mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 16:48 
Cytuj  
Pewnie topic juz byl, jesli tak to ptosze o przeniesienie bo nie znalazlam.
Ale jak czytam: "walka z tpp, a celowanie z fpp" to az mi sie wszystko we wnetrznosciach przewraca...
Jak to bylo w moich ukochanych RPG?
MG mowi - "Widzisz zajaczka - co robisz?"
I to co zrobie z zajaczkiem nie zalezalo od szybkosci moich REALNYCH palcow, tylko od tego, co moja POSTAC potrafila zrobic. Teraz widze pzestawienie na prace paluszkow (kto sie szybciej uchyli, albo w dobrym momencie wrzuci specjal) i wcale mi sie to nie podoba.
Co o tym sadzicie?


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 16:51 
Cytuj  
sądze ze nie wiem o co chodzi o.O


_________________
Obrazek

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 16:58 
Cytuj  
meterrr napisał(a):
sądze ze nie wiem o co chodzi o.O


Hmmm... Jakby Ci to wytlumaczyc...
Chodzi o to, zeby wynik jakiegokolwiek dzialania w grze nie zalezal od sprawnosci dloni gracza, tylko od tego w jaki sposob on swa postac do tego czasu prowadzil. To postac walczy z kolejnym smokiem, a nie gracz.
Teraz rozumiesz?

Na przyklad ja lubie grac bezmozgimi osilkami - i to moje prawo.
Moj facet gra krasnoludami-priestami: "Godny sluga boga trunkow i rozkoszy podniebienia".
Ale nasze postacie to nie my. Wiec nie wiem, czemu mialyby byc zalezne od zwinnosci naszych palcow?


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu


Ostatnio edytowano 27 wrz 2006, 17:01 przez Agat, łącznie edytowano 1 raz
*****
Avatar użytkownika

Posty: 2134
Dołączył(a): 24.04.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:00 
Cytuj  
IMO zostań przy grach pve. Ja tam czekam na DFO i to że gra nie będzie stats/item based jest jednym z jego największych plusów ;)

Peace.

**

Posty: 451
Dołączył(a): 7.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:04 
Cytuj  
WithnesS napisał(a):
IMO zostań przy grach pve. Ja tam czekam na DFO i to że gra nie będzie stats/item based jest jednym z jego największych plusów ;)

Peace.


My oboje czekamy na DFO. Ja na "no-mercy killera", on na sensownego rzemieslnika :)


_________________
Obrazek
Cytuj:
Mendol: zostalem wyruchany na maxa przez Microsoft

Cytuj:
Sathorn: U mnie role gowna odgrywa wielkosc ekranu

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:18 
Cytuj  
Hmm niemam duzo doswiadczenia z sesjami rpg, ale nawet w trakcie sesji duzo zalezalo od umiejetnosci gracza, przynajmniej jak gralem lotrem i musialem kogos przekonac do czegos ;)

Ofkoz wszystko zalezy od mg, mozesz miec takiego komputerowego jak mowisz, albo takiego co oceni styl w jakim grasz i zaleznie od tego przeprowadzi akcje :)


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2447
Dołączył(a): 4.03.2005
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:37 
Cytuj  
hmm dla mnie to jak rozmowa o zrobieniu systemu pvp który by premiował skill casual playerow a nie no lifów ... kazdy o tym mowi kazdy tego chce tylko czym jest ten skill i jak go mierzyc .. :< bezsens imo

edit : ehhh :|


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 27 wrz 2006, 17:53 przez meterrr, łącznie edytowano 1 raz
****

Posty: 1309
Dołączył(a): 7.08.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:43 
Cytuj  
Zgadzam sie w 100%, "bezsęs".


_________________
Obrazek


Posty: 33
Dołączył(a): 26.09.2006
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:49 
Cytuj  
Rozumiem cie,że wolisz gry typu hmmmm przygodówki z dawka bijatyki (rzdko, ale da się znależć) no ale cóż, cały wirtualny świat dążt do tego realne, a w nim(realu) nie zależy jaki jesteś napakowany(chodz ma znaczenie) ale czy to ty pierwszy rzucisz "włócznią" czy twój przeciwnik, tak więć trzeba trenować swoje paluchy, i zmniejszać brzuchy :) bo przecież "Myśląca praca, w brzusio wzbogaca" troche namieszałem ale mam nadzieje ze pokumasz o co chodzi :):):) .


