mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 224  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:24 
Cytuj  
Nie poległem, po prostu wynudziło mnie bieganie od ogniska do bossa przez te same moby ciągle. Generalnie wynudził mnie whipe fest, no i ten black knight :) obejrzałem kilka filmów na yt i nie ma dużej filozofii ale po prostu mi to nie idzie. Co z tego, że go kontruje jak później jebnę małego faila i jestem zmieciony.

Spoko, za kilka dni mi przejdzie i zacznę dalej bo bardzo mi się gra podoba, jest po prostu odrobinkę za trudna.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:27 
Cytuj  
Jak go nie możesz zabić, to go po prostu nie bij. :)


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:28 
Cytuj  
Nie ma takiej opcji, nie zostawię czegoś za sobą :) dopóki go nie zabije nie pójdę na mędrca.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:38 
Cytuj  
Uwierz mi, ten Black Knight to nic w porównaniu, co będzie potem. :)

Ja pamiętam jak w jedynce ćwiczyłem na nich parry i dostawali wpierdol jak szmaty.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:40 
Cytuj  
Ja się źle czuje a małym przestrzeniach a tam jest dość mało miejsca. I te kolumny jeszcze.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:42 
Cytuj  
Te kolumny to IMO była zaleta - a to, że tak mówię a Ty masz inne zdanie to tylko KUREWSKA zaleta DS :)


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:45 
Cytuj  
No właśnie nie do końca, bo gnojek się przez nie przebija mieczem. Nie jest to do końca dobrze rozwiązane to collision. Tak samo było przy tym domku co włóczniami z wieży giant naparzał. Przy tym domku jak się chowałem kilkukrotnie mnie uderzył mobek ze środka.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:50 
Cytuj  
No to jest jedna niezaprzeczalna wada DS'ów. Przeciwnicy nie podlegają tym samym prawom jeżeli chodzi o kolizję ciosów z otoczeniem. Trzeba mieć to na uwadze.

Ogólnie jeżeli miałbym dać radę od siebie, to po prostu dostosuj się do praw panujących w grze i movesetu przeciwnika. O ile nie posiadasz dużej broni, która jest w stanie wytrącić z równowagi mobka, to czekaj aż ten zrobi swoje ataki i dopiero wtedy stosuj kontrę. Ew próbuj robić parry.

Zwłaszcza w tej grze jest to wyraźne, bo przeciwnicy są znacznie szybsi niż w jedynce czy dwójce i na prawdę czasem jak widzę szybkość i finezję ich ciosów, to mi ember gaśnie i dusze wyciekają.

A co do kurwienia, rzucania padami i rage quitowania to miał ten problem chyba każdy w którejś z odsłon. Oprócz Daedraela ofc, bo on jest bogiem mrocznych dusz trzy.

Spoiler:


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 6496
Dołączył(a): 17.01.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:53 
Cytuj  
Niby tak, natomiast animacja zatrzymuje się na kolumnach/stałych przeszkadzajkach, np. czarny rycerz ma dosyć obszerne ataki i zamiast doskakiwać do mnie to blokował się na kolumnie. Wiem, że jego broń się nie odbijała od niej natomiast sama animacja tam się blokowała. Chociażby ten jego dash do przodu.


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:55 
Cytuj  
Najbardziej wkurza ten jego cios z dołu przez jaja, normalnie łzy w oczach jak mu zostało 2mm życia i mi tym zajebał :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 21:57 
Cytuj  
Przyj do przodu, warto. Dla tych widoków, które dzisiaj zobaczyłem.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:18 
Cytuj  
Lmao long sword jest naprawde es mode....


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:23 
Cytuj  
Zastanawiam się czy Dark Sword nadaje się lepiej do quality builda niz zwykły long sword. Zaletą Dark Sworda jest to, że na +4 z heavy ma A scalling z STR. No i kurde wygląda zajebiście :E. Jednak greatswordy kurde za wolne.

Jestem po watchersach i teraz katakumby. Jebana piłka kostna :D.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:25 
Cytuj  
Quality build i heavy infusion? Ja miałem Dark Sword +10 z str/dex 40/40. Robił coś około 420d, wszystko na jednym combo się składało.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:27 
Cytuj  
No Heavy bedzie mial A/B z refined B/B wiec nie wiem czy heavy jest taki zły. Zajebiście mi się ten mieczyk podoba :P.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:38 
Cytuj  
Przy heavy w ogole się nie będzie skalowal z dexem.


_________________
Χ Ξ Σ

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:46 
Cytuj  
Razoth napisał(a):
A co do kurwienia, rzucania padami i rage quitowania to miał ten problem chyba każdy w którejś z odsłon. Oprócz Daedraela ofc, bo on jest bogiem mrocznych dusz trzy.


w bloodbornie (w szczegolnosci dlc - orphan of kos) to bylo kurwa mac przegiecie paly, trudniejsze, niz pamietny wyscig w mafii, albo pokonanie grupy paladynow w gothicu 2. :D

ale jak widac 3-4 pelne przejscia bloodborne daly taki efekt, ze ds 3 jest po prostu srednie, jesli chodzi o poziom trudnosci. kurwy lecialy tylko na blizniakach, glownie przez zjebana prace kamery przy teleportach, a w the old hunters byly 2 ragequity. :)

btw jak ktos idzie w quality build i umie dobrze ripostowac, to najbardziej oplaca sie lothric knight sword, ma 110 crit multiplier - long sword 100. no i jest wyraznie dluzszy, takze zasieg tez na plus.


Ostatnio edytowano 17 kwi 2016, 22:48 przez Daedrael, łącznie edytowano 2 razy
**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:46 
Cytuj  
A no to fakt sie nie pyli chyba. Zostaje refined.

Opłaca się jakieś inne zaklinanie?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:49 
Cytuj  
pod quality nic innego sie nie oplaca.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5772
Dołączył(a): 23.01.2008
Offline
PostNapisane: 17 kwi 2016, 22:49 
Cytuj  
Pamietam ze w ds1 build z spear byl do pve tez bardzo dobry niewiem jak tu


_________________
Vanilla Wow: Nyxs - Rogue Undead

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4478 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 204, 205, 206, 207, 208, 209, 210 ... 224  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.