mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 150  Następna strona
Autor Wiadomość
****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 11:45 
Cytuj  
Niah napisał(a):
Nie wiem jak bardzo trzeba być głupim fanboyem, żeby opowiadać takie bzdety jak gosti i atakować Eve Online.

Nie wiem jak trzeba być głupim, żeby nie zrozumieć, że przykład Eve pojawił się po to, żeby uzmysłowić niektórym, że lista bugów nie świadczy o tym, że gra jest w fazie "pre-alfa". Gosti wybrał grę bardzo dobrą, żeby wniosek był oczywisty, ale niestety się przeliczył. Z waszym IQ (twoim i Shade'a) nic nie jest oczywiste.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 11:55 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
moze wystarczy pograc dluzej niz 5 minut?


nie wiem ile ty grałeś, pewnie dwa dni, ja grałem parę miesięcy


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:01 
Cytuj  
mysle, ze w dfo gralem troche dluzej niz ty.
teraz w becie tez.
zreszta poza lolem w nic nie grales dluzej niz 2 dni, wiec nie pyskuj :)

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:08 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mysle, ze w dfo gralem troche dluzej niz ty.


Veteran :lol:


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:09 
Cytuj  
ano

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:16 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
mysle, ze w dfo gralem troche dluzej niz ty.
teraz w becie tez.
zreszta poza lolem w nic nie grales dluzej niz 2 dni, wiec nie pyskuj :)


dfo? gosti mówił o eve, ja też


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:19 
Cytuj  
Co do tych bugów/zjebanych features/ich braku to dziwi mnie, ze zlikwidowali tone rzeczy ktore były w DFO1 zajebiste (party waypoints, chat ktory dzialal OK, sea towers jako fun, KOMPAS). Albo nie rozwineli tych ktore byly fajne, zamiast tego je wycieli (treasure maps, sithras, kraken etc).
Chcą zrobić prosta napierdalanke 16 klasami (jest 6) bez zadnych dodatkow przykuwajacych ludzi? Jak to wyglada w praniu?


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:21 
Cytuj  
ja pisalem o dfo w odniesieniu do twoich glupot.

w eve pogralem pare tygodni.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1409
Dołączył(a): 29.10.2010
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 12:53 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
w eve pogralem pare tygodni.


Też veteran :lol:


_________________
_________________________
Vilhelm Sandwall
Rats in the Hats
-------------------------------
Darkfall New Dawn
www.ratsinthehats.pl
-------------------------------
POE: https://www.pathofexile.com/account/vie ... le/dudriel

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 13:03 
Cytuj  
a ty to kto?

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 13:24 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Co do tych bugów/zjebanych features/ich braku to dziwi mnie, ze zlikwidowali tone rzeczy ktore były w DFO1 zajebiste (party waypoints, chat ktory dzialal OK, sea towers jako fun, KOMPAS). Albo nie rozwineli tych ktore byly fajne, zamiast tego je wycieli (treasure maps, sithras, kraken etc).
Chcą zrobić prosta napierdalanke 16 klasami (jest 6) bez zadnych dodatkow przykuwajacych ludzi? Jak to wyglada w praniu?


O, Tomupeen, dobrze to ujął.
Takie samo mam wrażenie w DFO 2.0 - zaczyna to wyglądać jak medival planetside.
Swój playerbase będą mieli ale niestety to już nie dla mnie.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 13:36 
Cytuj  
Mogliby dodac jeszcze itemki jak w lol czy dota i w ogole klekalbym do miecza.

geez, mialm nadzieje... żyła krótko ale zawsze.


