mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
***

Posty: 677
Dołączył(a): 25.11.2004
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 09:34 
Cytuj  
ja mam nadzieje, ze z Nemesis tez wyrzucą te hp/5 sec, tak jak z felheart.

Jedyne co to dotychczas robiło, to zabijało mnie na Razorgore. (threat generowany z tego).

*

Posty: 92
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 11:15 
Cytuj  
Astax napisał(a):
Tak napewno dla MC guidly pajak jest easy. Ale dla naszej guildy jest paskudnie trudny.

Zatem mala ciekawostka: zaczynalismy jako mala gildia nie farmujaca MC. Ba - nim dobrze na oczy zobaczylismy Lucifrona w MC to Hakkar lezal a na ventrillo panowala euforia. ;) Mozna?

Owszem - nim Hakkar padl to zaliczylismy mase wipe na roznych bosach, ale tak dlugo i uparcie cwiczylismy taktyki wprowadzajac wlasne poprawki, az w koncu osiagnelismy to do czego zmierzalismy.

Piszesz o tym, ze brakuje Wam priestow - nam rowniez brakowalo i Hakkara ubilismy z 1 priestem, 1 druidem, 4 paladynami i malo kto z bedacych wowczas osob mogl pochawlic sie epikiem.

Deshroom chyba najlepiej to ujal, iz wiele zalezy od doswiadczenia i skilla, ktory rosnie wraz z czasem spedzonym w grze... ale czasem spedzonym na probach.

Zatem glowa do gory bo kazdy kolejny wipe przybliza Was do celu: sukces. :)


_________________
Tank z powolania...

*

Posty: 92
Dołączył(a): 20.12.2005
Offline
PostNapisane: 9 lut 2006, 16:55 
Cytuj  
Astax napisał(a):
Deshroom napisał(a):
Ty chyba nie roazumiesz tank dostaje siatke i stoji w miejscu a pająk zaczyna biec do grupy. w tej grupie jest drugi tank który czeka z grupa i jak pajak przybiegnie wciska taunt i zaczyna tankowac


Na gorze pisalo ze drugi tank robi aggro w melee. To dziala pierwszym razem bo wiadomo kiedy ona zuci ta siatke pierwszy raz. Ale por pierwszej zmianie juz nie bedzie dzialac bo nie wiadomo kiedy znowu zuci. Taunt niestety nie dziala zawsze na niej. Ma "massive" resist tego, czasem z dwoch warriorsow resistuje :/

Ale i tak wolalbym uzyc taunt niz podnoszenie aggro w melee i potem odchodzenie od niej.

Nie nie - Deshroom opisal swoja taktyke a ja opisalem jak to moja gildia robi. Zarowno w jednym jak i w drugim przypadku nie ma problemow z tankowaniem. Po krotce:
- w taktyce podanej przez Deshrooma caly team poza 2 warriorami przemieszcza sie, gdy pajeczyca siatkuje to zawsze siatkuje jednego warriora i caly team (drugi warrior stoi sam w bezpiecznej odleglosci). Efekt jest taki, ze pajeczyca biegnie do jedynej wolnej osoby (w tym przypadku warrior stojacy samotnie). Jak tylko zejdzie siatka to wszyscy oprocz jednego warriora przemieszczaja sie do warriora, do ktorego przed chwila pobiegla pajeczyca
- w tym co ja opisalem wiele zalezy od drugiego warriora, ktory na poczatku buduje aggro z MT by w odpowiednim czasie wrocic do grupy range. Efekt jest taki, ze siatkowany jest MT i melee DPS a pajeczyca biegnie do grupy range a konkretniej bezposrednio do warriora - ten podprowadza pajaka do MT i wraca na swoje miejsce. Glowny mankament tej taktyki, to wyczuc moment, kiedy drugi warrior powinien odejsc po zbudowaniu aggro (nie potrafie podac czasu). Z punktu widzenia MT wyglada to tak: trzymam bosa, zamienia sie w pajaka, siatkuje, biegnie do drugiego warriora, ten daje taunt, spokojnie podprowadza bosa do mnie, ja daje taunt, drugi warrior wraca na miejsce).


Astax napisał(a):
Thang napisał(a):
Piszesz o tym, ze brakuje Wam priestow - nam rowniez brakowalo i Hakkara ubilismy z 1 priestem, 1 druidem, 4 paladynami i malo kto z bedacych wowczas osob mogl pochawlic sie epikiem.


Niestety wszyscy nie graja Alliance z paladynskim INFINITE HEAL. Juz sie nerf tego chyba niedoczekam. Ciesze sie ze wam sie Hakkara udalo zaliczyc, ale w tym paczu dostal buff i slyszalem od ludzi ze strasznie trudny teraz jest. Powodzenia.

No moze w koncu z "zieff" walki Blizz zrobil cos konkretnego - przekonam sie w sobote. :)


_________________
Tank z powolania...

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 10:57 
Cytuj  
ZG jest teraz o wiele przyjemniejsze - 3k repa z samych mobkow/bossow na run, bijou/coiny sie sypia chyba ratio 50% w stosunku do zabitych mobkow ( co drugi mobek ma coina/bijou), jedyne co, to ze troche znerfowali bossy za bardzo - bat jest strasznie latwy, pajak ultra latwy, broodlord niezauwazalnie mocniejszy( no ponoc jest, ale jakos tego nie zauwazylem), Tony the Tiger - hmm, wyglada na maly nerf, ale naprawde nieznaczny, Panther boss - o wiele mniej panterek sie spawnuje i jakby tak mu szybciej hp schodzilo... Co do hakkara, ponoc trzeba zmienic strategie i tez jest do ubicia, znaczy sie fajnie ze zmienili nareszcie najlatwiejszy event w instance:)


_________________
Nie mam pomyslu na signature

*****

Posty: 2199
Dołączył(a): 3.07.2002
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 11:43 
Cytuj  
http://www.mmorpg.pl/viewtopic.php?t=18037

Kontynuacja dla trolli. tego tematu prosze dalej nie spamowac, tylko trzymac sie mniej wiecej tematu. Dziekuje


_________________
Nie mam pomyslu na signature

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 10 lut 2006, 11:58 
Cytuj  
Jak dlamnie to wolałem aby nie ułatwiali Zg. Zawsze fajnie się tam chodziło, nie wiadomo było czy się uda czy nie. Zawsze to było ryzyko, że nawet za 20-tym razem nie ubije się pająka itp...
Dobrze w sumie zrobili z tymi mobkami, ale bossów mogliby zostawić .
Bloodlorda wczoraj tak jakoś na laicie ubiliśmy.... Co mi się nie podobało, bo jak za łatwo idzie toi szybciej się nudzi :]
Tak jeszcze się zapytam w której łatce zmienili obliczanie resistów na czary?
EDIT: wypraszam sobiez tym trolem - gram Taurenem :p


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 46 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.