Oyci3C napisał(a):
No więc po tym jak oddałem swój kluczyk do bety licząc na to, że będzie OB w grudniu dzięki Raggnarokowi odpaliłem w końcu sobie PoE.
Nie pograłem dużo ale:
- plastikowa grafika sprzed 10 lat
- kiepsko responsywne sterowanie, nie wiem czy to wynikało z małych lagów (nie sądzę) ale praktycznie nie dało się micrować przy dużej ilości atakujących mobów. Być może tak ma być ale mnie to drażni. W PvP tego kompletnie nie widzę bo mnie i nie tylko mnie krew zaleje i pójdzie w kąt.
- sockety do itemów wyglądają jeszcze gorzej niż na screenach ;>
- błyski pierwszej mapki od wyładowań mało nie przyprawiły mnie o epilepsję heh
- mimo kompletnego zoom-out postać wg mnie nadal jest za duża i ciężko ranged zgarnia się nadchodzące fale mobów
Plusy:
- feeling
- drzewo passives jednak jest ok - in game daje radę
- brak normalnego currency ergo gold
- IDENTIFICATION SCROLLS~
Ogólnie jest ok ale tym bardziej się sfrustrowałem widząc jak niewielkim kosztem D3 mogłoby być tak dobre a jest tak słabe
Co do minusow:
1. Grafa to standardowo kwestia gustu, takze sie nie zaglebiajmy
2. To nie gra akcji zebys microwal
Anyway, na poczatku postac faktycznie rusza sie dosyc powoli, ale takie jest zalozenie tworcow. Juz butki z +10% move speed robia duza roznice w kontrolowaniu pola walki takze na poczatku zawsze warto identyfikowac wszystkie buty
3. Erm, naprawde czepiasz sie do tego jak wyglada glupia dziura w itemie?
/nitpicking mode on
4.
5. No niestety tez bym wolal troche wyzej kamere i to byl moj najwiekszy zarzut co do PoE przez bardzo dlugi okres czasu, ale w koncu sie przyzwyczailem \o/