mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 15:41 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Może i takie jak LOL, ale ma klimat m.in. świata Warcrafta, Starcrafta i Diablo.


no i tylko dlatego ta gra bedzie popularna, a nie zdziwie sie jak stanie sie trzecia sila po LoLu i Docie2. Prawde mowiac poprzedni pomysl blizzard doty wprowadzal przynajmniej cos nowego :P


Co do tej Magicki to wyglada spoko, robienie czarow jest jak w singlu? w sensie to ma byc cos na zasadzie biegania invokerem ze skillshotami?

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 16:28 
Cytuj  
@Co do magicki: tak


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 18:48 
Cytuj  
Czy istnieje jakis logiczny powod dla ktorego nie powstaja zadne competitive gry, ktore skupiaja sie wokol 2v2, badz 3v3? Juz nawet nie liczac tylkog moba to wszystkie gry sa albo 1v1, albo 5v5. Jedynie kiedys na arenach w wowie i BLC turniejowym bracketem bylo 3v3(nowych codow i tym podobnych crapow specjalnie nie licze).


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***

Posty: 927
Dołączył(a): 27.01.2013
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 18:49 
Cytuj  
Arturnik napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Może i takie jak LOL, ale ma klimat m.in. świata Warcrafta, Starcrafta i Diablo.


no i tylko dlatego ta gra bedzie popularna, a nie zdziwie sie jak stanie sie trzecia sila po LoLu i Docie2. Prawde mowiac poprzedni pomysl blizzard doty wprowadzal przynajmniej cos nowego :P


Co do tej Magicki to wyglada spoko, robienie czarow jest jak w singlu? w sensie to ma byc cos na zasadzie biegania invokerem ze skillshotami?


Raczej stanie się drugą siłą. Po wyjściu HotS Dota 2 nie może być 2 siła, ponieważ nie zawiera w sobie "easy to learn, hard to master".

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 18:59 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
Czy istnieje jakis logiczny powod dla ktorego nie powstaja zadne competitive gry, ktore skupiaja sie wokol 2v2, badz 3v3? Juz nawet nie liczac tylkog moba to wszystkie gry sa albo 1v1, albo 5v5. Jedynie kiedys na arenach w wowie i BLC turniejowym bracketem bylo 3v3(nowych codow i tym podobnych crapow specjalnie nie licze).


Nie siedzę zbytnio w tematyce ale kiedyś testowałem betę gry "bloodline champions", która była czymś podobnym do arenek w wow.


_________________
@polygamia

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 19:15 
Cytuj  
BLC wymienilem ;). Gra padla niestety z nieznanych mi przyczynm bo gra sama w sobie byla gra doslownie doskonala.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 20:32 
Cytuj  
Szamotula napisał(a):
BLC wymienilem ;). Gra padla niestety z nieznanych mi przyczynm bo gra sama w sobie byla gra doslownie doskonala.


Jak padła? To ta gra Funcomu tak?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 21:04 
Cytuj  
Gra jako tako dziala, ale 100 osob online peak time oznacza trupa z lekka.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 21:28 
Cytuj  
musisz wierzyc w 2GD, ze zrobi kiedys ten rimejk ;]

albo poszukac zastepnika w magicka ;p


_________________
.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1713
Dołączył(a): 2.11.2009
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 21:57 
Cytuj  
No ja osobiscie stracilem nadzieje w graczy jak ta gra padla. Ona miala doslownie wszystko - tylko skill sie liczyl, ZERO rng, prosta dla widza niczym sc2, wbudowane turnieje z zajebistym spektem, gdzie widziales ruchy myszki itp.
Osobiscie liczylem ze Hots blizzarda to bedzie taki BLC, bo chyba tylko tak wielka firma moze stworzyc popularnosc wobec gier tego typu.

Co do formatu gier to sam fakt, ze gry teamowe wymagaja 5 graczy to glowny powod tego, ze srodowisko pro graczy jest tak waskie. W takim lolu dla przykladu sa doslownie setki graczy lepszych pod wzgledem skilla strikte 'mechanicznego' od tych prosow, ale tak polaczyc sily(jak juz oczywiscie 5 takich randomow sie spiknie i dobierze pod wzgledem skilla co tez proste nie jest), zeby kazdy z kazdym sie dogadywal, kazdy sie tolerowal + kazdemu pasowaly godziny do gry jest praktycznie niemozliwe, wiec pozostaje im granie solo for fun.
Jakies 80% zawodowych graczy lola to ludzie, ktorzy siedza w nim od sezonu 1(sezon 1 to byl taki troll season - nikt nie wiedzial, ze tak prosta gra moze stac sie popularna jako e-sport, wiec zadne powazne teamy sie nie formowaly, a te ktore juz wystartowaly skladaly sie z randomow spiknietych tygodnie przed turniejem). Po s1 okazalo sie, ze Riot pompuje mase kasy wiec te wszystkie randomy dostaly niezle deale od organizacji dzieki czemu mogli nakutaszac po 10h dziennie w ta gre nie martwiac sie niczym innym. Dzieki temu utrzymali sie w biznesie do teraz mimo, ze jako indywidualni gracze wcale tacy swietni nie sa.

