mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 64  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 369
Dołączył(a): 11.12.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 13:05 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Zakładanie nowych postaci na Fury jest możliwe chyba tylko w godzinach 3 : 00 - 8 : 00 w nocy...


Wczoraj założyłem korzystając z okazji o 23:40 na fury alta :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 13:05 
Cytuj  
Ja dawno sie tak dobrze nie bawilem jak na poczatkowych levelach AoC. Z tym ze w endgame oczekuje zajebistego pvp, ktore mi obiecywano od dawna, jak nie to /quit . Gra ma wady jak kazda. Wkurzaja instancje, denne ui. Bugi jakos mnie nie raza albo mam szczescie i na nie nie trafiam. Performence na moim mid range sprzecie( e6750 i 8800GT) jest conajmniej zadowalajacy. Gram w max detal 1280@1024. Chodzi plynnie. Kapitalnie zaprojektowane mapki, widok conal's valley z gory kopie dupe. Dobry lore i questy. FFA akcje przy quest spotach. :) Dobra dynamika walk i animacje. Niech FC prauje solidnie nad endgame pvp i bedzie swietnie.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 720
Dołączył(a): 12.12.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 13:08 
Cytuj  
dark_lord napisał(a):
Więc wole pozostać w aoc na razie, jeśli gra okaże się niewypałem to pozostaje jedynie czekać na sg worlds :)


Ojojoj ... bym zapomniał ;) SG Worlds ... oczekiwany następca "zepsutego" SWG Miejmy nadzieję, że wyjdzie i odniesie sukces.

THX za przypomnienie ( praca mnie pochłoneła :( )

*
Avatar użytkownika

Posty: 5596
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 13:10 
Cytuj  
shahray napisał(a):

Jedno miejsce na fury sie zwolnilo \o/.


Już i tak jest 1000 chętnych na nie , powodzenia ;)


_________________
Mam leniwe szare komórki.


Posty: 10
Dołączył(a): 26.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 14:24 
Cytuj  
Witam - ktoś wcześniej powiedział coś o zwalonym balansie klas w AoC ...
Tak się zastanawiam, czy balans klas jest aż taki potrzebny ? Czy nie jest to sztuczny twór. Przecież realnie patrząc to taki barbarzyńca czy inny zakuty łeb powinien bez bólu zasiec priesta - po to w armii w pierwszym szeregu stoją barany zakute w stal a za nimi healerzy i powiedzmy łucznicy.
Z drugiej strony jak zakuty łeb pozwoli złapać dystans magowi czy innemu demonologowi to już jego problem że palą mu się włoski ...
Oczywiście zmienia to idee solo pvp w grupowe pvp gdzie każdy pełni swoją rolę. Dzięki temu, że nie przebiegniesz czy nie przeskoczysz przez postać (tak jak w WOWie) to 3 gości w stali w wąskim korytarzu spokojnie obroni stojącego za nimi łucznika, maga czy priesta.

Ktoś wypowiadał się w sprawie districtów czy jak to zwać (chodzi mi o podział na instancje). Z jednej strony faktycznie, trochę się wydaje to głupie i niezgodne z ideą mmorpg. Ale pomyślmy - jeśli w takim mieście równocześnie byłyby wszystkie postacie porozrzucane po światach równoległych to nie dałoby się a) przejść, b) pogadac z NPCem c) questować (czytaj polowanie na moby przed innymi graczami mnie nie pociąga). Dodatkowo ktoś pisał o gankerach, że mogą uciec do innej instancji - a może to jest specjalnie - żebyś TY mógł bez problemu uciec przed gankerem ?

Z kolei fenomenalna idea dla mnie to "instancje" gdzie możesz spotkać inną grupę awanturników i ... wyciąć ich w pień ... razem z mobami ...

