach za jakies roozne takie inne. i byloby to trudne i czaso/pracochlonne
BTW eskanuj mi olsztyniaka bom nie dostal :/
Gadget

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 15:14 
Cytuj  
spoko tex bedzie na www aj promis :wink: z pracy ci podesle

z drugiej strony patrz jak ludzie by uwazali na to co robia/mowia wiedzac ze nie obetniesz im np za makrowanie anatomi ale po prostu zmniejszysz ilosc punktow i juz gdzies kiedys niebedzie arcymistrza :wink:))
btw ja przeciez nie chce zeby bylo 800 tak od razu chociaz by wlasnie za jakies zajebiscie trudne zadania to WIELKA nagroda wrecz bardzo wielka po prostu chcialbym znac opinie graczy co nie znaczy ze tak ma byc :smile: i nadal czekam na plik wrecz z niecierpliwoscia :smile:
Kane

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 17:36 
Cytuj  
A więc pierwszy zestaw komentarzy...

1. Zestaw broni uzależniony bardzo ścisle od profesji to... hmm jakby to powiedzieć. Rasizm ? :smile: Jak rozumiem urodzenie się w rodzine górrników to już przesrane do końca w ciemnej kopalni ?... A jak komuś się odwidzi to... okaże się że ma łapy do broni nie kompatybilne ? Albo... stary umiesz juz czarowac. Twoj umysl nie jest w stanie juz pojac techniki walki... (ehh biedni ci warlocy ostatnio:))

2. Myśle że sytsem nagród i kar stosowanych przez GM to absolutnie nie sprawa do dyskusji dla graczy... GM to ustrój despotyczny :smile: nie demokracja :grin:

3. Co do "zapominania" umiejętności... No tu przedstawie punkt widzenia pewnej grupy osób z którą dyskutowałem na ten temat. Ich argumenty były dość przekonujące...
- Z jednej strony zabraniając postaci uwsetcznianie w skillach sprawimy że gracz od początku będzie musiał bardziej skupić się na swojej postaci, staranniej zaplanować jej przyszłość... unikniemy też sytuacji typu: qrcze koń mi zwiał... znowu musze kupić te animal taming... ALE... postaw się w sytuacji nowych graczy. Mają ostro podgórkę od początku... poznją dopiero świat UO i rządzące nimi zależności... często uczą się lub wybierają umiejętności których zasad (zyskow, ograniczen, strat) zastosowań nie znają. Potem okazuje się że wzięta na start umiejętność będzie nam ciążyła do końca marnego życia... być może spowoduje to tak jak w innych RPG (tu kilka tytułów, nie pamiętam nazw:)) powstawanie postaci w stylu "dummy" ktore powstają jedynie po to żeby przetestować jakiś tam zestaw umiejętności. Tu padło pytanie czy na naszym serwie zasady rządzące lub wpływające na daną umiejętność (np jej opłacalność) ulegają zmianom i czy jest dobry serwis informujący o tym nowych i aktualnych graczy odpowiedz niestety była niezadawalająca... :smile: Rozmowa jeszcze troche trwała a koniec końca przysłowiowy tekst o jeździe na rowerze (tego się niby nigdy nie zapomina) : Stary gdyby tak bylo to czy w naszym realnym świecie wszyscy profesjonaliści nie przestaliby narzekać że muszą ćwiczyc do końca życia ???

I to jest FAKT. Podstawy może i ciężko zapomnieć ale... jak chcesz pozostać mistrzem w danej dziedzinie to nagle okazuje się ze po roku bez ćwiczeń jesteś znowu w "średniej klasie" Inna sytuacja... uczyłeś się kiedyś czegoś ale niezwykle mało i na minimalnym poziomie, nigdy nie wgłębiając się w szczegóły. Naprawdę tak gładko pamiętasz to po kilku latach ??? Nie... raczej nie pamiętasz nic...

4. Ograniczenie sumy skill pointow wydało sie wszystkim oczywiste (wzgledy organizacyjne, brak automatycznego zapominania jednej umiejetnosci przy nauce 1000 pozostalych...) czlowiek i moze jest istota rozumna ale na zrozumienie wszystkego zycia rzadko starcza...

To w sumie na tyle. co chcialem przekazac. Z osobistego punktu widzenia tez uwazam ze jednak zapominanie powinno byc w niektorych sytuacjach dozwolone. Chociazby mialo to zajmowac o wiele wiecej czasu niz sama nauka. Chodzenie do swiatyn zeby cos zapomniec... hmm :smile: Ciekawe... modla o zapomnienie :smile: I to jeszcze dłuuuga modła ? :smile: Chyba mozna to zrobic ciut inaczej. GAD to juz postanowione ?