Ciekawa historyjka jest to, ze kumpel z ktorym wlasnie gralem w czolowce w WoWa i BLC chcial sprobowac grac w LoLa, bo Ocelote(koles, ktory przed lolem gral areny w wowie dla SK) rozpowiadal wszystkim, ze ma cynka od staffu SK, ze LoL bedzie 'huge'. Ja jako stary wyjadacz doty wysmialem lola i zamiast tego zaproponowalem mu Hona. Po krotkim czasie HoN wszedl na gowniane f2p, a w tym samym okresie Riot hostowal worldsy z price poolem 100k w prosta, bajkowa gre bez spectatora.
I takim oto zrzadzeniem losu ja teraz siedze, gram w gre i place za prad, podczas gdy tamtejsze randomy z sezonu 1 robiac to samo ciagna z twicza piecio, a czasem i szescio cyfrowe pensyjki.


_________________
Abuchat.com/bettingnation - otwarta grupa non-profit dla entuzjastow esportowych.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4646
Dołączył(a): 31.01.2006
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 22:36 
Cytuj  
Problemem BLC byl wlasnie Funcom, zero kasy na wsparcie devsow pozniej i zero kasy na reklame. Do tego dochodzil fakt ze po prostu byla ciezka dla poczatkujacych przez miliard toonow veteranow ktorzy chcieli miec szerszy pool ludzi z ktorymi graja. Imo jesli o pvp gre z arenami 3v3 nie bylo i do tej pory nie ma nic lepszego, no i flow combatu lepsze niz w WoWie. Wbudowane wsparcie dla tournamentow, laddery/ligi wszystko to pozniej fajnie wygladalo, nie wiem jak mozna bylo zarznac taka gre.


_________________
Once upon a time games was fun and too quickly became about winning, being the best or leveling up to get sick loot. Screw that... it is the time to have fun. - Day9

*
Avatar użytkownika

Posty: 5356
Dołączył(a): 6.10.2004
Offline
PostNapisane: 15 mar 2014, 23:30 
Cytuj  
Razoth napisał(a):

Ale co, słowo ci się nie podoba czy masz jakieś zastrzeżenia do jego znaczenia czy może język polski cię po prostu wkurwia? :(

Tak.


_________________
cypis#2942
Obrazek

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 02:58 
Cytuj  
BLC najpierw zjebało systemem płatności - f2p beta -> b2p -> f2p, oraz brakiem reklam. No ale najbardziej to wydaje mi się ze ludzie nie za bardzo chcą grać w takie gry które nie tylko są trudne do ogarniecia, ale tez podają wszystkie statystyki na bieżąco (na podstawie czego można wywnioskować kto lamił a kto radził sobie dobrze). Generalnie bardzo podobnie mam wrażenie radzi sobie arenkowy Forge, czy kiedyś Fury Online.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10140
Dołączył(a): 13.10.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 08:14 
Cytuj  
cypis napisał(a):
Tak.


Rozumiem.


_________________
wodny napisał(a):
wolałbym by ludzie pukali się w pupę niż mieli broń.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 14:52 
Cytuj  
a ta beta blizzowej doty juz jest dostepna? bo na twitchu jakies 30k ludzi oglada, czy to jacys nieliczni maja dostep?


_________________
.

******
Avatar użytkownika

Posty: 4672
Dołączył(a): 20.03.2007
Offline
PostNapisane: 16 mar 2014, 15:21 
Cytuj  
nieliczni - streamerzy, "celebryci" itp. nakrecaja hype jak z hearthstonem.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1797
Dołączył(a): 16.01.2007
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 10:36 
Cytuj  
Cytuj:
ciagna z twicza piecio, a czasem i szescio cyfrowe pensyjki.

Lol,wiedziałem że coś tam z tego jest ale tutaj to mnie zaskoczyłeś.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 11:13 
Cytuj  
Gleader napisał(a):
Cytuj:
ciagna z twicza piecio, a czasem i szescio cyfrowe pensyjki.

Lol,wiedziałem że coś tam z tego jest ale tutaj to mnie zaskoczyłeś.

Tyle na miech ktoś potrafi wyciągnąć? :wtf:


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 11:19 
Cytuj  
Gleader napisał(a):
Cytuj:
ciagna z twicza piecio, a czasem i szescio cyfrowe pensyjki.

Lol,wiedziałem że coś tam z tego jest ale tutaj to mnie zaskoczyłeś.

Tylko jesli masz fanbase ktory ci sypie dotacjami.
Jesli chcesz zarobic tylko dla subach i reklamach, to to za chuj tyle nie wyciagniesz.
Miesiecznie na samych subach i reklamach to moze, MOZE udaloby ci sie wyciagnac 10-20k. Zakladajac ze masz te 5-10k placacych subow.

A ilu jest streamow ktorzy maja duzo subow ? No wlasnie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*****

Posty: 2350
Dołączył(a): 12.07.2007
Offline
PostNapisane: 18 mar 2014, 13:05 
Cytuj  
to zla kasa za granie w gre?

nie wspominajac o tym, ze calkiem sporo juz bylo donejtów po 10k$, a zdarzaly sie nawet po 40k$ jednorazowo.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1035 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 52  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.