Nareszcie będzie można tłuc różne boty, czy farmerów czy wręcz graczy którzy odważyli ci się wejść na "spota" do farmowania czegoś - cholera człowieka brała w WOWie, kiedy nie mając FM przebijałeś się do jakiejś roślinki przez Moby żeby jakiś dupek podebrał ci to sprzed nosa - nawet mu w łeb nie mogłeś dać

Brak podglądu klas - i bardzo dobrze - na ulicy tez nie od razu wiesz że ten gość przed tobą to kierowca ciężarówki, sprzątaczka, dyrektor czy zwykły menel. Widzisz gościa jak biegnie z łukiem na plecach - kto to jest ? Albo otoczony przez armię nieumarłych - taki wielki problem ? O to właśnie chodzi - może to ktoś się przebrał żeby cię nabrać i wsadzić ci nóż w plecy. Wyobrażacie sobie coś takiego ? Idzie panienka w sukieneczce, mijacie się w alejce - i nagle czujesz dwa sztylety w plecach - bo to był przebrany assassyn :)

Ehhh, a miał to być krótki post :D Dla mnie osobiście jak narazie AoC to nowa jakość po 3 latach grania w WOW (Shaman:45,Warrior:63, Warlock:70, Rogue:70) - ile można farmić coś, żeby mieć lepsze coś, żeby zabić większe coś, żeby mieć lepsze coś itd.

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 14:38 
Cytuj  
dokladnie , wow opiera sie na nieskonczonym farmingu badge'y niesamowita Adrenalina zabijajac np.Ilidana po raz 100x , wiecej adrenaliny mi sprawia ogladajac "gwiazdy tancza na lodzie" :P namiastka pvp , nudne arenki w klatce, world pvp nie istnieje bo nie ma sensu zabijac gosci po raz 1000x for free, ogolnie po przegraniu 210 dni played zygam WoWem ;] dlugo czekalem na alternatywe dla wowa zobaczymy co z tego wyjdzie ale jak narazie zapowiada sie dobrze ,w wowie na starcie nawet BG niebylo to juz z innej beczki :p

***

Posty: 834
Dołączył(a): 11.12.2001
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 14:40 
Cytuj  
kyal napisał(a):
Witam - ktoś wcześniej powiedział coś o zwalonym balansie klas w AoC ...
Tak się zastanawiam, czy balans klas jest aż taki potrzebny ? Czy nie jest to sztuczny twór. Przecież realnie patrząc to taki barbarzyńca czy inny zakuty łeb powinien bez bólu zasiec priesta - po to w armii w pierwszym szeregu stoją barany zakute w stal a za nimi healerzy i powiedzmy łucznicy.
Z drugiej strony jak zakuty łeb pozwoli złapać dystans magowi czy innemu demonologowi to już jego problem że palą mu się włoski ...


To jest wlasnie balans klas. Brak balansu jest jak taki barbarzynca wpieprzy wojownikowi, potem wpieprzy magowi, noga maga zatlucze healera a na koniec przjmie na klate smoka i ubije go piecioma ciosami, zujac gume i zastanawiajac sie czemu ta gra taka nudna.


Posty: 10
Dołączył(a): 26.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 14:52 
Cytuj  
W WOW balans klas (wg mojej wiedzy) polega na tym, że każda klasa ma przynajmniej teoretycznie szanse 1 na 1 z inną klasa na tym samym poziomie. W teorii dobry gracz grający magiem ma takie same szanse w walce z Warriorem, Shamanem czy Warlockiem. Z jednym będzie miał prościej z innym ciężej ale teoretycznie da radę.

Z kolei dla mnie balans klas powinien wyglądać tak jak gra papier, nożyczki, kamień - jednego bije, ale od drugiego dostaje w czape. No chyba że zawołam kolegę ....

***

Posty: 772
Dołączył(a): 21.04.2006
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 14:52 
Cytuj  
nie bedzie balansu raczej w 100% chyba nikomu jescze sie to nie udalo chyba ze w grze jest dostepna 1 klasa ;p ,raczej bedzie klasa i anty klasa tak jak patrz. WoW

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 15:01 
Cytuj  
kyal napisał(a):
Ktoś wypowiadał się w sprawie districtów czy jak to zwać (chodzi mi o podział na instancje). Z jednej strony faktycznie, trochę się wydaje to głupie i niezgodne z ideą mmorpg. Ale pomyślmy - jeśli w takim mieście równocześnie byłyby wszystkie postacie porozrzucane po światach równoległych to nie dałoby się a) przejść, b) pogadac z NPCem c) questować (czytaj polowanie na moby przed innymi graczami mnie nie pociąga).


A jak jest w innych mmo? Otóż postacie (chary) "przenikają" przez siebie. I nie ma wtedy problemu z a) przejściem, b) gadaniem z NPC.