_________________
"Ludzie, z którymi rozpocząłem walki w Normandii byli oddziałem, z którymi kończyłem walki byli moimi braćmi"
Matt Baker 101 Dywizja Powietrznodesantowa

*

Posty: 6460
Dołączył(a): 14.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:51 
Cytuj  
Teraz to juz nawet ja nic nie rozumiem...


_________________
Z racji swojej niestabilności emocjonalnej oraz rujnowania rozrywki innym na zawsze opuściłem to zacne forum z resztkami nasienia Oyci3C'a na okrężnicy po głębokim bansticku. :'(

******

Posty: 3440
Dołączył(a): 18.02.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 17:52 
Cytuj  
F.E.A.R napisał(a):
Rozumiem cie,że wolisz gry typu hmmmm przygodówki z dawka bijatyki (rzdko, ale da się znależć) no ale cóż, cały wirtualny świat dążt do tego realne, a w nim(realu) nie zależy jaki jesteś napakowany(chodz ma znaczenie) ale czy to ty pierwszy rzucisz "włócznią" czy twój przeciwnik, tak więć trzeba trenować swoje paluchy, i zmniejszać brzuchy :) bo przecież "Myśląca praca, w brzusio wzbogaca" troche namieszałem ale mam nadzieje ze pokumasz o co chodzi :):):) .


Omfg kolejna perelka usmialem sie ostro ^^


_________________
oumn da lololegend

*****

Posty: 2331
Dołączył(a): 1.02.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 20:05 
Cytuj  
Wroce tutaj za 2 lata i sprawdze czy dam rade zrozumiec co sie dzieje w twojej glowie Agat.

slodki jezu ;p

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 20:33 
Cytuj  
A ja go rozumiem. A co.

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 20:57 
Cytuj  
"ją"

W sumie jedyna rzecz ktorej sie boje w DFO to wlasnie to cale FPPowanie. Zawsze bylem fajnem rzutu izometrycznego: chce rzucic czar w lewo - klikam w lewo, chce pobiec w gore ekranu - klikam w gore, chce przeklnac (czyt. zdebuffowac) dana postac - klikam na nia. Proste, jasne i nawet jesli bardzo dynamiczne nie robi z czlowieka szympansa .
Do wiekszosci gier TPP ciezko mi sie przekonac, a ze wiekszosc mmo to dzisiaj musialem wybrac te ktore w ktore jeszcze daje sie grac.
FPP - dla mnie to nic wiecej jak celowanie w rozne obiekty srodkiem ekranu. Ludzie twierdza, ze chodzi o realizm etc, hmmmm... moje pole widzenia nie ogranicza sie do prostokatnego wycinka swiata przed oczami. Granie w ten sposob przypomina raczej obserwowanie swiata przez kask czy sredniowieczny helm.

Niestesty, dla mnie swiat moze byc cudowny, z bogata ekonomia, wplywem na otoczenie i doskonalym community. Jezeli jednak pvp ma ograniczac sie do strafowania i omijania firabali zamiast rocket launchera, to ja dlugo nie wytrzymam. Albo bede bawil sie jakims melee, wtedy kamera przelaczy sie w tpp i nie bede musial w nic celowac srodkiem ekranu (chociaz chcialbym wlasnie grac jakims rodzajem castera).

Koniec koncow, mam nadzieje milo sie zaskoczyc dzieki 'intuicyjnej' mechanice mimo tego fpp ;]

PS. Zawsze wydawalo mi sie, ze kobiety nie lubia gier fpp, poniewaz maja przecietnie wieksze pole widzenia niz mezczyzni... moze cos w tym jest.

PS2. ten caly belkot (nie przeczytalem tego co napisalem i nie bardzo jestem w stanie atm) oznacza, ze w 100% mam takie same przemyslenia jak Agat... phihih


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 21:16 
Cytuj  
Agat napisał(a):
Pewnie topic juz byl, jesli tak to ptosze o przeniesienie bo nie znalazlam.
Ale jak czytam: "walka z tpp, a celowanie z fpp" to az mi sie wszystko we wnetrznosciach przewraca...
Jak to bylo w moich ukochanych RPG?
MG mowi - "Widzisz zajaczka - co robisz?"
I to co zrobie z zajaczkiem nie zalezalo od szybkosci moich REALNYCH palcow, tylko od tego, co moja POSTAC potrafila zrobic. Teraz widze pzestawienie na prace paluszkow (kto sie szybciej uchyli, albo w dobrym momencie wrzuci specjal) i wcale mi sie to nie podoba.
Co o tym sadzicie?


