mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 203  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:04 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Sathorn napisał(a):
Mendol napisał(a):
sathorn - czego dokladnie nie mozesz zrozumiec?

Własnie tego ze mmorpg genre to własnie to levelowanie, questy oraz ubieranie toona wraz z kumplami lub randomami jak kto woli - wiec czemu naprawiać coś co nie jest zepsute? Czemu szukacie nowości jeśli powyższy schemat się sprawdził?
A co do questow LOTRO i WoW - jak dla mnie questowanie w wow od pierwszego dodatku w zwyż to szczyt doskonałości w porównaniu z questami made in LOTRO. No ale każdy z nas lubi co innego, wiec do gustów się nie czepiam.

IMO powinienś wrócć do dziury z której wypezłeś, skoro nie masz pojęcia, że można to zrobić inaczej.


Oczywiscie, ze mozna, i co z tego? Naprawde spodziewales sie, ze BioWare zrobi jakas niszowa gre z oryginalna mechanika? Dream on.

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:15 
Cytuj  
Ciekawe jak GW2 wyjdzie niszowa mechanika questowania.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:17 
Cytuj  
Mendol napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Po co z nimi w ogole dyskutujecie, chlopaki? NIE PRZEKONACIE ICH, a tylko sobie zszarpiecie nerwy :) Wg. Mednola i reszty TOR to klon WoWa 1:1 tylko w swiecie SW i co by im nie mowic to nie zmieni sie ich zdania w tym temacie. Mowiac krotko: walczycie z wiatrakami :)


co ty pierdolisz? czy ja napisalem gdzies, ze tor to klon czegokolwiek?
jebnij sie w leb zanim zaczniesz cos komentowac nastepnym razem.

jedyne co pisalem, to, ze jesli TOR bedzie zrobiony podobnie do DDO - to pewnie spedze przy nim troche czasu ze znajomymi.


dla mnie mmorpg to nie jest kurwa levelowanie i ubieranie toona w pierdolone itemki. tak ciezko to zrozumiec?
pograj sobie w dfo to mozesz zauwazysz roznice i bedziesz wiedzial o czym pisze.
to, ze dla ciebie sprawdzil sie ten schemat nie znaczy, ze sprawdza sie i dla mnie.
i bardzo sie ciesze, iz masz fun z levelowania w kazdej grze - co wiecej, nawet ci zazdroszcze.
bo mnie naprawde juz kurwa nudzi napierdalanie 1000 questow (z czego 90% z nich wymaga pojscia do punktu A, zajebania 20 mobow i powrotu do punktu B - bez mozliwosci wyboru innej drogi).

po premierze questy w wowie robilo sie fajnie. przynajmniej do levelu 30. potem bylo to juz tylko na zasadzie 'byle szybciej do tego 60'.

huragan - czy kupie czy nie to tylko i wylacznie moja sprawa. podobnie jak to czy bede sie jaral czy tez nie.
tak samo jak twoja sprawa jest jaranie sie zjebanym AA.


Twoje pojecie o TOR jest zerowe, sadzac po tym poscie. Wydawalo mi sie tez, ze lubisz gry crpg, ale ponownie, sadzac po tym poscie chyba jednak ich nie cierpisz :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:18 
Cytuj  
Lorath napisał(a):
Ciekawe jak GW2 wyjdzie niszowa mechanika questowania.


A na czym polega niszowa mechanika questowania w GW2?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:19 
Cytuj  
raggnarok napisał(a):
Lorath napisał(a):
Ciekawe jak GW2 wyjdzie niszowa mechanika questowania.


A na czym polega niszowa mechanika questowania w GW2?

Na tym, ze w GW2 wogole nie ma questów, takich jak w innych mmo.
Cytuj:
Oczywiscie, ze mozna, i co z tego? Naprawde spodziewales sie, ze BioWare zrobi jakas niszowa gre z oryginalna mechanika? Dream on.

Nie. Ale mozna by chociaż było mieć nadzieje, na coś pokroju FFXIV albo GW2.
In before.
FFXIV to crap straszny, ale akurat dobrych pomysłow to im ciężko odmówić. Tylko relalizacja kiepska.
Cytuj:
Twoje pojecie o TOR jest zerowe, sadzac po tym poscie. Wydawalo mi sie tez, ze lubisz gry crpg, ale ponownie, sadzac po tym poscie chyba jednak ich nie cierpisz

Aha. Czyli RPG musi miec nudne questy, nudne wbijanie leveli, nudne dungeony, nudne instancje, i ogolnie powielac schematy obecne od 15 lat.
GG.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:24 
Cytuj  
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Lorath napisał(a):
Ciekawe jak GW2 wyjdzie niszowa mechanika questowania.


A na czym polega niszowa mechanika questowania w GW2?

