mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 343  Następna strona
Autor Wiadomość
**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2012, 20:37 
Cytuj  
hehe znalazlem fajny rape kungena: http://www.youtube.com/watch?v=vTMH4ERBmS4
uwaga bo krzycza jak ktos oglada w sluchawkach to po cichu bo uszy zabola. :)

Boss z multiple projectiles, crit aura i crit dmg oraz z klatwa vulnerability... hehe.. boom... headshot. :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 11 gru 2012, 20:46 
Cytuj  
Kripp byl pare dni na mumble Kungena i jego spolki, tlumaczyl im troche mechaniki :) Chlopaki sa strasznie podjarani PoE tak ze Kungen bedzie tez bezposrednio reklamowal gre swoim streamem. Very nice :)

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 11 gru 2012, 21:31 
Cytuj  
jak myslicie, oplaca sie grajac templarem idąc w lightning strike dać 19 punktów żeby dojść do Arcing Blows po drugiej strony drzewka? generalnie mysle nad postacią pod Lightning strike + chain + weapon elemental damage i nie wiem co lepsze, templar pod scepter + spirit shield czy shadow pod clawy...


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 586
Dołączył(a): 15.09.2010
Offline
PostNapisane: 11 gru 2012, 22:20 
Cytuj  
No Kungen ma na streamie nawet więcej widzów jak Kripp, tak więc gdyby grał w PoE to może przyciągnąć nieco gimbasów.

****

Posty: 1459
Dołączył(a): 20.01.2011
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 09:22 
Cytuj  
i jeszcze dodatkowe pytanie do wcześniejszego mojego posta. czy elemental damage with weapons skaluje sie z lightning strike?


_________________
steam: Deathel

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 00:38 
Cytuj  
Mam jeden klucz do oddania jesli ktos jeszcze chce wyprobowac gre i zaczac sie juz uczyc co i jak przed open beta :) Zainteresowana osoba, PM me.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 13:48 
Cytuj  
No więc po tym jak oddałem swój kluczyk do bety licząc na to, że będzie OB w grudniu dzięki Raggnarokowi odpaliłem w końcu sobie PoE.
Nie pograłem dużo ale:

- plastikowa grafika sprzed 10 lat
- kiepsko responsywne sterowanie, nie wiem czy to wynikało z małych lagów (nie sądzę) ale praktycznie nie dało się micrować przy dużej ilości atakujących mobów. Być może tak ma być ale mnie to drażni. W PvP tego kompletnie nie widzę bo mnie i nie tylko mnie krew zaleje i pójdzie w kąt.
- sockety do itemów wyglądają jeszcze gorzej niż na screenach ;>
- błyski pierwszej mapki od wyładowań mało nie przyprawiły mnie o epilepsję heh
- mimo kompletnego zoom-out postać wg mnie nadal jest za duża i ciężko ranged zgarnia się nadchodzące fale mobów

Plusy:

- feeling
- drzewo passives jednak jest ok - in game daje radę
- brak normalnego currency ergo gold
- IDENTIFICATION SCROLLS~

Ogólnie jest ok ale tym bardziej się sfrustrowałem widząc jak niewielkim kosztem D3 mogłoby być tak dobre a jest tak słabe :(

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:06 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
- plastikowa grafika sprzed 10 lat


Nice troll attempt...

Oyci3C napisał(a):
Ogólnie jest ok ale tym bardziej się sfrustrowałem widząc jak niewielkim kosztem D3 mogłoby być tak dobre a jest tak słabe :(


Niewielkim? I dont think so..... chyba ze ci chodzi o pieniazki.. ale jak widac po D3 pieniazki to nie wszystko...

Z tym sie zgodze:
Cytuj:
- mimo kompletnego zoom-out postać wg mnie nadal jest za duża i ciężko ranged zgarnia się nadchodzące fale mobów
... kamera moglaby byc troche wyzej

Niemniej jednak problem znika przy dluzszym pograniu i potem wlaczajac np takiego TQ ma sie wrazenie z kamera jest wrecz za wysoko i to sporo za wysoko. Pozatym mowilem to wielokrotnie - kamera, do spolki z Light Radius (ktorego wg Jaya Wilsona i panow z Blizzarda NIE DA SIE dobrze zaimplementowac w grze AD2012 dlatego w D3 go nie ma - rotfl) robi immersion w lochach i jaskiniach... w 0.10 dochodza w koncu interaktywne drzwi to juz wogole bedzie wypas w takim Prison czy Akt 2 dungeons (moje ulubione). ;)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 gru 2012, 14:17 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:16 
Cytuj  
@oyci3c

- Do grafy, błyskow (hjihihi), i socketów sie człowiek przyzwyczaja. Generalnie to sie musi opatrzeć jak w każdej grze, na high lvl jedno spojrzenie na kupe lootu na ziemi i juz wiesz, co ma fajne dla ciebie sockety albo warto podnosić i rollować.

