Byłem na tej stronie i jest tam, że w ArenaNet pracuje od 50-200 ludzi. Co z tego co się orientuje jest nieprawdą, bo na wielu stronach widnieje 250.
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nigdzie nie stwierdziłem, że "RIFT" to fail. Wielkim sukcesem nie był, ale nie ma tutaj mowy o wielkiej porażce. Taka sytuacja jak z "EVE" - gra stała grupa graczy i firma może na spokojnie rozwijać tytuł bez obaw o tarapaty finansowe. A jak trafi się większa fala nowych ludzi to chyba nikt nie zacznie na to narzekać
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie znam się zbytnio na sprawach finansowych dlatego te 42 miliony nic mi nie mówią? Jak to można na pudełka przeliczyć? Ostatnio w NCsoft były zwolnienia i community manager napisał: "While we are indeed a wholly-owned subsidiary of Korea-based NCsoft Corporation (read NCsoft HQ), we are also our own entity. ArenaNet has not been affected by the NCwest realignment. And indeed, we are hiring:
http://www.arena.net/jobs/". O co chodzi z tym "we are also our own entity"?
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Nie nazwałbym siebie trollem, ale każdy może mieć swoje zdanie.
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)