Byłem na tej stronie i jest tam, że w ArenaNet pracuje od 50-200 ludzi. Co z tego co się orientuje jest nieprawdą, bo na wielu stronach widnieje 250.
Nigdzie nie stwierdziłem, że "RIFT" to fail. Wielkim sukcesem nie był, ale nie ma tutaj mowy o wielkiej porażce. Taka sytuacja jak z "EVE" - gra stała grupa graczy i firma może na spokojnie rozwijać tytuł bez obaw o tarapaty finansowe. A jak trafi się większa fala nowych ludzi to chyba nikt nie zacznie na to narzekać
Nie znam się zbytnio na sprawach finansowych dlatego te 42 miliony nic mi nie mówią? Jak to można na pudełka przeliczyć? Ostatnio w NCsoft były zwolnienia i community manager napisał: "While we are indeed a wholly-owned subsidiary of Korea-based NCsoft Corporation (read NCsoft HQ), we are also our own entity. ArenaNet has not been affected by the NCwest realignment. And indeed, we are hiring:
http://www.arena.net/jobs/". O co chodzi z tym "we are also our own entity"?
Nie nazwałbym siebie trollem, ale każdy może mieć swoje zdanie.