mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 1098  Następna strona
Autor Wiadomość
***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 17:11 
 
dziwne gdyby im szło to kiepsko jak rozdają ten system dla każdego. Ba moja piracka siódemka mnie codziennie od pewnego czasu atakuje alertami bo sobie wymyśliła, że też jestem uprawniony do upgradu na 10-tkę.
20% wzrost wydajności to cały chuj... sorry ale nikt nie odczuje, ze mu FPS skoczył z 20 do 24 czy z 70 do 84.
Za to całe szpiegowanie i przechowywanie nawet naszych loginów i haseł u siebie w chmurze to jakaś kompletnie nowa "jakość".

Sula - nie kodzi czy kodzi - to kwestia dyskusyjna. Jest to możliwe, wiec pewnie szaleńcy się znajdą. API może się odwoływać bezpośrednio do sprzętu, Sony może wypuszczać całe biblioteki które mogą się odwoływać bezpośrednio do sprzetu i w tym tkwi różnica. API PC-towskie odwołuje się do softwaru.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 19:21 
 
Mark poczytaj trochę o różnicach między dx 10/11 a dx12 a nie głupoty gadasz. Poza tym jak ktoś ma sprzęt sprzed 10 lat to sorry ale czas zmienić kompa.

Boost będzie większy niż 20% szczególnie w miejscach CPU heavy i dużo zalezy od złożoności samej sceny - tutaj DX 12 pozwala na wiele, wiele więcej przy często większej wydajności. Na PS4 jak już pisałem pisze się nie tylko low level bo to po prostu niewydajne jest. DX 12 będzie takim Mantle z tym, że potencjał jest znacznie większy.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 19:48 
 
tak w porywach do 22% nawet ;) Mnie to wali - jak wyjdzie na PC coś co mnie zmobilizuje do upgradu, to sobie upgradnę kompa. No ale nawet na horyzoncie nic nie ma. Czym tu się podniecać - żadna rewolucja, powolny progres.
btw. jak się pozbyć tych alertów? Można jakoś zrezygnować z tego updatu? Nie chcę się przesiadać.

Oczywiście, że prawie nikt nie kodzi lowlvl, ale nic nie stoi na przeszkodzie by całe procedury poszczególnych enginów przerobić tak by odnosiły bezpośrednio do hardwaru a nie do którejś z kolei warstwy sprzętowej. Chcesz dowodów - to obejrzyj sobie połowę gier na PS3, jakość grafiki nie do osiągnięcia na PC o nawet kilkukrotnie mocniejszym konfigu. Obejrzyj sobie jak zmieniała się grafika porównując ją np. w znanych seriach: Resistance 1/2/3, Motorstorm 1/2/3 - przepaść, a sprzęt co do joty identyczny. Co się zmieniło? Ano w pierwszych tytułach walono kod PC style - bazując na naprędce przeniesionym engine, a w następnych dopracowano to czego nie zdążono zrobić poprzednio - zoptymalizowano biblioteki pod hardware konsoli. Wykorzystano fakt, że konsole są identyczne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 19:53 
 
Mark24 napisał(a):
Oczywiście, że prawie nikt nie kodzi lowlvl, ale nic nie stoi na przeszkodzie by całe procedury poszczególnych enginów przerobić tak by odnosiły bezpośrednio do hardwaru a nie do którejś z kolei warstwy sprzętowej. Chcesz dowodów - to obejrzyj sobie połowę gier na PS3, jakość grafiki nie do osiągnięcia na PC o nawet kilkukrotnie mocniejszym konfigu. Obejrzyj sobie jak zmieniała się grafika porównując ją np. w znanych seriach: Resistance 1/2/3, Motorstorm 1/2/3 - przepaść, a sprzęt co do joty identyczny. Co się zmieniło? Ano w pierwszych tytułach walono kod PC style - bazując na naprędce przeniesionym engine, a w następnych dopracowano to czego nie zdążono zrobić poprzednio - zoptymalizowano biblioteki pod hardware konsoli. Wykorzystano fakt, że konsole są identyczne.


10/10 Widać, że pracował umysł deklasujący Einsteina.


_________________
Χ Ξ Σ

***
Avatar użytkownika

Posty: 12796
Dołączył(a): 17.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 20:18 
 
Że co? Że jakość grafiki na ps3 kilkukrotnie lepsza od PC? Mareczek znowu zablysnal i to jeszcze musiałem tyle czasu zmarnować by tego posta przeczytać.

