mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 43  Następna strona
Autor Wiadomość
*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 lut 2016, 22:49 
Cytuj  
ZDAJE MI SIĘ, że widziałem info o 24 gracza na Zone.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2016, 22:56 
Cytuj  
https://www.youtube.com/watch?v=R0yEWvLRE4Q

Ten filmik doskonale pokazuje jak będzie PvP wyglądać ;). Nie skill a gear będzie się liczyć co mnie ostatecznie w sumie zniechęca. Taki themepark to będzie. A mogli pójść w stronę większego realizmu i było by ok...


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 21 lut 2016, 23:12 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=R0yEWvLRE4Q

Ten filmik doskonale pokazuje jak będzie PvP wyglądać ;). Nie skill a gear będzie się liczyć co mnie ostatecznie w sumie zniechęca. Taki themepark to będzie. A mogli pójść w stronę większego realizmu i było by ok...


To, że sprzęt będzie miał istotne znaczenie, to raczej żadna nowina, w końcu to teoretycznie rpg. Tyle, że ten filmik wbrew temu co ci się wydaje, raczej tego nie pokazuje, bo te dzieciaki nie były go nawet w stanie utrzymać w celowniku, nie mówiąc o celowaniu w głowę, więc o czym my mówimy :wink:

Sprzęt po jakimś czasie wszyscy będą mieli zbliżony, jak to w MMO, do tego jest / będzie matchmaking w DZ (nie tylko do party, ale ogólnie jakich ludzi do DZ wrzuca razem).

Co zabawniejsze, kilka postów wyżej ktoś narzekał, że ginie się za wolno :P

Edit: zresztą na filmiku prawie go złożyli, zużył apteczkę, i skill do leczenia.

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 21 lut 2016, 23:31 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
ZDAJE MI SIĘ, że widziałem info o 24 gracza na Zone.

24 tylko??? to przeciez masakrycznie malo;/

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 21 lut 2016, 23:48 
Cytuj  
zaboleq napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=R0yEWvLRE4Q

Ten filmik doskonale pokazuje jak będzie PvP wyglądać ;). Nie skill a gear będzie się liczyć co mnie ostatecznie w sumie zniechęca. Taki themepark to będzie. A mogli pójść w stronę większego realizmu i było by ok...


ROTFL

Takich trzech debili jak tych z filmika to ze świecą szukać :D

Gościu sobie lajtowało odpalił buffa i zaczął walić heady (ze snajperki, która ma +100%+ do dmg za kryty :P). Pięknie ich skosił :D

Farin666 napisał(a):
24 tylko??? to przeciez masakrycznie malo;/


Na zonę. Pojedyńczę zony są stosunkowo małe, a jakby było tam 50 graczy, to było by maksymalnie przejebane i niegrywalne.

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 00:55 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
Na zonę. Pojedyńczę zony są stosunkowo małe, a jakby było tam 50 graczy, to było by maksymalnie przejebane i niegrywalne.

Raczej nie, limit graczy jest na całą DZ, przecież przejścia między poszczególnymi częściami DZ masz bez loading screenu więc raczej ciężko było by wymusić żeby ci gracze się w jednym miejscu nie skupili. Dlatego pisałem, że DZ to dalej głównie PvE. IMHO efekt jaki Massive chce osiągnąć jest taki, że spotkania między graczami mają być sporadyczne (24 graczy to jest 6 pełnych teamów), za to pełne napięcia. Nie to co teraz, że z za każdego rogu ci ktoś wybiega praktycznie. Jeden zgrany team będzie IMHO spokojnie w stanie wyczyścić pojedyncza część DZ w ciągu 1h czy nawet mniej

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 01:14 
Cytuj  
No właśnie ta wersja była by trochę bez sensu. Bo miałbyś 24 graczy na DZ rozbite na cholera wie ile zon z przedziałem levelowym.

Inna sprawa, że może do tych DZ na wyższe levele będzie się wchodziło z zupełnie innych stref PvE :P

dajcie mi pełną wersję już :[

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 10:12 
Cytuj  
Klimat spoko, grafika mimo downgradeu nie wygląda źle. Rozwój bazy wydaje się całkiem fajny ale kurde jestem ciekaw co będzie dalej. Bo niestety póki co to spodziewam się zabugowanych Q i braku balansu + nie wiadomo jak z serwerami/cziterami no i endgame. Ubi niczym się nie chwali a jak się nie chwalisz to z reguły oznacza, że po prostu nie masz czym:). To, że beta jako tako działa to również nic nie oznacza bo większość ostatnich gier w becie jakoś działał a potem po release wychodziła kaszanka i nawet tona ketchupu nie pomagała.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 10:43 
Cytuj  
Co do end game to planuja raid 8 osobowy jak skonczysz obydwa storyline czyli okolo 27 levelu trzeba miec :/....cienko to troche

http://www.express.co.uk/entertainment/ ... Plans-News


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 10:47 
Cytuj  
Wiesz, po pierwsze to gówno źrodło, a po drugie info o raidzie to krąży gdzieś od pierwszych trailerów :P

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 11:21 
Cytuj  
No wlasnie....jeden raid 8 osobowy to ma byc rewelacja jakas??? Myslalem, ze ogolnie bedzie w chuj rajdow wieloosobowych.


