mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 266  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:35 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
@up
dzieki takim jak ty to forum wyglada jak guildchat gildi mroczny legion


Deshroom napisał(a):
z wiedza to cieniutko. z raz na 2 lata coś bys poczytał Cipisku:



k.


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:40 
Cytuj  
o co ci chodzi ?

Deshroom napisał(a):
z tego co wiem wolne MH dotyczy wyłacznie Whirlwind i nie ma znaczenia dla innych skili


masz na tej stronie 2 linki:

1. w odpowiedzi na twierdzenie Cypisa że szybkość broni wpływa na instanty

2. na twierdzenie Goatusa że szyblość broni ma się nijak do whirlwinda.

przeczytaj drugi i napisz tam na dole że wszyscy wyżej to idioci, ja czytam i jak widze oficjalne forum i kilka osób które coś piszą to im wierze ale chetnie zminei zdanie jak podasz jakieś argumenty po przeczytaniu posta, albo pytany Goatus mi wyjaśni - oczywiscie tylko żeby pogłebić wiedze bo nigdy nie byłem fury nawet 5 minut


_________________
psn


Ostatnio edytowano 19 paź 2007, 17:46 przez Deshroom, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 364
Dołączył(a): 25.09.2007
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:46 
Cytuj  
wcale nie neguje twoich opinni nt. normalizacji, bo szczerze mowiac malo mnie to obchodzi - warriora mam na lvlu 9 i caly theorycraft dla tej klasy mi poprostu zwisa.

natomiast zazartowalem sobie z twojego czerwonego "krzyku", i z pozniejszego twierdzenia o "mrocznej legionowosci" moich postow ;]


_________________
A disgrace on the beyond
That can never be undone
Who shall rise and unveil
The Facade of Reality?


Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:47 
Cytuj  
czekam na odpowiedz odnośnie topicu z forum blizza - jestem BARDZO cierpliwy

nie twierdze że mam racje ale chce wiedzieć kto ją ma i dlaczego (oni czy Goatus)


_________________
psn

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:49 
Cytuj  
Deshroom napisał(a):
nie twierdze że whirlwind nie jest znormalizowany.


W takim razie nie zrozumieliśmy się, bo ja czytając twoje dwie przedostatnie wypowiedzi odniosłem wrażenie że to sugerujesz. :wink:
Anyways Whirlwind jest znormalizowany co znaczy że prędkość MH nie ma jakiegoś ukrytego wpływu na obrażenia. Tzn tylko tyle że wolne bronie rzeczywiście zadają więcej dmg przy WW (obrażenia są liczone z base weapon dmg).


"Slow (high damage range actually) in main hand if you plan to cleave and whirlwind a lot, otherwise just look at dps."

^ Dodał bym tu jeszcze Heroic Strike



"The idea behind a slow MH and a fast OH is that the slow MH will hit harder when your using special abilities like bloodthirst or whirlwind. "

Nie wiem kto to pisał, ale Bloodthirst w ogóle nie bazuje na broni, z nią i bez niej dmg będzie taki sam.



Generalnie odnosze wrażenie że myślimy o tym samym tylko jakoś dogadać się nie możemy :wink:

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:52 
Cytuj  
spoko, dzięki za info. :wink: a już myślałem że shad bedzie musiał przyjść i coś wyjaśnić 8)


_________________
psn

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 17:57 
Cytuj  
Do tej pory gralem szmaciarzami i nie bardzo znam sie na wyliczeniach. W tych formulach na wynikowy dmg instant skili jest base_weapon_dmg. Sa to widelki broni czy juz po podliczeniu ap z okienka postaci? Zreszta tak czy siak wychodzi, ze speed wchodzi ta droga do koncowego rezultatu. Chyba, ze to cos jeszcze innego.


_________________
Χ Ξ Σ

**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 20:20 
Cytuj  
Qraczek napisał(a):
Dlaczego mam wrazenie, ze warkom po prostu nie da sie dogodzic? Tak bez zlosci pytam, bo chyba nigdy nie widzialem pozytywnego podejscia do patchnotesow. Gdyby tylko czytac Wasze reakcje moznaby odniesc wrazenie, ze przecietny warek ma 5 hp i bije za 2 hp na cios...