- Początek gry jest troche wolny (był gorszy), ale to dlatego ze duzo rzeczy sie tutaj stackuje i dodaje. Tak ze potem postać może napierdalać wrecz za szybko. Z tego co widziałem, to PvP ma fajny feeeling, jest szybkie (chociaz niektore buildy jak ze soba walcza to pizgają sie do ostatniej buteleczki), papier kamień i nozyce, bardzo podobnie sie to jak w diablo2 robi.

- Zoom jest okropny, chociaz z czasem czlowiek sie przyzwyczai w solo. W party jednak dalej za malo widać. Mam nadzieje ze w koncu pod tym względem posluchają graczy i podniosa kamerke.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:19 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
No więc po tym jak oddałem swój kluczyk do bety licząc na to, że będzie OB w grudniu dzięki Raggnarokowi odpaliłem w końcu sobie PoE.
Nie pograłem dużo ale:

- plastikowa grafika sprzed 10 lat
- kiepsko responsywne sterowanie, nie wiem czy to wynikało z małych lagów (nie sądzę) ale praktycznie nie dało się micrować przy dużej ilości atakujących mobów. Być może tak ma być ale mnie to drażni. W PvP tego kompletnie nie widzę bo mnie i nie tylko mnie krew zaleje i pójdzie w kąt.
- sockety do itemów wyglądają jeszcze gorzej niż na screenach ;>
- błyski pierwszej mapki od wyładowań mało nie przyprawiły mnie o epilepsję heh
- mimo kompletnego zoom-out postać wg mnie nadal jest za duża i ciężko ranged zgarnia się nadchodzące fale mobów

Plusy:

- feeling
- drzewo passives jednak jest ok - in game daje radę
- brak normalnego currency ergo gold
- IDENTIFICATION SCROLLS~

Ogólnie jest ok ale tym bardziej się sfrustrowałem widząc jak niewielkim kosztem D3 mogłoby być tak dobre a jest tak słabe :(


Co do minusow:

1. Grafa to standardowo kwestia gustu, takze sie nie zaglebiajmy :)
2. To nie gra akcji zebys microwal :P Anyway, na poczatku postac faktycznie rusza sie dosyc powoli, ale takie jest zalozenie tworcow. Juz butki z +10% move speed robia duza roznice w kontrolowaniu pola walki takze na poczatku zawsze warto identyfikowac wszystkie buty :)
3. Erm, naprawde czepiasz sie do tego jak wyglada glupia dziura w itemie? :P /nitpicking mode on ;)
4.
5. No niestety tez bym wolal troche wyzej kamere i to byl moj najwiekszy zarzut co do PoE przez bardzo dlugi okres czasu, ale w koncu sie przyzwyczailem \o/

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:19 
Cytuj  
@tomugen:
Kamera byla juz raz podnoszona... wiecej nie bedzie w 'foreseeable future' tak wiec mozesz zapomniec. ;)

Co do zas microwania (da sie ofc i to bez problemow... mozesz omijac strzaly/projectiles wszelakie i przy pewnej dozie skilla kazdy atak melle... W D3 sie nie da na przyklad... zreszta o czym my tu mowimy - na wyzszych poziomach trudnosciiw endgame mapach TRZEBA omijac, zwlaszcza melle bo cie moga oneshotnac.. w PoE nie ma 100% safe tankiong buildu zebys stal i facerollowal elitki... no moze jakbys nastakowal 10k ES'a) i szybkosci gry to ja moja nowa postacia (meele ranger Dual Wield) mialem na 15 lvlu 2.0 per sec attack speed (2 ataki na sekunde) i szybciej biegalem niz postac z Diablo 3 z Inferno (moze przesadzam ale na pewnie nie zauwazalnie wolniej a mialem buty +15% MS i pasive +8&) - wiec kwestia itemkow i buildu. Tak to powinno wygladac i tak to wyglada.