:)


Posty: 14
Dołączył(a): 18.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 15:13 
Cytuj  
Ja byłem sceptycznie nastawiony do tych alternatywnych światów. Jednak w praktyce rozwiązanie okazało się o wiele lepsze niż przypuszczałem. Otóż whispy,saye,jakiekolwiek rozmowy są widoczne wszędzie. Jeśli jesteś ze znajomymi, gildiowiczami to umawiasz się po prostu na dany świat (każdy ma swoją nazwę). Ich liczba jest zmienna i zależy od tego ile osób się kręci w około. Nie ma problemu ze sprzątaniem sobie mobów itp. W WoWie też umawiano się przed bankami, skrzynkami pocztowymi. Tutaj sytuacja będzie podobna jedynie dojdzie jeszcze identyfikacja świata.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 15:18 
Cytuj  
Eleeist napisał(a):
Zakładanie nowych postaci na Fury jest możliwe chyba tylko w godzinach 3 : 00 - 8 : 00 w nocy...


Caly czas zapraszamy nowych graczy, ktorzy zakladaja postacie na Fury, jesli ktos nie ma cierpliwosci naciskac enter przez minute to jego problem.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

**

Posty: 306
Dołączył(a): 7.02.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 16:18 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
A jak jest w innych mmo? Otóż postacie (chary) "przenikają" przez siebie. I nie ma wtedy problemu z a) przejściem, b) gadaniem z NPC.
czy to oby przypadkiem system kolizjny nie mial byc jednym ze 'smaczkow' AoC? ;p


_________________
koty mają wybitny szacunek dla własnej energii

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 16:50 
Cytuj  
system kolizyjny jest w aoc i dziala.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1642
Dołączył(a): 24.11.2002
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 16:52 
Cytuj  
Dokladnie :]


_________________
www.excessum-gaming.com - Join us in Skyforge! Apply on our website!
Retired - AO/UO/DAoC/Hz/EQ2/SWG/AC1&2/L2/SoR/WoW/TMO/Rift/Lol/Hon/SWTOR
/CO/GW/Lotr/CO/TcoS/TR/M59/Vg/SB/Fury/SotW/DL/HGL/RoM/DDO/FFXI/Aoc/Eve/WO/Gw2/TSW/Tera/STO/AoW
/DE/DF/Nw/PS2

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 16:52 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
system kolizyjny jest w aoc i dziala.
mi sie podoba, bo nie każdy moze sprzedać do vendora


_________________
psn

**

Posty: 290
Dołączył(a): 23.05.2005
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 16:54 
Cytuj  
Ciekawi mnie, czemu kolizje nie dotyczą petów.

Idę o zakład, że nie mogli sobie poradzić z pathingiem w walce, hahahahah. Zapytajcie ludzi grających w AO pet profesjami jak to tam wyglądało :>.


_________________
AO: 220/27/67 clan agent @ RK2 pic - Nieaktywny

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 17:43 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
A jak jest w innych mmo? Otóż postacie (chary) "przenikają" przez siebie. I nie ma wtedy problemu z a) przejściem, b) gadaniem z NPC.

no te kolizje to chyba jest na plus....nie?

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 17:54 
Cytuj  
plus.


Posty: 10
Dołączył(a): 26.05.2008
Offline
PostNapisane: 26 maja 2008, 18:26 
Cytuj  
Jak dla mnie duży plus. Powód:

wyobraźcie sobie taka sytuację:

trzech - czterech wojów w ciężkich płytówach stoi w jednym szeregu
za nimi grupa magów i healerów
a obok grupa rangerów
żeby sięgnąć tylnych szeregów musisz przebić się przez pierwsze. Zaczynamy walczyć "taktycznie" w pvp - bo jest to jedyny sposób pokonania przeciwnika

Albo eksploracja podziemi - pierwszy szereg to wojowie, drugi i kolejne to healerzy pierwszych i ranged dps ...

multum możliwości.

I jeszcze jedna scena z życia wzięta:
stoję sobie na wąskiej półeczce, szykuje się do zejścia po drabince, ale kumpel obok za bardzo się rozpędził i autentycznie zrzucił mnie w przepaść popychając moją postać - fajne ? Zależy, ale jakie prawdziwe ...

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1274 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 64  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.