Powtarzam - nie chodzi o flame - to raczej pytanie czy faktycznie kazde zmiany u warriora ida ku gorszemu.

Eee bez przesady :). Ja bylem zadowolony z warka, od czasu jak wprowadzili areny. Wtedy to raczej inne klasy zaczely jeczec, ze warek nie pada od ich jednego strzalu, ze dostaje heal, ze ma po takiej akcji 100 rage i ich miazdzy :D

Do tej pory bylem bardzo zadowolony (o dziwo :d) z Warka.

Zmiana gameplay fury jest po prostu bezsensowna i nie dlatego, ze fury warr byl overpowered (jakby byl to by bylo fury warkow tylu ilu przed TBC), tylko, ze zmieniaja go w stojace dzialko. To tak jakby nie przymierzajac magowi frostowemu, zabrac peta, zwiekszyc cooldown na nove, iceblocka, a wzamian dac jakis buff statyczny (typu +armor, i -4 % resist i -10 % threat) i wciskac ciemnote, ze przeciez fajniej sie bedzie wam gralo. Takie zmiany w gameplay'u nie powinny miec miejsca bo jak ktos gral dlugo, no to takie zmiany w filozofii sa ciezkie do przetrawienia. Tym bardziej, ze fury do najpopularniejszych nie nalezy i pchanie wszystkiego do Arms jest mocno dyskusyjne. Poki co na forach EU, US niewielu (nikt ?) odnalazlo sens zamiany DW / SS skoro SS jest bezuzyteczne na bosach (a wiec tak naprawde useless), a Arms warek tak czy tak w PVP mial ten Deathwish. Jedyne co ta zmiana robi to zabiera Fury warkom ich burst (czy raczej szczatki burstu), fun i nic wiecej. A imp intercept to juz litosciwie pomine bo bym musial jeszcze wiecej napisac... :D


=========================
Cala ta strona to totalny stek bzdur mowiac najkulturalniej :)

Tak naprawde jest bardzo duzo zaszlosci z ... przeszlosci.

Wolny MH byl dobry bo:
1) pojedynczy white hit dawal wiecej rage

2) proc windfury pojedynczy byl tez white hitem i tez dawal wiecej rage

3) Skille On Next Melee (Heroic Strike, Cleave) sa liczone z Main Handa wiec przy wolnej broni zadaja wiekszy damage - kiedys przy mocno wysrubowanym AP , HS potrafilo gonic 2h MS'a przy bardzo wolnym MH (Np. Deathbringer) ! MS'y z 2h (np. Ashkandi :D) byly za 2k, a np. HS z Deathbringer'a moznabylo za 1,6k dmg wsadzic. Wynika to z tego, ze MS jest instantem i liczony dla stalego speeda (3.4 ?), natomiast HS nie. Wiec majac np. bron o speedzie 3.7 bedziemy mocniej bili z HS niz MS. (choc szczerze mowiac nie pamietam juz ile dokladnie +damage w tooltipach jest dla MS i HS)

4) Flurry dawalo prawie +30 % speeda wiec wiekszego powera dawalo wolniejszej broni (np. dla broni o speedzie 2.9 bylo to 2.23, a np. jakiejs 1.6 bodajze 1.25 czyli znacznie mniejszy przyrost), dawalo tez prawie 30 % wiecej rage co przy wolniejszej broni przekladalo sie znow w wiecej rage per 1 white hit przy byciu flurried. (wiec przy wolnej broni rage potrafil rosnac lawinowo, a i wieksze cyferki nad glowa byly ;) )

Natomiast co do OH to juz byly rozne szkoly:
1) jak sie PVP'owalo Fury DW to sie bralo tez w miare wolny offhand bo inaczej jak sie wyskoczylo np. na MS warka to byl permanentnie Enraged od szybkich atakow z OH za 200dmg ;)
2) w PVE juz bylo bardziej dyskusyjnie.
a) jedna szkola mowila o tym, aby nie bylo zbyt duzej roznicy miedzy MH a OH (np. MH: 2.9, OH: 1,6) bo wtedy niejako OH zjadal wiekszosc flurry. Np. przy miss z MH dochodzilo sie do takiego momentu, gdzie pomiedzy kolejnym ciosem z MH sie zdawalo 2 ciosy OH, zjadajace w rezultacie flurry
b) druga szkola mowila dokladnie co innego - tak duza roznica nie ma znaczenia, bo za to efektem jest to, ze szybszy OH to tak naprawde mamy wieksza liczbe zadanych ciosow per minute (ale i tez missow :) ) i w efekcie czesciej (w danym okresie czasu) jestesmy Flurried (a co za tym idzie, rownowazy to niejako to "zjadanie" flurry chargy przez OH).

