Oyci3C napisał(a):
No więc po tym jak oddałem swój kluczyk do bety licząc na to, że będzie OB w grudniu dzięki Raggnarokowi odpaliłem w końcu sobie PoE.
Nie pograłem dużo ale:
- plastikowa grafika sprzed 10 lat
- kiepsko responsywne sterowanie, nie wiem czy to wynikało z małych lagów (nie sądzę) ale praktycznie nie dało się micrować przy dużej ilości atakujących mobów. Być może tak ma być ale mnie to drażni. W PvP tego kompletnie nie widzę bo mnie i nie tylko mnie krew zaleje i pójdzie w kąt.
- sockety do itemów wyglądają jeszcze gorzej niż na screenach ;>
- błyski pierwszej mapki od wyładowań mało nie przyprawiły mnie o epilepsję heh
- mimo kompletnego zoom-out postać wg mnie nadal jest za duża i ciężko ranged zgarnia się nadchodzące fale mobów
Plusy:
- feeling
- drzewo passives jednak jest ok - in game daje radę
- brak normalnego currency ergo gold
- IDENTIFICATION SCROLLS~
Ogólnie jest ok ale tym bardziej się sfrustrowałem widząc jak niewielkim kosztem D3 mogłoby być tak dobre a jest tak słabe
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)
Co do minusow:
1. Grafa to standardowo kwestia gustu, takze sie nie zaglebiajmy
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2. To nie gra akcji zebys microwal
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Anyway, na poczatku postac faktycznie rusza sie dosyc powoli, ale takie jest zalozenie tworcow. Juz butki z +10% move speed robia duza roznice w kontrolowaniu pola walki takze na poczatku zawsze warto identyfikowac wszystkie buty
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
3. Erm, naprawde czepiasz sie do tego jak wyglada glupia dziura w itemie?
![:P](./images/smilies/icon_razz.gif)
/nitpicking mode on
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
4.
5. No niestety tez bym wolal troche wyzej kamere i to byl moj najwiekszy zarzut co do PoE przez bardzo dlugi okres czasu, ale w koncu sie przyzwyczailem \o/