***
Avatar użytkownika

Posty: 17532
Dołączył(a): 24.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 20:24 
 
BF4 max detale w FHD, ledwo kręcą się wiatraki. prawie 100 FPS

dobra karta to podstawa

Obrazek


_________________
psn

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 20:59 
 
Mark24 napisał(a):
tak w porywach do 22% nawet ;) Mnie to wali - jak wyjdzie na PC coś co mnie zmobilizuje do upgradu, to sobie upgradnę kompa. No ale nawet na horyzoncie nic nie ma. Czym tu się podniecać - żadna rewolucja, powolny progres.
btw. jak się pozbyć tych alertów? Można jakoś zrezygnować z tego updatu? Nie chcę się przesiadać.

Oczywiście, że prawie nikt nie kodzi lowlvl, ale nic nie stoi na przeszkodzie by całe procedury poszczególnych enginów przerobić tak by odnosiły bezpośrednio do hardwaru a nie do którejś z kolei warstwy sprzętowej. Chcesz dowodów - to obejrzyj sobie połowę gier na PS3, jakość grafiki nie do osiągnięcia na PC o nawet kilkukrotnie mocniejszym konfigu. Obejrzyj sobie jak zmieniała się grafika porównując ją np. w znanych seriach: Resistance 1/2/3, Motorstorm 1/2/3 - przepaść, a sprzęt co do joty identyczny. Co się zmieniło? Ano w pierwszych tytułach walono kod PC style - bazując na naprędce przeniesionym engine, a w następnych dopracowano to czego nie zdążono zrobić poprzednio - zoptymalizowano biblioteki pod hardware konsoli. Wykorzystano fakt, że konsole są identyczne.


Mareczek fakt, że kolejne wersje gier na ps3 wyglądały lepiej to zasługa tylko lepszego opanowania silnika na którym się kodzi + updejty devKitu od Sony. Wystarczy powiedzieć, że pierwsze wersje gier często są tworzone zanim konsola pojawia się na rynku i niestety optymalizacja i opanowanie kodu ssie pałkę. Czesto nawet nie do końca wiadomo na co się grę tworzy.

Akurat w Resistance i Motorstorma grałem i gry były owszem ładne ale nie zabijały jakoś grafiką. PS3 na początku miało pewną przewagę bo wtedy solidny sprzęt do grania na PC jeszcze sporo kosztował ale po paru latach to się zmieniło i PS3 ciągnęło wszystko w dół. Zobacz sobie jak BF3 wygląda na ps3 i ogólnie nawet gry sprzed 5 lat - low res tesktury, blur, niski LOD etc. PS3 było mocne 3-4 lata po premierze i tyle.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 sie 2015, 21:19 
 
zaboleq napisał(a):
Akurat w Resistance i Motorstorma grałem i gry były owszem ładne ale nie zabijały jakoś grafiką. PS3 na początku miało pewną przewagę bo wtedy solidny sprzęt do grania na PC jeszcze sporo kosztował ale po paru latach to się zmieniło i PS3 ciągnęło wszystko w dół. Zobacz sobie jak BF3 wygląda na ps3 i ogólnie nawet gry sprzed 5 lat - low res tesktury, blur, niski LOD etc. PS3 było mocne 3-4 lata po premierze i tyle.


I ok... a teraz odpal BF3 na PC o takich samych parametrach jak PS3. Powodzenia.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 10:41 
 
Nie ma czegoś takiego jak takie samy parametry. Architektura PS3 != PC wiec nie ma jak porównywać bezpośrednio wydajności no chyba, że przepustowość pamięci układu graficznego a w sumie i tak nie otrzymamy wiarygodnego odniesienia.

Zresztą wy nadal patrzycie przez pryzmat cebulowatej Polski, gdzie często ludzi nie stać na posiadanie PC/konsol jednocześnie i pakowania po 250zł w nowe gry. Na zachodzie ogrom ludzi ma solidnego PCta i konsolę.

Zresztą po co gadać o konsoli która już nie ma racji bytu bo ciągnie cały rynek w dół, podobnie jak X0?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 11:21 
 
nie ma problemu - majti PC moze przeciez popychac caly gaming do przodu. Nie ma to jak postrzeganie calego gamingowego rynku z punktu widzenia mieszkanca europy wschodniej i posiadacza jedynie PC.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2986
Dołączył(a): 29.02.2008
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 11:35 
 
zaboleq napisał(a):
Zresztą po co gadać o konsoli która już nie ma racji bytu bo ciągnie cały rynek w dół, podobnie jak X0?