Ja osobiscie kiedys jak gralem to wolny MH: 2.7-2.9 i OH w okolicach: 1.8-2.0 bo bardziej preferowalem ta pierwsza szkole, ale tak nie do konca :)

Ogolnie spora czesc z tego jest juz nieaktualna, ale dobrze wiedziec dlaczego kiedys bylo tak i czemu juz tak nie jest :) Nie gram juz Fury, ale mysle, ze stara kombinacja Wolna MH - Srednia OH trzyma sie dobrze.


Ostatnio edytowano 19 paź 2007, 21:17 przez Greeg, łącznie edytowano 2 razy
**

Posty: 280
Dołączył(a): 7.03.2005
Offline
PostNapisane: 19 paź 2007, 21:01 
Cytuj  
Tor-Bled-Nam napisał(a):
Do tej pory gralem szmaciarzami i nie bardzo znam sie na wyliczeniach. W tych formulach na wynikowy dmg instant skili jest base_weapon_dmg. Sa to widelki broni czy juz po podliczeniu ap z okienka postaci? Zreszta tak czy siak wychodzi, ze speed wchodzi ta droga do koncowego rezultatu. Chyba, ze to cos jeszcze innego.


Kiedys to sie liczylo tak (mysle, ze to ciagle dziala :) ) :
Min - minmalny damage broni w tooltipie
Max - maxymalny damage broni w tooltipe
AP - attack power
WS - weapon speed

[ (Min + Max / 2) ] + [ AP / 14 * WS] (dla bialych ciosow i on next melee). Przy takiej formule liczylo ci twoj sredni damage z broin jaki zadasz przeciwnikowi majacemu 0 armoru i majacego ten sam level co ty.

Czyli dmg broni to tak naprawde jedna strona medalu, a druga to relacja AP i WS.

Ogolnie widac, ze jesli bysmy mieli 1400 AP i np. bron:
1) 100-200 dmg, speed 3.0
2) 100-200 dmg, speed 2.5

to pierwsza bron bedzie miala mocniejszy pojedynczy cios (150 + 1400/14*3.0) = 450 dmg, a druga bedzie miala (150 + 1400/14*2.5) = 400 dmg mniejszy damage per hit, ale za to wyzszy dps.

Mowie o tym dlatego, ze ten dmg w tooltipie jest troche zdradliwy i zawsze warto na uwadze miec takze speed (info dla mniej doswiadczonych warow :) ). Czasem moze byc tak, ze bron ktora w tooltipie ma wiekszy damage (nie mylic z dps), bedzie pojedynczy cios miala slabszy od broni, ktora w tooltipie ma mniejszy damage (ale jest z kolei wolniejsza).

Moze troche zagmatwalem, ale kto chce to zrozumie. Zabawniej to sie robi przy formulach dla rogala. Kiedys jak nie bylo wowwiki, czy tez bylo w powijakach, ludzie sami wykminiali i testowali. Formuly dla bodajze backstaba i ambusha z roznymi talentami potrafily rozlozyc niejednego, bylo conajmniej pare koncepcji, ktora formula jest wlasciwa :) (o ile jeszcze pamietam to chodzilo o talenty typu lethality, opportunity, agresuib - bo nie do konca bylo wiadomo czy sie licza calej formuly, czy tylko np. czesci, a jesli tak to ktorej; blizzard troche byl niescisly w tooltipach)

**

Posty: 494
Dołączył(a): 26.03.2005
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 08:57 
Cytuj  
a tak ogólnie to jak sadzicie lepiej levelować z 2h czy dual wield'em ? mam obecnie 39lvl biegam z 2h najgorzej nie jest, ale nie wiem czy dual by nie przyspieszył levelowania : ] ?

*

Posty: 5321
Dołączył(a): 19.11.2004
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 10:46 
Cytuj  
Przyspieszyłby.

