Qraczek napisał(a):
Dlaczego mam wrazenie, ze warkom po prostu nie da sie dogodzic? Tak bez zlosci pytam, bo chyba nigdy nie widzialem pozytywnego podejscia do patchnotesow. Gdyby tylko czytac Wasze reakcje moznaby odniesc wrazenie, ze przecietny warek ma 5 hp i bije za 2 hp na cios...
Powtarzam - nie chodzi o flame - to raczej pytanie czy faktycznie kazde zmiany u warriora ida ku gorszemu.
Eee bez przesady
. Ja bylem zadowolony z warka, od czasu jak wprowadzili areny. Wtedy to raczej inne klasy zaczely jeczec, ze warek nie pada od ich jednego strzalu, ze dostaje heal, ze ma po takiej akcji 100 rage i ich miazdzy
Do tej pory bylem bardzo zadowolony (o dziwo :d) z Warka.
Zmiana gameplay fury jest po prostu bezsensowna i nie dlatego, ze fury warr byl overpowered (jakby byl to by bylo fury warkow tylu ilu przed TBC), tylko, ze zmieniaja go w stojace dzialko. To tak jakby nie przymierzajac magowi frostowemu, zabrac peta, zwiekszyc cooldown na nove, iceblocka, a wzamian dac jakis buff statyczny (typu +armor, i -4 % resist i -10 % threat) i wciskac ciemnote, ze przeciez fajniej sie bedzie wam gralo. Takie zmiany w gameplay'u nie powinny miec miejsca bo jak ktos gral dlugo, no to takie zmiany w filozofii sa ciezkie do przetrawienia. Tym bardziej, ze fury do najpopularniejszych nie nalezy i pchanie wszystkiego do Arms jest mocno dyskusyjne. Poki co na forach EU, US niewielu (nikt ?) odnalazlo sens zamiany DW / SS skoro SS jest bezuzyteczne na bosach (a wiec tak naprawde useless), a Arms warek tak czy tak w PVP mial ten Deathwish. Jedyne co ta zmiana robi to zabiera Fury warkom ich burst (czy raczej szczatki burstu), fun i nic wiecej. A imp intercept to juz litosciwie pomine bo bym musial jeszcze wiecej napisac...
=========================
Cala ta strona to totalny stek bzdur mowiac najkulturalniej
Tak naprawde jest bardzo duzo zaszlosci z ... przeszlosci.
Wolny MH byl dobry bo:
1) pojedynczy white hit dawal wiecej rage
2) proc windfury pojedynczy byl tez white hitem i tez dawal wiecej rage
3) Skille On Next Melee (Heroic Strike, Cleave) sa liczone z Main Handa wiec przy wolnej broni zadaja wiekszy damage - kiedys przy mocno wysrubowanym AP , HS potrafilo gonic 2h MS'a przy bardzo wolnym MH (Np. Deathbringer) ! MS'y z 2h (np. Ashkandi
) byly za 2k, a np. HS z Deathbringer'a moznabylo za 1,6k dmg wsadzic. Wynika to z tego, ze MS jest instantem i liczony dla stalego speeda (3.4 ?), natomiast HS nie. Wiec majac np. bron o speedzie 3.7 bedziemy mocniej bili z HS niz MS. (choc szczerze mowiac nie pamietam juz ile dokladnie +damage w tooltipach jest dla MS i HS)
4) Flurry dawalo prawie +30 % speeda wiec wiekszego powera dawalo wolniejszej broni (np. dla broni o speedzie 2.9 bylo to 2.23, a np. jakiejs 1.6 bodajze 1.25 czyli znacznie mniejszy przyrost), dawalo tez prawie 30 % wiecej rage co przy wolniejszej broni przekladalo sie znow w wiecej rage per 1 white hit przy byciu flurried. (wiec przy wolnej broni rage potrafil rosnac lawinowo, a i wieksze cyferki nad glowa byly
)
Natomiast co do OH to juz byly rozne szkoly:
1) jak sie PVP'owalo Fury DW to sie bralo tez w miare wolny offhand bo inaczej jak sie wyskoczylo np. na MS warka to byl permanentnie Enraged od szybkich atakow z OH za 200dmg
2) w PVE juz bylo bardziej dyskusyjnie.
a) jedna szkola mowila o tym, aby nie bylo zbyt duzej roznicy miedzy MH a OH (np. MH: 2.9, OH: 1,6) bo wtedy niejako OH zjadal wiekszosc flurry. Np. przy miss z MH dochodzilo sie do takiego momentu, gdzie pomiedzy kolejnym ciosem z MH sie zdawalo 2 ciosy OH, zjadajace w rezultacie flurry
b) druga szkola mowila dokladnie co innego - tak duza roznica nie ma znaczenia, bo za to efektem jest to, ze szybszy OH to tak naprawde mamy wieksza liczbe zadanych ciosow per minute (ale i tez missow
) i w efekcie czesciej (w danym okresie czasu) jestesmy Flurried (a co za tym idzie, rownowazy to niejako to "zjadanie" flurry chargy przez OH).
Ja osobiscie kiedys jak gralem to wolny MH: 2.7-2.9 i OH w okolicach: 1.8-2.0 bo bardziej preferowalem ta pierwsza szkole, ale tak nie do konca
Ogolnie spora czesc z tego jest juz nieaktualna, ale dobrze wiedziec dlaczego kiedys bylo tak i czemu juz tak nie jest
Nie gram juz Fury, ale mysle, ze stara kombinacja Wolna MH - Srednia OH trzyma sie dobrze.