_________________
The Inner Voice

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Daimonion dnia 2002-03-10 17:39 ]</font>

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 19:02 
Cytuj  
hmn pomysl ze swiatynia jest niezly :smile: oplata kamien w lep i juz nie pamietasz :> hehe

co do strony informacyjnej tu wyjasnienie bo tego nie napisalem
otoz obiecalem i posiedze przy tym zeby uzupelnic wiekszosc brakow zrobic opis wsystkich umiejetnosci do czego sluza
jakie obrazenia zadaje bron jak trudno wydobyc metal zrobic zbroje itp. jako ze jest to bardzo pracochlonne zajmie to troche czasu ale postaram sie robic to systematycznie szczegolnie teraz kiedy mam ochote zasiasc do tego tematu :smile:
be patience bedzie na www

p.s. wlasnie o takie opinie mi chodzilo
10nx daimonion

Kane

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 19:25 
Cytuj  
Uwazam ze powinna byc opcja zapominania umiejtnosci. Moze sie to odbywac wolniej, a nie jak do tej pory, ze sie wstukuje jaka chcesz miec wartosc, ale byc powinna bo:
1. to jest gra
2. skile rsna wolno i staty tez, wiec zeby poznac co i jak trzeba pograc dlugo
3. jak juz poznamy co i jak to moze jednak stwierdzimy ze nie tedy droga [gralem wojem ale moze jednak fajniej jest byc wojownikiem] i co wtedy? mamy znow siedziec i cwiczyc umijetnosci? trenowac sile, inteligencje? zaloze sie ze po raz drugi to juz nie bedzie to samo i zamiast nabywac umijetnosci ktos sie zaszyje w kanalach [hehe jednego takiego widzialem] i wlaczy makro i wcale mu sie nei bede dziwil...
4. czy zapominanie wogole tak bardzo komukolwiek przeszkadza? przeciez osoba ktora nie bedzie dazyc do mistrzostwa w okreslonej dziedzinie pozostanie tak naprawde kiepska, albo co najwyzej srednia...

To tyle. jak wiecej cos mi przyjdzie do glowy to dam znac :smile:


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 19:52 
Cytuj  
dowcip jest taki.
niektore czynnosci podnoszas okreslona rzecz.
i teraz poro osob bawi sie nimi tylko dla kreslonych celow - wystarczy przypomniec sobie, jaka byla sytuacja z bardem...
przy musicanshipie szybko rosl dex i int..
i co?
nagle wszyscy zaczeli lazic po swiecie i grac...
dochodzili do momenty gdy za wolno roslo... zmniejszenie na 0 i jazda od poczatku...
niestety czowiek ma ograniczona pojemnosc musq.. i za wiele sie nie nauczy..
nie mozna byc omnibusem..
bo okzauje sie ze potrafiac wiele we wszystkich dziedzinach.. jestesmu dupa przy specjaliscie...
wiec trzeba bedzie myslec czego sie uczyc...
a obnizanie bedzie dostepne.. tylko jak mowilem.. trzeba bedzie jakies zadanie wypelnic, nieokreslone jeszcze...
pierwsza mysle byla wlasnie swiatynia i za kae..
ale mozna inne dziwne rzeczy zrobic.. za questy itp...
Gadget

*

Posty: 113
Dołączył(a): 2.01.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 19:53 
Cytuj  
mozliwosc trenowania wszystkiego i wszedzie powinna byc i rowniez obcinanie skili (ale moze nie na zasadzie ze kasuje tylko ze ustawiam ktore maja malec gdy dociagne do skillcapa). A dlaczego? Bo to RPG, rpg nie powinno ograniczac rozwoju postaci, tylko wprowadzac ograniczenia, ale nie czynic rzeczy niemozliwymi. I taka odpowiedz powinna wszystkich zadowolic :smile:

Khraan


Posty: 4
Dołączył(a): 10.03.2002
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 21:54 
Cytuj  
eee mam male pytanie.
czy warunki panajuce na nowym serwie tzn. sila potworkow,poszczegolne elementy profesji,szybkosc wzrostu umiejetnosci itp. :smile:
beda stale od poczatku do konca serwka czy beda sie zmieniac w zaleznosci od np. sugestii ludzi czy kaprysow gmow?


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: KoT vel Betor dnia 2002-03-10 22:02 ]</font>

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 10 mar 2002, 23:58 
Cytuj  
Gadget to nie jest dobre moim skromnym zdaniem taki brak mozliwosci obnizenia skila. Jak tak bedzie to az strach brac sie za cokolwiek. Niech no bede biegl gdzies po cialo i mnie ktos stuknie no i juz tak do 10.0 w ciagu kilku wypraw mozna miec w plecy [wrestling]. To jest tyko maly przyklad. Ale tak jest ze wszystkim. Vokolwiek bys nie robil to ci skill rosnie i tym samym sprawia ze postac staje sie coraz bardziej ograniczona.