Na tym, ze w GW2 wogole nie ma questów, takich jak w innych mmo.
Cytuj:
Oczywiscie, ze mozna, i co z tego? Naprawde spodziewales sie, ze BioWare zrobi jakas niszowa gre z oryginalna mechanika? Dream on.

Nie. Ale mozna by chociaż było mieć nadzieje, na coś pokroju FFXIV albo GW2.
In before.
FFXIV to crap straszny, ale akurat dobrych pomysłow to im ciężko odmówić. Tylko relalizacja kiepska.


A GW2 jeszcze nie wyszło więc ciężko powiedzieć cokolwiek o realizacji ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:28 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
iniside napisał(a):
raggnarok napisał(a):
Lorath napisał(a):
Ciekawe jak GW2 wyjdzie niszowa mechanika questowania.


A na czym polega niszowa mechanika questowania w GW2?

Na tym, ze w GW2 wogole nie ma questów, takich jak w innych mmo.
Cytuj:
Oczywiscie, ze mozna, i co z tego? Naprawde spodziewales sie, ze BioWare zrobi jakas niszowa gre z oryginalna mechanika? Dream on.

Nie. Ale mozna by chociaż było mieć nadzieje, na coś pokroju FFXIV albo GW2.
In before.
FFXIV to crap straszny, ale akurat dobrych pomysłow to im ciężko odmówić. Tylko relalizacja kiepska.


A GW2 jeszcze nie wyszło więc ciężko powiedzieć cokolwiek o realizacji ;p

W tym momencie chodzi tylko o pomysły ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 16:55 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Aha. Czyli RPG musi miec nudne questy, nudne wbijanie leveli, nudne dungeony, nudne instancje, i ogolnie powielac schematy obecne od 15 lat.
GG.


Lubie takie kretynskie posty z cyklu: nie zagralem, gowno wiem, ale madrzyc sie moge. GG. Poczekajmy z ferowaniem wyrokow chociaz do wrzesnia jak bedzie szansa przetestowania gry.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 17:11 
Cytuj  
Inside, poza chamskimi odzywkami nie stac cie na wiecej? Kiedy napisalem ze nie mam pojecia ze mozna zrobic to inaczej? Powiedzialem ze ten schemat sprawdzil sie najlepiej...
Chill out panowie, podniecacie sie co najmniej jakbym opowiadal sprosne historyjki o waszych kobietach.


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 17:28 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
Inside, poza chamskimi odzywkami nie stac cie na wiecej? Kiedy napisalem ze nie mam pojecia ze mozna zrobic to inaczej? Powiedzialem ze ten schemat sprawdzil sie najlepiej...
Chill out panowie, podniecacie sie co najmniej jakbym opowiadal sprosne historyjki o waszych kobietach.

Cytuj:
Własnie tego ze mmorpg genre to własnie to levelowanie, questy oraz ubieranie toona wraz z kumplami lub randomami jak kto woli

Z tego zdania dość jasno wynika, że inaczej zrobić się nie da.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****
Avatar użytkownika

Posty: 1020
Dołączył(a): 23.01.2003
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 17:41 
Cytuj  
Mi chodzilo w tym cytacie tylko o to ze levelowanie bez wzgledu na to czy jest to podnoszenie skilli, poziomu postaci czy zasiegu widzenia jest levelowaniem - ulepszaniem swojej postaci.
Jak dla mnie to kwintesencja gry. Po coz innego bym gral?


_________________
Sathorn#2230

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 18:01 
Cytuj  
W GW2 raczej koła nie odkrywają na nowo i efekt końcowy będzie podobny jak zwykłe questy, liczy się wykonanie i sens ich robienia.
GW2 niestety fajnie wygląda ale tylko na filmikach od devsów, ładne kręcenie zza głowy, dobra dynamiki i jakość, jak mamy gameplay od graczy z normalnym widokiem, to gra wygląda jak przeciętne koreańskie gówno.
Dlatego nie wypowiadam się na temat grafiki i animacji, czekam na opis grywalności i tego co można robić w grze poza lvlowaniem, tyczy się to zarówno gw2 jak i swtor.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 949
Dołączył(a): 15.08.2010
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 18:11 
Cytuj  
Skad to "koreanskie"? Bo wizualnie mi ta gra koreanskich grinderkow jakos wyjatkowo nie przypomina.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 18:16 
Cytuj  
embe napisał(a):
W GW2 raczej koła nie odkrywają na nowo i efekt końcowy będzie podobny jak zwykłe questy, liczy się wykonanie i sens ich robienia

Radzę poczytać a potem dopiero pisać bzdury:
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... 309/page/1 ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 18:53 
Cytuj  
embe napisał(a):
W GW2 raczej koła nie odkrywają na nowo i efekt końcowy będzie podobny jak zwykłe questy, liczy się wykonanie i sens ich robienia.
GW2 niestety fajnie wygląda ale tylko na filmikach od devsów, ładne kręcenie zza głowy, dobra dynamiki i jakość, jak mamy gameplay od graczy z normalnym widokiem, to gra wygląda jak przeciętne koreańskie gówno.
Dlatego nie wypowiadam się na temat grafiki i animacji, czekam na opis grywalności i tego co można robić w grze poza lvlowaniem, tyczy się to zarówno gw2 jak i swtor.

