mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:27 
 
iniside napisał(a):
Dobra. Podajcie jeden sensowny argument dla którego lepsza oprawa graficzna oznacza splycanie gry. Bo dla mnie te dwa elementy sa całkowicie nie powiązane ze sobą.

Jak nie sa? Masz jakis tam budzet, lepsza grafa oznacza wieksza jego czesc przeznaczona na gfx zamiast na muzyke, oplacenie scenarzystow i calej reszty.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:32 
 
Cytuj:
Tak. Będzie grał w render. Tak samo jak gra teraz ;s


Czyli co, żadnej rewolucji ? Bo taką jakość graficzną oferuje też UE4.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:35 
 
Ravushimo napisał(a):
iniside napisał(a):
Dobra. Podajcie jeden sensowny argument dla którego lepsza oprawa graficzna oznacza splycanie gry. Bo dla mnie te dwa elementy sa całkowicie nie powiązane ze sobą.

Jak nie sa? Masz jakis tam budzet, lepsza grafa oznacza wieksza jego czesc przeznaczona na gfx zamiast na muzyke, oplacenie scenarzystow i calej reszty.

Ilu scenarzystow potrzeba aby stworzyć scenariusz ? 1-2-3 ?
Ilu trzeba muzykow do komponowania muzyki ? 1. (tu oczywiscie w gre może wchodzić np. wynajęcie orkiestry/chóru).
Ilu trzeba od pozostałych dzwięków ? 2-3 ?
Ilu potrzeba programistów ? 5-10 ?
Z jednym sie zgodze. Graficy to największa część całego zespołu (i to wcale nie zarabiająca jakiś wielkich koksów). Z drugiej strony ich zwolnienie nie spowoduje, ze zatrudni sie więcej innych ludzi. (pomijam już fakt, ze część grafiki sie outsourcuje).
Co ci da zatrudnie większej ilości scenarzystów i level designerów jeśli nie będą oni mieli z czego zrealizować swojej wizji ?

Podam tu lubiany przez czesc ludzi przyklad. Myślicie ze Uncharted byłby fajny gdyby zwolnić połowe grafików a na ich miejsce przyjąć innych ludzi ?
Możecie sie zacząć zastanawiać nad tym pytaniem.

Cytuj:
Czyli co, żadnej rewolucji ? Bo taką jakość graficzną oferuje też UE4.

Którego jeszcze nikt poza wąskim gronem osób nie widział. Wiec nie wiemy jaką jakość oferuje.
A rewolucja jest jak najbardziej, to ze wy po pokazie SILNIKA oczekujecie 8 cudu świata i nadejscia mesiasza to nie jest moja wina.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:38 
 
/facepalm

serio zagleb sie w temat tworzenia warstwy muzycznej , fabularnej itd zanim zaczeniesz pisac znowu bzdury


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:40 
 
Aldatha napisał(a):
/facepalm

serio zagleb sie w temat tworzenia warstwy muzycznej , fabularnej itd zanim zaczeniesz pisac znowu bzdury

A moze bys mi poprostu wyjasnil, czy tez standardowo na forum "idz sobie szukaj".


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:41 
 
nowe specjalne jednostki do Men of War AS (add on niby za free)
https://www.facebook.com/Digitalmindsoft

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:43 
 
iniside napisał(a):
Którego jeszcze nikt poza wąskim gronem osób nie widział. Wiec nie wiemy jaką jakość oferuje.


Tech demo od miesięcy jest dostępne, teraz to pewnie wygląda tylko lepiej

Cytuj:
A rewolucja jest jak najbardziej, to ze wy po pokazie SILNIKA oczekujecie 8 cudu świata i nadejscia mesiasza to nie jest moja wina.


Nadal nie widzę żadnej rewolucji, wyglądanie "lepiej" to żadną rewolucją nie jest. Piszesz "omg realtime" by za chwilę ustalić że de facto każdy silnik growy jest realtime.

Może się nie znam, a może nie potrafisz wytłumaczyć.

A mi graficzny wyścig szczurów wisi i powiewa, z chęcią zobaczyłbym renesans 2d.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 17:59 
 
Dana napisał(a):
iniside napisał(a):
Którego jeszcze nikt poza wąskim gronem osób nie widział. Wiec nie wiemy jaką jakość oferuje.


