konrador napisał(a):
To dlaczego czekacie na DFO wlasciwie? Przeciez jest pelno gier, ktore premiuja w glownej mierze za to, kto potrafi wyfarmowac najlepszy sprzet.
A gdzie ja napisalem, ze chodzi mi sile postaci mierzona w itemach w mmo gdzie skill nie ma znaczenia?
Uwazam, ze skill, taktyka, strategia (nie zawsze w tej kolejnosci) powinien decydowac o wyniku starcia, ale nie itemy czy tzw. AIM (nie znam tej calej terminologii fpp).
Za skill natomiast uwazam korzystanie z jak najwiekszego wachlarza umiejetnosci jakie wypracowala moja postac, za taktyke - ogolny pomysl na pokonanie konkretnego przecinika (tu dochodzi grupa), za strategie - calosc akcji zmierzajacych do wdania sie (lub nie) w potyczke.
Wszystko to + oczywiscie feature'y DFO rokuja na mmo ktorego obecnie szukam. Mam wiec duza nadzieje, ze obowiazek celowania srodkiem ekranu w obiekt, w ktory chce poslac fireballa nie zepsuje mi zbyt bardzo rozrywki.
PS. w przeciwienstwie do 'operatora karabinu" jakos nie wyobrazam sobie maga krecacego sie w kolo, tak, zeby w momencie uwolnienia z rak energii fireballa czubek jego nosa wskazywal dokladnie miejsce w ktorym znajdzie sie (powinien:) przeciwnik w momencie 'dolecenia" ognia na to miejsce.