Pracowanie paluszkami to podstawa.

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 21:17 
Cytuj  
To dlaczego czekacie na DFO wlasciwie? Przeciez jest pelno gier, ktore premiuja w glownej mierze za to, kto potrafi wyfarmowac najlepszy sprzet. Od samego poczatku wiadomo bylo, ze gra bedzie pokazana z perspektywy pierwszej osoby, po jakims czasie devsi dali sie przekonac, ze melee combat w fpp smierdzi i zmienili na tpp. Ja mam calkowicie inne podejscie do tego, zawsze interesowala mnie rywalizcja w sporcie czy to rl czy wirtualnie i jestem zdania, ze to nie itemki i random number generator powinny decydowac o wygranej/przegranej z przeciwnikiem, ale umiejetnosci gracza, takze manualne.

BTW - przeniesione tam, gdzie powinno byc, bo dyskusja glownie mmo sie tyczy.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 21:21 
Cytuj  
jedyne czego sie boje w DFO ze low ping>high ping, reszta to skill.
Nie itamzory, nie no lifey grajace 24h, tylko wlasnie rl skill bedzie decydowal.
I wszystkie noskille grajace non stop i tak beda dostawac w dupe. A sam sie dziwie tym wszystkim carebearka czekajacym na DFO. Po co?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

***
Avatar użytkownika

Posty: 13268
Dołączył(a): 7.11.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 21:27 
Cytuj  
konrador napisał(a):
To dlaczego czekacie na DFO wlasciwie? Przeciez jest pelno gier, ktore premiuja w glownej mierze za to, kto potrafi wyfarmowac najlepszy sprzet.

A gdzie ja napisalem, ze chodzi mi sile postaci mierzona w itemach w mmo gdzie skill nie ma znaczenia?
Uwazam, ze skill, taktyka, strategia (nie zawsze w tej kolejnosci) powinien decydowac o wyniku starcia, ale nie itemy czy tzw. AIM (nie znam tej calej terminologii fpp).
Za skill natomiast uwazam korzystanie z jak najwiekszego wachlarza umiejetnosci jakie wypracowala moja postac, za taktyke - ogolny pomysl na pokonanie konkretnego przecinika (tu dochodzi grupa), za strategie - calosc akcji zmierzajacych do wdania sie (lub nie) w potyczke.

Wszystko to + oczywiscie feature'y DFO rokuja na mmo ktorego obecnie szukam. Mam wiec duza nadzieje, ze obowiazek celowania srodkiem ekranu w obiekt, w ktory chce poslac fireballa nie zepsuje mi zbyt bardzo rozrywki.

PS. w przeciwienstwie do 'operatora karabinu" jakos nie wyobrazam sobie maga krecacego sie w kolo, tak, zeby w momencie uwolnienia z rak energii fireballa czubek jego nosa wskazywal dokladnie miejsce w ktorym znajdzie sie (powinien:) przeciwnik w momencie 'dolecenia" ognia na to miejsce.


_________________
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent
open your mind for the serpent

*****

Posty: 2872
Dołączył(a): 18.05.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 21:46 
Cytuj  
MMORPG to nie PnP RPG, i nigdy nim nie będzie, ba nawet nigdy się nie zbliży to tego poziomu (to samo tyczy się crpg). Chociaż by z tej prostej przyczyny, że nie ma MG (GMa, jak kto woli), który będzie reagował na każdy nawet najgłupszy pomysł graczy i odpowiednio swoją reakcje przelewał na ożywiony przez siebie świat.

Jeżeli szukasz klimatu z PnP lub nawet mechaniki i swobody działania w grach komputerowych to lepiej sobie od razu odpuść.

Pozdrawiam

*

Posty: 6259
Dołączył(a): 30.07.2004
Offline
PostNapisane: 27 wrz 2006, 23:00 
Cytuj  
Ja biedny nie moge grac w mmo tyle ile bym chcial i zalezy mi wlasnie na tym, zebym grajac gora 2 godziny dziennie mogl konkurowac z tymi, ktorzy spedzaja nad gra pol zycia. Dlatego ostatnio przerzucilem sie na BF2.

Generalnie rozumiem Cie Agat, ale nie popieram.


_________________
Obrazek

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.