_________________
.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 13:37 
Cytuj  
co ty znowu chcesz od planetside? :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 13:39 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
co ty znowu chcesz od planetside? :P


Nic nie mam - nie interesuje mnie.
Co więcej wygrywa na tym polu bo jest f2p.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 14:06 
Cytuj  
planetside to nie jest quakeworld mmo. ;)


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 15:12 
Cytuj  
tomugeen napisał(a):
Co do tych bugów/zjebanych features/ich braku to dziwi mnie, ze zlikwidowali tone rzeczy ktore były w DFO1 zajebiste (party waypoints, chat ktory dzialal OK, sea towers jako fun, KOMPAS). Albo nie rozwineli tych ktore byly fajne, zamiast tego je wycieli (treasure maps, sithras, kraken etc).
Chcą zrobić prosta napierdalanke 16 klasami (jest 6) bez zadnych dodatkow przykuwajacych ludzi? Jak to wyglada w praniu?

Party waypoints - tu się zgodzę, ale kompas? Co do Sea Towers, to zmiany wprowadzone w water combat są wielkim ukłonem w stronę ludzi narzekających na swobodę, z jaką można się było w wodzie poruszać (gracz vs statek). Zobaczymy, czy jak dodadzą statki to wrócą i do sea towers. Teraz wyglądałoby to sensowniej niż w dfo1. Mapy są, sithry, z tego co kojarzę, też. Ogólnie rozwiązania z df:UW wydają się bardziej przemyślane. Mi się podoba.
W praniu kombat jest całkiem fajny. Nadal dynamiczny, ale wymagający podejścia uwzględniającego słabsze/mocne strony poszczególnych klas. Do 6 klas, o których wspomniałeś, dodałbym jeszcze kilka wariacji, na które na starcie gry pozwalają boostery. Można zrobić maga z str boosterem (i kupą hapsów), który nie boi się melee, podobnie skirmishera, który najwięcej dmg zadaje w melee (tak grałem ja) i pewnie jeszcze kilka innych kombinacji.
Ja do lipnych rozwiązań, których nie było w dfo1 zaliczyłbym wymagania na broni i zbroi odnośnie statystyk postaci. Ale wielu się to podoba, więc to pewnie kwestia podejścia i upodobań.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 15:13 
Cytuj  
No ja bym zrobil battlemage gdyby dali odpowiednie skille (ice czy earth cos pewnie).


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

**

Posty: 312
Dołączył(a): 27.11.2009
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 15:40 
Cytuj  
Pogralem kilka dni w nowego DFa i widzac stan gry bardzo watpie czy oni chcieli wycofac jakiekolwiek sprawdzone featursy z DF1. Wydaje mi sie ze poprostu pospieszyli sie troche z pierwszym terminem wydania i potem glupio im bylo przesunac date o kilka miesiecy, wiec wydali co mieli.
Kazdy kto kupil Pre-ordera z dostepem do bety by swiadomy ze gra nie jest gotowa i bedzie miala mase bugow. W DF1 tez tak bylo, i tez sie z tym uporali.
DF: UW jak dla mnie ma kilka swietnych patentow jak np. nowe dynamiczne skille, fajna mapke lub fajny clan management.
Jak naprawia te glowne bugi (duping, znikanie itemkow..) to gra bedzie bardzo grywalna i dopiero wtedy zaczna sie brac za dodawanie piachu do sandboxa i przyrost contentu, wczesniej niema co myslec o jakis Seatowerach lub nowych klasach.


_________________
Mormo Blastbeat DFO

****
Avatar użytkownika

Posty: 1247
Dołączył(a): 2.09.2008
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 16:10 
Cytuj  
Mormo Blastbeat napisał(a):
Kazdy kto kupil Pre-ordera z dostepem do bety by swiadomy ze gra nie jest gotowa i bedzie miala mase bugow.

Każdy poza ShadeKnightem. On nie dokonał pre-orderu, on płaci za betę. On nie był świadomy, że gra nie jest gotowa - myślał, że AV zrezygnowało z premiery i zdecydowało się na otwartą betę, bo produkt nie ma wad. Teraz czuje się oszukany. Nabrał przekonania, że jest uczestnikiem wczesnej alfy, bo w grze nie ma sera.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 sty 2013, 16:33 
Cytuj  
No ale przyznasz, ze wycieli z gry sporo rzeczy które działały prawidłowo. Mieli gotowce to wolą robić od zera mniej rozbudowaną wersje.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2986 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 150  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.