tomugeen napisał(a):
Co do tych bugów/zjebanych features/ich braku to dziwi mnie, ze zlikwidowali tone rzeczy ktore były w DFO1 zajebiste (party waypoints, chat ktory dzialal OK, sea towers jako fun, KOMPAS). Albo nie rozwineli tych ktore byly fajne, zamiast tego je wycieli (treasure maps, sithras, kraken etc).
Chcą zrobić prosta napierdalanke 16 klasami (jest 6) bez zadnych dodatkow przykuwajacych ludzi? Jak to wyglada w praniu?
Party waypoints - tu się zgodzę, ale kompas? Co do Sea Towers, to zmiany wprowadzone w water combat są wielkim ukłonem w stronę ludzi narzekających na swobodę, z jaką można się było w wodzie poruszać (gracz vs statek). Zobaczymy, czy jak dodadzą statki to wrócą i do sea towers. Teraz wyglądałoby to sensowniej niż w dfo1. Mapy są, sithry, z tego co kojarzę, też. Ogólnie rozwiązania z df:UW wydają się bardziej przemyślane. Mi się podoba.
W praniu kombat jest całkiem fajny. Nadal dynamiczny, ale wymagający podejścia uwzględniającego słabsze/mocne strony poszczególnych klas. Do 6 klas, o których wspomniałeś, dodałbym jeszcze kilka wariacji, na które na starcie gry pozwalają boostery. Można zrobić maga z str boosterem (i kupą hapsów), który nie boi się melee, podobnie skirmishera, który najwięcej dmg zadaje w melee (tak grałem ja) i pewnie jeszcze kilka innych kombinacji.
Ja do lipnych rozwiązań, których nie było w dfo1 zaliczyłbym wymagania na broni i zbroi odnośnie statystyk postaci. Ale wielu się to podoba, więc to pewnie kwestia podejścia i upodobań.