Heh, wbrew temu co parę osób pewnie sądzi nie mam nic przeciwko konsolom. Jak byłem gówniarzem to zagrywałem się na Nintendo, SEGA itp. Trzeba na to patrzeć jak na określony typ rozrywki i tyle. Obecnie wolę PC głównie ze względu na szerokie spektrum zastosowań jak i oczywiście wybór gier w które gram (nie przepadam za elementami zręcznościowymi, a to domena konsol akurat). Miałem kiedyś PS3, sprzedałem po niecałym pół roku - po prostu mi te gierki nie pasowały, sterowanie również. Gusta.
Często wkurzałem się bo gra wychodząc na PC okazywała się na szybko robionym portem z konsoli i oferowała 50% tego co mogłaby będąc robiona od początku do końca wyłącznie na PC. Nie jest to wina konsol samych w sobie, ale kwestia podejścia twórców gier do tematu. Żeby było śmieszniej to ich również trudno za to winić bo w końcu są to firmy, a ich nadrzędną rolą jest generowanie zysku więc ilość sprzedanych gier przekłada się bezpośrednio na ich dochody. Proces produkcyjny typu konsole - port - pc widocznie również jest tańszy, a więc kolejne zyski. Tego się nie obejdzie.
Wszystko sprowadza się ostatecznie do bycia tzw. świadomym konsumentem i wydawania kasy na towar dobrej jakości (niekupowanie bubli np. niedorobionych portów). Jeśli system będzie tak skonstruowany, że użytkownik będzie mógł łatwo i często występować o zwrot kosztów ze względu na niską jakość produktu to może w końcu przełoży się to na lepsze oprogramowanie. Innej drogi nie widzę.
I nie zgadzam się z opinią, że konsole nie mają racji bytu. Te kwestie reguluje prawo popytu. To jest duży rynek i realne przełożenie na zyski.


_________________
For the pony!

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 17:28 
 
Można jakoś grając w Rocket league na PC wyłączyć cross-platform? Bo to jak te kurwa konsolowe ścierwa grają to mózg boli (w 95% są to gracze typu byle się wpierdolić w piłkę, nie ważne w którą bramkę leci).

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 17:53 
 
gosugamer1 napisał(a):
Można jakoś grając w Rocket league na PC wyłączyć cross-platform? Bo to jak te kurwa konsolowe ścierwa grają to mózg boli (w 95% są to gracze typu byle się wpierdolić w piłkę, nie ważne w którą bramkę leci).


A to widać, kto z jakiej platformy jest ?


_________________
Turbot

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 17:55 
 
jak masz PSYNET w avatarze to oznacze ze ten ktos gra na innej platformie

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 19 sie 2015, 18:23 
 
https://www.youtube.com/watch?v=yKhFASxHiqI

czy naprawdę każda gra W:40k musi się koncentrować na Imperium ze szczególnym uwzględnieniem space marinsów? :/

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2015, 07:13 
 
Junkier napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=yKhFASxHiqI

czy naprawdę każda gra W:40k musi się koncentrować na Imperium ze szczególnym uwzględnieniem space marinsów? :/


Jeżeli ma się sprzedać, to tak.

*
Avatar użytkownika

Posty: 5159
Dołączył(a): 10.02.2009
Offline
PostNapisane: 20 sie 2015, 08:51 
 
No tak wiadomo, tylko, że to jest potworne marnotrawienie uniwersum z całkiem ciekawym lore. Taki action rpg koncentrujący się na Eldarach (wszystkich łącznie z Harleqinami), Necronach, C'tanach, Old Ones i Slaaneshu robiłby dziury w autostradzie. Zamiast tego w każdej grze widzę space marinsów (którzy atrakcyjni są chyba tylko dla 14 latków i Niaha) bijących się z orkami.

A jak już raz na sto lat ktoś się zdecyduje wybić z tego trendu to robi przechujową strzelankę o Tau :/

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2015, 09:30 
 
Junkier napisał(a):

czy naprawdę każda gra W:40k musi się koncentrować na Imperium ze szczególnym uwzględnieniem space marinsów? :/

+1

Jak gry WH40 to mają być gry o Space Marines only to ja dziękuje nie jestem zainteresowany.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 20 sie 2015, 09:45 
 
Lubię Space Marine, ale ile można. Jest wiele innych fajnych frakcji w Imperium of Man i oczywiście bardzo chętnie zagrałbym Eldarem (Howling Banshees, Farseer/Warlocks i Eldar Autarch).
Z tego co wiem, z powodów finansowych GW zmieniło politykę sprzedaży licencji na znacznie bardziej liberalną co spowodowało wysypem crap gierek w zajebiaszczym uniwersum W40k.


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 20 sie 2015, 11:21 
 
Miał być jakiś nowy film o Space marines, pamiętacie jak to się nazywało?


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21954 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 781, 782, 783, 784, 785, 786, 787 ... 1098  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.