NIe słuchaj ułomów którzy będa zaraz pisać ci herezje o hit rating, jak tylko będziesz miał wystarczający level by wziąść 3/3 precision w fury to bierz dual wield, będzie szybciej niż arms.


_________________
I say starighten yuh crooked ways.
Blessed is the man that walketh not in the counsel of the ungodly.


Posty: 14
Dołączył(a): 8.09.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 11:14 
Cytuj  
Witam. Kilka pytan odnosnie sword speca:

-czy moze procnac z Whirlwinda na przeciwniku który sie zalapie na niego, tzn nie na naszym targecie?
-to samo tylko ze ze Sweeping Strikes. Moze procnac na niezaznaczonym przeciwniku?
-Jezeli uderzę critem, to extra attack tez bedzie critem?
-jaki dmg ma extra attack. Taki sam jak dmg po ktorym nastapil extra attack?

Wszytsko, pzdr.


_________________
cześć


Posty: 38
Dołączył(a): 3.05.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 12:29 
Cytuj  
Warrek ze mnie jak z taurena baletnica, ale:
-Dunno
-Same
-Nie, moze critnąć ale nie musi. Tak samo zresztą w drugą stronę - możesz walnąć normalnie, a extra będzie crit.
-Dmg ma jak normalny swing broni afaik - liczony osobno.

*

Posty: 186
Dołączył(a): 29.06.2007
Offline
PostNapisane: 20 paź 2007, 12:37 
Cytuj  
1.nie
2.nie
:)

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2007, 15:15 
Cytuj  
Spojrzcie na moj sigg3h. Dokad z aktualnym stuffem i template moge isc spokojnie tankowac? (tzn. moje aktualne granice).

W rzeczy samej na pewno pare itams w niedlugim czasie zrobie upgrade;) Tak tylko sie pytam hehe.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 paź 2007, 15:37 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Spojrzcie na moj sigg3h. Dokad z aktualnym stuffem i template moge isc spokojnie tankowac? (tzn. moje aktualne granice).

W rzeczy samej na pewno pare itams w niedlugim czasie zrobie upgrade;) Tak tylko sie pytam hehe.


Pochwal sie jeszcze, gdzie dales rade tankowac i czy masz jakis staly team na 5many.

Imho wszystkie normale i latwe heroixy typu SP/Mechanar ( z dobrym helaerem i dps). Warto sie pomeczyc z takim Heroic Mecha, bo wypada tam swietny mieczyk dla tanka.

PS. Zainwestuj w enchanty na sprzet (+stamina), bo przydaloby sie wiecej.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*

Posty: 131
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 30 paź 2007, 15:40 
Cytuj  
Oyci3C napisał(a):
Spojrzcie na moj sigg3h. Dokad z aktualnym stuffem i template moge isc spokojnie tankowac? (tzn. moje aktualne granice).

W rzeczy samej na pewno pare itams w niedlugim czasie zrobie upgrade;) Tak tylko sie pytam hehe.


Dopóki nie przekroczysz 490 defa to nawet nie ma co iść do heroików imo, o kara nie wiem bo nie byłem. HP masz wystarczające.
Zmień tylko trinkety a będzie dobrze (inne rzeczy też by wypadało ale to najbardziej razi :P )

Ja osobiście nie miałem problemów z tankowaniem w heroikach przy 520 def, 11k hp, 19% dodge/17%parry/20% block.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2007, 16:09 
Cytuj  
Spoczkens. Dzisiaj jeszcze brat powklada mi enchanty i powinno byc ok.
Mam staly team z healing pala i dps huntard.

**

Posty: 355
Dołączył(a): 16.02.2005
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 00:31 
Cytuj  
Ale WYPAS!
Sweeping Strikes w berserker stance ;)
genialny buff.


_________________
Obrazek

**

Posty: 345
Dołączył(a): 2.06.2007
Offline
PostNapisane: 15 lis 2007, 00:57 
Cytuj  
Ja jestem bardzo zadowolony z SS! Ale jestem w tym dosyc osamotniony :o

IMO teraz Fury dostalo naprawde spory zastrzyk funu;-)


_________________
corscahk napisał(a):
jak jeszcze raz ktoś napisze tutaj RZENADA to mu pierdolne w nos :D

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5302 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 215, 216, 217, 218, 219, 220, 221 ... 266  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.