_________________



***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 11:24 
Cytuj  
Nie rozumiem podejscia "nic wam o end game nie powiemy , kupcie zobaczycie..." naprawdę zaczynam się obawiać czy tam cokolwiek jest...
Podobno story missions ma być 10 jedynie + side questy - trochę cieńko jeżeli to prawda.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10851
Dołączył(a): 12.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 11:47 
Cytuj  
tam w tym artykule jest napisane, ze ten end gameowy raid to dodadza dopiero w patchu jakies 2 tyg po release....czyli w ogole end gameu nie maja jeszcze gotowego.


_________________



*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 12:04 
Cytuj  
W empiku jest preorderowa wersja za 150 ;f

**
Avatar użytkownika

Posty: 9587
Dołączył(a): 9.02.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 14:33 
Cytuj  
No pytanie zasadnicze to ilość contentu. W MMO wiadomo o tym przed premierą i to dość długo (ile raidów, ile zone, ile bossów etc). Testuje się to przecież na PTRze. Tutaj nic nie wiadomo. Misje co-op z kumplem mogą być spoko ale te które były w becie to były średnie raczej, nic imponującego.


_________________
Gramsajt.pl - głupawy blog o grach

***

Posty: 626
Dołączył(a): 22.05.2010
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 14:50 
Cytuj  
No właśnie... są na necie pokazane coopy 4 osobe na 25-27 lvl ale nic wiecej. Bardzo slabo to wyglada, że nie ma kompletnie żadnych informacji a też nie jest dla mnie zrozumiałe dlaczego ich nie ma... Nasuwa się jeden wniosek jedynie niestety.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2018
Dołączył(a): 16.11.2001
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 14:59 
Cytuj  
A ja sobie kupiłem, 150 zeta to niewiele, gra jest rpg/openworld/coop owa, nie jest mmo, więc pewnie też tzw endgame contentu bedzie miała mniej. I może dzięki bogu, bo ścieżka - rajd po to żeby pójść na kolejny rajd - doprowadza mnie do rzygu. Mam nadzieję, że ktoś mądry w końcu pójdzie po rozum do głowy, że wystarczy stworzyć dobre warunki a content gracze sobie sami wymyślą (uo....).

już.


Ostatnio edytowano 22 lut 2016, 15:03 przez krzyk, łącznie edytowano 1 raz
***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 15:02 
Cytuj  
zes sie rozmarzyl na starosc :)

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 15:37 
Cytuj  
tiomor napisał(a):
No właśnie ta wersja była by trochę bez sensu. Bo miałbyś 24 graczy na DZ rozbite na cholera wie ile zon z przedziałem levelowym.


No właśnie moim zdaniem z sensem, bo zgadzało by się to z koncepcją DZ, tak jak napisałem, spotkanie graczy sporadyczne, za to bardzo nerwowe i pełne napięcia. Mam wrażenie, że przez to. że ta gra w cześć jest strzelanką, w dodatku w czasach współczesnych, dużo ludzi ma problem z wyjściem z myślowych schematów jeżeli chodzi o rodzaj rozgrywki jaka ona ma oferować.

Division to nie jest Battlefield / CoD z dodatkowymi statystykami. To jest zupełnie inny rodzaj gry, dlatego DZ to nie jest odpowiednik mapy FFA/TD gdzie głównym celem jest strzelanie do innych graczy. Darkzone to jest odpowiednik "open dungeona" ze starszych MMO (np Lineage 2). Czyli zona PvE z elite mobkami gdzie chodziło się grindować dobry loot, ale gdzie zawsze istniało ryzyko zaatakowania przez innych graczy (walka o spoty, loot etc)

Do tego gra oferuje sporo "narzędzi" do skupienia graczy w jednym miejscu, nawet przy ich niskiej liczbie. Po pierwsze, ekstrakcje widać z bardzo daleka (flara, UI) i spokojnie da się podbiec w te dwie minuty spory kawałek. Do tego odgłosy walki w DZ niosą się z bardzo dużej odległości. Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale każdy krzyk, i wystrzał jaki słyszysz, miał miejsce na mapie, nie jest to żaden sztuczny "podkład" dźwiękowy. Notabene, ciekawostka, te odgłosy słychać też przed wejściem do DZ, czasami też kręcąc się przy zewnętrznym murze, da się zobaczyć wybuchy, wlatujący śmigłowiec, czy nawet imiona graczy. Po trzecie, zapewne ludzie będą mieli ulubione spwan pointy do farmienia, więc na nich też będzie szansa na kogoś trafić, etc itp

*
Avatar użytkownika

Posty: 5072
Dołączył(a): 22.07.2007
Offline
PostNapisane: 22 lut 2016, 16:22 
Cytuj  
No tak, dlatego napisałem jeszcze kawałek posta :P

DZ opieramy na znajomości bety, czyli malutki skrawek tego terenu z podziałem raptem na dwa przedziały levelowe. Żeby nie było, dla mnie im mniej graczy na m2 tym lepiej. Jedyna rzecz, która mnie irytuje w DZ to to, ze świecę się jak psu jajca po zabiciu kogoś :P. W sytuacji mniej graczy - więcej terenu wyglądałoby to zupełnie inaczej.

Tak czy siak, liczę, że będzie przyjemnie :p

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 860 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 43  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.