Mozna by zrobic to z jakims obrzedem, ktory odprawialby NPC-GM w swiatyni za oplata stosowna do obnizonego skila. On tak samo decydowalby czy komus skila obnizyc czy nie. Chodzi mi tu wlasnie o taka akcje ze ktos gra sobie zeby podniesc sobie staty... I wtedy tylko jeden rytual na tydzien i jest good. :smile:

_________________
Vincent z Minoc [CL]
Akhorakhil [DZ]
Simple XP4Ever Obrazek

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: KromeR dnia 2002-03-10 23:59 ]</font>

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 mar 2002, 01:01 
Cytuj  
czy mnie nie czytacie?
napisalem ze mozliwosc bedzie, ale wlasnie dzieki rooznym takim pierdolkom w swiatyniach...
ech Wy...
czytacie tylko to co chcecie czytac :}

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 11 mar 2002, 03:31 
Cytuj  
Bo my jak te stare babcie... Co chemy uslyszymy, co chcemy zobaczymy. :grin:


_________________
Ludzie żyją po to żeby mogli walczyć.

**

Posty: 266
Dołączył(a): 30.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 mar 2002, 07:11 
Cytuj  
GAD a moze po prostu mozna by wprowadzic pewne przedzialy umiejetnosci w ktorych zapominanie staje sie baaaaaaaaaardzo mozolne ? Bylo by to chyba bardziej naturalne. Np gosciu ktory wyuczyl sie juz podstaw ciezko je zapomina i ustaiwajac skilla na DOWN tracilby o 0,x % na godzine grania grania (wielosci da sie chyba dopasowac) Gożej pewnie z realizacją takiego pomysłu. Cóż świątynie i questy beda naszą alternatywą. Tylko zebym przypadkiem w po modlitwie nie zapomniał jak sie nazywam albo.... jak sie chodzi :grin:


_________________
To nie skill lost... to LAG :)

*

Posty: 112
Dołączył(a): 25.02.2002
Offline
PostNapisane: 11 mar 2002, 09:12 
Cytuj  
dobrze widze ze sie zaczelo rozkrecac bo temat znacznie bardziej ciekawy niz Gmowie cd.. ktory uwazam za zenujacy.

co do zapominania bardziej podoba mi sie pomysl Gadgeta za np questy albo moze tak : w lesie jest zrodelko zapomnienia przy nim stoi mag, ktory zada zeby przyniesc mu np 10 krysztalkow jakiegos tam koloru losowo to by byl quest. Ludzie lazili by po swiecie i szukali swojego koloru zapomienia :smile: to by byl quest i gmmom nie zawracano by tzw. dupy.

a teraz z innej beczki
cytat daimoniona:-------------
1. Zestaw broni uzależniony bardzo ścisle od profesji to... hmm jakby to powiedzieć. Rasizm ? Jak rozumiem urodzenie się w rodzine górrników to już przesrane do końca w ciemnej kopalni ?... A jak komuś się odwidzi to... okaże się że ma łapy do broni nie kompatybilne ? Albo... stary umiesz juz czarowac. Twoj umysl nie jest w stanie juz pojac techniki walki... (ehh biedni ci warlocy ostatnio:))
--------------------
i moj komentarz:
rsizm nieee to wlasnie jest rpg podam ci 3 przyklady rowniez ted dlaczego oponuje za zwiekszonym lub zwiekszaniem skilcapem(a).

wyobraz sobie alchemika ktory cwierc zycia spedzil mieszajac mikstury i jest arcymistrzem i umie : alchemy,tasteid,poisoning,zielarstwo,resist spell,anatomie i lucznictwo... konia z rzedem jesli do takiego podejdziesz zatruje sobie luk najsilniejsza mikstura i podrzuci ci wybuchowa buteleczke. Walczy niczym wyjebisty wojownik a przeca wiekszosc zycia miesza mikstury... polaczenie ktore nie powinno miec miejsca.
drugi przyklad : co do gornika to od dawien dawna wiadomo ze krasnoludzcy gornicy doskonale walcza dwurecznymi toporami :smile: ja prosilem o podawaine przykladow takich rozsadnuch :smile:
no i warrior: anatomia,resist spell,tactics,parrying,bron,weapon id,hiding fakt nie trzeba byc mistrzem w kazdej dziedzinie ale stopniowe zwiekszanie skilcapa przez trudne questy lub zmniejszanie za kary pozwolilo by na zachowanie porzadku na serwie i bardzo rozwazne planowanie postaci bo rowniez nie jestem za gorniko-magiem
a co do pojemnosci musgu tak powinna byc ograniczona, mag umiejacy czaroac jest magiem i to niczego nie zmieni magia dla magow, oreze dla woja