Z żalem stwierdzam, że nastąpiła kompletna kompromitacja.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 18:57 
Cytuj  
No GW2 wyroznia sie od innych mmo, ktore wychodzily jedna rzecza, nie ma obonamentu. Bedzie hit w gimnazjach zamiast tibii. Jak czytam o mmo to juz tylko srac mi sie chce. Grac na pewno nie.


_________________
Χ Ξ Σ

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 22:23 
Cytuj  
Sathorn napisał(a):
Mi chodzilo w tym cytacie tylko o to ze levelowanie bez wzgledu na to czy jest to podnoszenie skilli, poziomu postaci czy zasiegu widzenia jest levelowaniem - ulepszaniem swojej postaci.
Jak dla mnie to kwintesencja gry. Po coz innego bym gral?

No, levelowanie oznacza zdobywanie leveli. Lepiej używać określenia progres albo po prostu rozwój. I fakt, jest to podstawa każdego rpg. Problem w tym, że progres w grach opartych o schemat znany z WoW i podobnych jest cholernie schematyczny - solo leveling do max. levelu, potem kilka dungeonów dla sprzętu,potem raidy, potem czekanie na dodatek i nowy wyścig szczurów. To jest po prostu nudne.
Druga sprawa to levelowanie do max jest właściwie bezsensowne. Jako tutorial nie musi być tak długie (jak ktoś nie złapie po ~10 levelach o co chodzi, to nie złapie nigdy), marnuje się content (czasem devsi wprowadzają recykling zwiększając poziom mobów w low lev dungeonach).
Ogólnie wadą(lub zaletą) wowlike jest schematyzm - grałeś w jednego, to grałeś we wszystkie.

Nie wiadomo jak będzie wyglądał endgame w TOR, chgw, może będą to dungeonki w stylu D&D, albo raidy...wolałbym pierwsze, stawiam na drugie. Przecieki z bety są raczej pozytywne, ale pisane przez ludzi lubiących gry Bioware (ja ich nie lubię). Grafika nie jest zła, a kreskówkowy klimat pozwoli dłużej zachować świeżość. Zresztą to sprawa drugożędna w mmo, gdzie gra się z ludźmi, wpatrując się głównie w health bary.
Ogólnie moim zdaniem może to być ciekawa gra do popykania w gronie bliższych i dalszych znajomych. IP gwarantuje spory playerbase, wykonanie nie jest tragiczne. Jeśli devsi będą regularnie dostarczać content, może być bardzo popularna.
A, jeszcze jedno. Nie rozumiem tego hejta że TOR jest jak WoW - przeca WoW to najlepsza gra 20to lecia zdaniem userów tego forum...
8)


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2011, 22:28 
Cytuj  
Ja w sumie bym zagrał, ale MMO P2P nie są dla mnie. Zdecydowanie. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2011, 09:46 
Cytuj  
swtor z wyglądu tak jak pisałem jest w klimacie animkowych sw i trzeba się z tym pogodzić, ta gra nie jest robiona dla starych pryków jak ja co oglądało premiery starych sw, ta gra jest by zarabiać gruba kasę na dzieciakach jarających się że w next sezonie cw sw powiększyli cycki ashoki.

Teraz druga sprawa, klimaty sw i gameplay napawa dużym optymizmem że będzie można w to zagrać, plusem jest brak schematu jaki znamy czyli lvlowanie i farma instancji, ma być fabuła i regularne dodawanie zon i contentu, czy są to tylko obiecanki devsów szybko się przekonamy po premierze.

Minus dla mnie to abonament, a plus że gra będzie mniej narażona na wyścig szczurów, czyli troszkę dziwne ale czym mniej mmo pełną gębą tym lepiej dla graczy nie podchodzących do gry jak do pracy i mogących nolifować by wbijać i zdobywać wszystko w tydzień.
Dlatego tu dopatruje się jakiś podobieństw do ddo.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

*

Posty: 139
Dołączył(a): 13.05.2008
Offline
PostNapisane: 31 lip 2011, 12:44 
Cytuj  
Ja czekam na SWTORa, po prostu nie stać mnie na granie w darmowe mmo :)

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 94, 95, 96, 97, 98, 99, 100 ... 203  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.