Tech demo od miesięcy jest dostępne, teraz to pewnie wygląda tylko lepiej

Cytuj:
A rewolucja jest jak najbardziej, to ze wy po pokazie SILNIKA oczekujecie 8 cudu świata i nadejscia mesiasza to nie jest moja wina.


Nadal nie widzę żadnej rewolucji, wyglądanie "lepiej" to żadną rewolucją nie jest. Piszesz "omg realtime" by za chwilę ustalić że de facto każdy silnik growy jest realtime.

Może się nie znam, a może nie potrafisz wytłumaczyć.

A mi graficzny wyścig szczurów wisi i powiewa, z chęcią zobaczyłbym renesans 2d.

Gief link do tego tech dema co to jest publicznie dostępne od miesięcy!

Wyglądanie lepiej jest rewolucją. Przynajmniej w moich oczach, bo postęp graficzny i fizyczny na tym demie jest ogromny w stosunku do tego co mamy teraz.


I specjalnie lista osób zajmująca się dźwiękiem w Uncharted 2:
Cytuj:
Lead Audio Bruce Swanson
Additional Sound Tom Hite
Music Composed by Greg Edmonson
Mocap & Voice Direction Gordon Hunt
Director, Audio Services Tom Hays
Dialogue Recording Engineers Morgan Gerhard, David Walsh
Re-Recording Mixer; Supervising Sound Editor Mark Jasper
Sound Effects Designer Lydian Tone
Sound Effects & Foley Editor; Lead Dialogue Editor Elizabeth Johnson
Sound Effects Editors Christopher Pinkston, Mark Camperell
Additional Mixing Michael Colomby
Additional Foreign Language Mixing
SFX Recordists John Paul Fasal, Eric Potter
Driver Steve Rowe
Additional Sound Recording Warner Bros. Studio Facilities

Pominełem Voice Actors.
http://www.mobygames.com/game/ps3/uncha ... es/credits
Tutaj pełna lista płac. I ponawiam pytanie. Czy zwolnienie ludzi odpowiedzialnych za tekstury, animacje, SFX, modele i na ich miejsce zatrudnienie innych uczyniłoby U2 lepszym ?

A może lepiej mniej kasy wydawać na marketing a więcej na produkcje gry ?


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 23:12 
 
Dana w jednym sie nie mylisz, nie znasz sie.

Roznica polega na tym, ile rzeczy jest przerenderowanych wczesniej i udawanych (fake; odbicia, swiatlo, dym) a ile liczonych na twoich oczach. W ogromnym skrocie.


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 6 cze 2012, 23:36 
 
gra o najzajebistszej grafie moze rownie dobrze byc o wiele chujowsza od minecrafta... ze wzgledu na gameplay. Ale chyba iniside nie zakapuje ;p


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 06:34 
 
Highlander napisał(a):
gra o najzajebistszej grafie moze rownie dobrze byc o wiele chujowsza od minecrafta... ze wzgledu na gameplay. Ale chyba iniside nie zakapuje ;p


I vice versa.
Witcher 2 mial super grafike, a gameplay tez niezgorszy.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 07:37 
 
bo jak jest jedno i drugie to super, ale jak mam wybierac to wole gameplay a nie grafike.


_________________
.

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 12:42 
 
Highlander napisał(a):
bo jak jest jedno i drugie to super, ale jak mam wybierac to wole gameplay a nie grafike.


No proste. Pewnie kazdy sie zgodzi. Ale to nie znaczy, ze postep w dziedzinie silnikow graficznych nie pozwoli uzyskac jeszcze lepszego klimatu i lepszej grywalnosci.


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 13:30 
 
W tej generacji nastapil ogromny skok jakosciowy pod wzgledem grafiki, a gry sa durniejsze niz za czasow PS2. Pytanie czy to kwestia nastawienia sie najpierw na stworzenie super grafiki, samego rynku czy moze kombinacja tych dwoch czynnikow...