Kane

*

Posty: 55
Dołączył(a): 16.01.2002
Offline
PostNapisane: 11 mar 2002, 17:20 
Cytuj  
toz to zwykle brednie, az sie czytan niechce

jestes w tym dobry co cwiczysz i jezeli walczysz i czarujesz niech tak bedzie tyle ze skillcap powoduje ze bedziesz przecietny w obu tych profesjach ale jesli chcesz niech tak bedzie

co do obnizania skilli to idealem by bylo gdyby skille ktorych dlugo nieuzywasz spadaly a te ktore uzywasz rosly. nie cos takiego ze mozesz w sekunde zjechac ze 100 do 0 ale ze to trwa okreslony czas. i nie ma co tu pieprzyc o zwiekszeniu skillcapa bo uo to gra a nie realword i uproszczenia zawsze beda.

co do czystych profesii to ciekawsze by bylo rozwiazanie typu np: mag posiadajacy magery, eval, medytacie na sume 250 punktow mial by mozliwosc posiascia specjalnej szaty, laski (pomysl zeby mag walczyl crissem czy sztyletem zapominajac o laskach tez jakis dziwny ale nie o tym tu pisze) ktora dawala by mu odpowiednie korzysci np. +10 many czy inne to jest tylko mysl. czy tez mozliwosc znalezienia czy tez nauczenia wyjatkowych czarow do ktorych mozna by wrescie urzyc te do niczego niepotrzebne na poprzednim servie regi ktorych co prawda niemozna kupic ale mozna znalezc. ogolnie chodzi mi o to zeby postac mogla sie rozwijac caly czas a nie tylko do osiagniecia skillcapa. zeby mag czy wojownik (choc akurat na starym dz tyczylo sie to glownie magow) po 3 dniach niebyl tak samo poterzny jak czlowiejk ktory 3 miesiace rozwija swoja postac.

mam nadzieje ze ma to jakis sens a jesli nie to olejcie mnie bo mam wielkiego kaca,

pozdrawiam
slimi

**

Posty: 370
Dołączył(a): 1.12.2001
Offline
PostNapisane: 11 mar 2002, 21:03 
Cytuj  
hehehe
Zaraz chyba mnie ktos zlinczuje jak ten pomysl opisze :wink:

Jak juz GAD napisal to skillcapa nie bedzie. Czyli bedzie tylko 700 pkt. czyli max.

Hmm
A jak by tak zrobic ze mozna miec tylko 500 pkt a pozostale 200pkt mozna zdobyc tylko za questy. Oczywiscie byly by roznego stopnia trudnosci. Czyli powinny byc proste dla kupcow, a trudniejsze dla wojow. Kazda profesja miama by inne. W koncu juz na poczatku czeba wybrac jedna z 4 frakcji. Wiec dla kazdej powinny byc inne questy za ktore mozna zodbyc skillcapa.

Co na to GM?
Bo gracze to wiem :grin:


_________________
Głupota nie boli głupich. Za nich inni cieprią ...

*

Posty: 109
Dołączył(a): 5.03.2002
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 00:10 
Cytuj  
Zapominanie w czasie to idiotyczny pomysl. Pojade na Mazury pod zagle na 3 miesiace, wroce i moja postac bedzie jakims cholernym newbie? ;D Jesli np. liczyl by sie tylko czas grania... Nim ostac po wylogowaniu zniknie ze swiata tez troche mija... i z 100% bede mial 99,9 ;D Albo wyjezdzam za miasto po skory, zabijam krowki jakimis czarami czy cos w ten desen, wracam, a tu nagle podczas mojej eskapady po material tailoring zjechalo ;D
Niemoznosc zmiany profesji poprzez uniemozliwienie zmniejszania skilli to pomysl dobry pod warunkiem ze nie bedzie sytuacji w rodzaju - jade, rzucam czar na biegnacego na mnie potworka, udalo mnie sie i potworka zabilem ale dobiegl do mnie, moja postac go walnela i juz 0,1% wrestling 0,1% tactics.... dzizas krajst.. to bylo by straszne :/ I potem leciec do swiatyni by te 0,2% spadlo :/ Moge sobie ustawic strzalki na dol ale jeszcze mnie sie nie zdarzylo by gra ich ustawienie pamietala. Za kazdym razem jak wchodze mam wszystkie do gory i doopa blada :/

***

Posty: 831
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 12 mar 2002, 00:13 
Cytuj  
sluszna uwaga, zostanie do przemyslenia...
Gadget

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 61 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.