Pro Hint: HEavy armory maja kare do speeda. :)


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 13 gru 2012, 14:25 przez Kabraxis, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:20 
Cytuj  
Trochę się do kamery przyzwyczaiłem jak tam jeszcze pogrywałem, ale powinni jeszcze podnieść.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:27 
Cytuj  
Ej ej ej gents, nie chodzi mi o wolne poruszanie się postaci, które potem się zmienia w miarę rozwoje ale o RESPONSYWNOŚĆ całego GUI.
Jest za bardzo sticky.
Tak mam na tym punkcie pierdolca i twierdzę, że jest to wada ponieważ jak klikam akcję np. strzał to chcę móc ją przerwać insta przemieszczając się w inne miejsce dodgując przy okazji jakiś spell. W PoE ta akcja musi być w głównej mierze wykonana dopiero GUI pozwala mi na odpierklikanie się do innej lokacji.
To jest bad, very bad dla PvP.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:39 
Cytuj  
Yyy, ty chcialbys animation cancelling w grze h'n's? :) To nie fighetry 2D :D Chyba ze cie zle zrozumialem...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:39 
Cytuj  
Czyli chodzi ci o animation canceling? No to go nie ma.... i nie bedzie. Raczej nigdy. Powody do znalezienia na forum gry bo mi sie nie chce pisac atm. Sa dosc prozaiczne (te podane ku uciesze gawiedzi) ale w sumie mnie brak animation canceling pasuje.. robi walke bardziej taktyczna.. musisz przewidywac efekty swoich dzialan (bo nie mozesz ich blyskawicznie naprawic uciekajac i przewywajac animacje).. cos jak w bijatykach ala Tekken... jak robisz mocny cios to wiesz ze recovery bedzie dlugie i wystawiasz sie na tzw. 'punishment'.

Tu jest podobnie... jak rzucisz spella to musisz poczekac na koniec animacji castu zyby uciec itd... zagrozenia takie jak to niwelujesz nie bieganiem jak pojebany i cancelowaniem 2 klatkowych animacji i psuciem myszki po tygodniu ale itemkami i buildem (Cast speed, Stun recovery). Good. Working as intended in HnS.

To ze przez to gra jest troche wolniejsza to mi to lotto. Plusow jest duzo wiecej niz minusow.

PS. Pozatym wlasnie gra ma mechanike stunow polaczona z brakiem animation canceling (dotyczy to tez MOBKOW!) wiec wszystko jest dobzre pomyslane.

No ale tak jak pisze dla mnie mechanika >>> flashy/speedy bang bang


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:44 
Cytuj  
Nie mam zamiaru nikogo do tego przekonywać, dla mnie jest to złe i powoduje znaczny spadek dynamiki.
Większość jakichś konfrontacji PvP będzie polegała na niemalże static burst a następnie ocenie co jeszcze mogę zrobić.
No cóż, wolę skill ^^

Z drugiej strony też to rozumiem ponieważ niwelowana jest w większym stopniu sytuacja golasa, który dzięki "małpiemu sprytowi" facerolluje grę.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 14:53 
Cytuj  
Ale po co na sile szukac 'skilla' tam gdzie go nigdy nie bylo? W HnS walcza moje cyferki, build i itemki vs twoje cyferki, build i itemki. Takie specyficzne szachy ze spora ilosci theroycraftingu i dlubania w cyfach (min/maxing). Ja to tak widze. Taka jest wg mnie specyfika gatunku.
Nie watpie ze D3 probuje to zmienic ale D3 nie jest dla mnie nawet HnS tylko rozbudowanym slasherem.

Od takiego PvP jak chce Ojciec jest DOTA/HON albo Quejki.


Do tego aniamation canceling wyglada chujowo i komicznie. ;)


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 15:05 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Z drugiej strony też to rozumiem ponieważ niwelowana jest w większym stopniu sytuacja golasa, który dzięki "małpiemu sprytowi" facerolluje grę.

Aye. Różne gry dla różnych 'doznań' i ew. różnych preferencji / grup graczy.

Mi osobiście nie zależy na 'intsant' cancellingu, bo w prowadzi do sytuyacji gdzie na wyższym poziomie rozgrywki trzeba być nisamowicie wręcz 'małpio-zręcznym'.
Lubię trochę dynamiki nie powiem, ale ponieważ nie jestem specialnie zręczny ani nie mam czasu ani chęci żeby regularnie grać w takie wymagające gry i utrzymywać 'zręcznośći i pamięć mięśniową' na bardzo wysokim poziomie - nie zależy mi, żeby była bardzo mocno twitch-orietned jak niektóre moby czy rts-y.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 16:25 
Cytuj  
Przyznajcie się, że jesteście upośledzeni motorycznie i Wam to odpowiada :(

kkthx ^^

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 13 gru 2012, 16:36 
Cytuj  
W porównaniu do ludzi naparzających zapalczywie w Kłejka, ET czy Starcrafta owszem. Z tym, że to dla mnie żadna obraza, bo nie mam ambicji mieć zajebiście niskiego czasu reakcji czy gazylion APM :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6853 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 343  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.