****

Posty: 1554
Dołączył(a): 22.01.2006
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 14:41 
 
raggnarok napisał(a):
W tej generacji nastapil ogromny skok jakosciowy pod wzgledem grafiki, a gry sa durniejsze niz za czasow PS2. Pytanie czy to kwestia nastawienia sie najpierw na stworzenie super grafiki, samego rynku czy moze kombinacja tych dwoch czynnikow...

Proste: Popyt - podaż :]
Oraz kwestia tego iż jesteśmy "widzami".


_________________
"Są dwie rzeczy bezgraniczne: wszechświat i Ludzka głupota, co do wszechświata nie jestem pewien" A. Einstein

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 18:02 
 
Ja bym najchętniej zobaczył postęp silników graficznych w kierunku ulepszenia grywalności i "możliwości gier".

Wiadomo, że to też zależy od sprzętu po prostu, ale chciałbym aby silniki graficzne mogły coraz więcej 'przetwarzać' osób czy liczonych w real-time a nie oskytpowanych elementów.
Czyli, żeby np. nie dostawały zawału przy kilkudziesięciu osobach na ekranie tylko były pisane pod takie założenia.
Żeby mogły dawać radę dużym seamless światom, żeby dawały radę z dynamiczną zmianą pogody i to taką, że jak pada śnieg np. tworzy się warstwa śniegu na ziemi, który jest śliski, woda zamarza. Dużo fizyki i to nie tylko takiej ograniczonej do liczenia rozpadającej się ściany czy fizyki ubrań.

Poza tym, aby silniki były coraz większymi pakietami tzn. aby zawierały rozbudowane edytory umożlwiające łatwo w/w rzeczy devsom łatwo implementować.

Jestem totalnym laikiem jeżeli o te rzeczy chodzi, ale tak to widzę. I dlatego bym chciał też lekkiego przyśpieszenia wzrostu wydajności (NIE powrotu do olbrzymiego wyścigu i 15-20 fps w najnowszych grach na sprzęcie sprzed roku), aby kompy były to w stanie wszystko w real-time liczyć. Polepszenie samej grafiki jest drugorzędne dla mnie. Przyjemne i w ogóle, ale drugorzędne.


Gameplay górą - zgadzam się, ale to nie znaczy, że silniki gier nie mogą i wd. mnie powinny oferować coraz większe możlwiości w zakresie tworzenia gameplay-u.

Już właśnie nie tylko lepiej wyglądającej grafy, większej ilości trójkątów czy lepszych cieni.
Tylko nowych możliwości choćby bardzo szeroko pojętej fizyki i dostarczania coraz lepszych narzędzi devsom.


Inna sprawa, czy firmy tworzące gry i w ogóle dzisiejszy rynek gier korzystałby z tego :/

Bo w kwestii np. pogody czy pory dnia to jest de-ewolucja w stosunku do gier z lat 90 :(

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 19:30 
 
W skrócie - Też wolę bardziej rozbudowaną fizykę. Nie mówię, że grafika w grach ma stać w miejscu ale TBH mi by wystarczyła grafika z half life'a 2 w dzisiejszych produkcjach, właśnie byłyby takie motywy fizyczne/gameplayowe, o których piszesz sula. W końcu dojdziemy do momentu, gdzie grafika będzie jak w obecnych filmach pixara. Ale jeżeli chodzi o gameplay, fizykę, rozbudowę świata itd to od jakiejś generacji-dwóch stoimy w miejscu IMO.


_________________
Obrazek

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 23:08 
 
Nie wiedziałem gdzie to dać. Jako pełnoprawny news to działu 'news' to za mało bo to hmm "plota"

W każdym razie:

Acti-Blizz na sprzedaż?

http://www.gamasutra.com/view/news/1720 ... eports.php

Cytuj:
According to Bloomberg, Vivendi will discuss the part or full sale of the Call of Duty and World of Warcraft house during an investor meeting on June 22, as the Paris, France headquartered company considers what to do with its 61 percent stake in Activision.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13655
Dołączył(a): 24.08.2004
Offline
PostNapisane: 7 cze 2012, 23:19 
 
Za mały sukces Diablo ?

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 8 cze 2012, 00:04 
 
Za duze problemy finansowe Vivendi :) Kupili ich tanio, sprzedadza drogo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.