mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Wiadomość
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 12:27 
Cytuj  
To sobie sprawdź. Nie musisz mi wierzyć.

GW2 przyniósł 42 mln $ za trzeci kwartał. Zakładając, że przez kolejne 3 kwartały byłoby to samo dało by to 168 mln $. Rift za cały zeszły rok przyniósł 100 mln$. Wielkim sukcesem Rift nie jest, na pewno mniejszym niż inwestorzy zakładali ale failem też nie jest na obencym rynku. Przynajmniej póki co. Przyszłość raczej będzie miał ciężką, choć może się wybroni.

Co do 'oka' to twoja odpowiedź mnie nie dziwi biorąc pod uwagę, że jesteś jednym z czołowych troli na tym forum. Choć styl masz najsłabszy zdecydowanie.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 12:46 
Cytuj  
Byłem na tej stronie i jest tam, że w ArenaNet pracuje od 50-200 ludzi. Co z tego co się orientuje jest nieprawdą, bo na wielu stronach widnieje 250. :)

Nigdzie nie stwierdziłem, że "RIFT" to fail. Wielkim sukcesem nie był, ale nie ma tutaj mowy o wielkiej porażce. Taka sytuacja jak z "EVE" - gra stała grupa graczy i firma może na spokojnie rozwijać tytuł bez obaw o tarapaty finansowe. A jak trafi się większa fala nowych ludzi to chyba nikt nie zacznie na to narzekać :)

Nie znam się zbytnio na sprawach finansowych dlatego te 42 miliony nic mi nie mówią? Jak to można na pudełka przeliczyć? Ostatnio w NCsoft były zwolnienia i community manager napisał: "While we are indeed a wholly-owned subsidiary of Korea-based NCsoft Corporation (read NCsoft HQ), we are also our own entity. ArenaNet has not been affected by the NCwest realignment. And indeed, we are hiring: http://www.arena.net/jobs/". O co chodzi z tym "we are also our own entity"? :)

Nie nazwałbym siebie trollem, ale każdy może mieć swoje zdanie. ;)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 12:57 
Cytuj  
Ale serio.. mozesz sie powstrzymac z tymi emotikonami? Ciezko cie traktowac serio widziac posta, ktory wyglada jak napisany prez 12latka.

"we are also our own entity" znaczy tyle ze sa 'osobnym tworem' (od ncSoft) i nie dotknely ich zwolnienia w ncSoft. Co jest pewnie prawda bo jeszcze na to za wczesnie.

I po co chcesz 'przeliczac na pudelka'? Dla inwestorow nie licza sie pudelka tylko kasa. Mogloby sie sprzedac JEDNO pudelko ze sume 42 mln dolcow i byliby tak samo zadowoleni. A od zadowolenia inwestorow zalezy istnienie takich firm jak ArenaNet czy Trion.

No i nie ma nawet sensu porownywac An do Trion. Trion JEST WIEKSZY. Ma 3 gry MMO, 4ta bedzie wydawal... wspolpracuje z Crytekiem i SyFy (Defiance), itd... AN jest tylko i wylacznie wyrobnikiem-developerem 'na uslugach' koreanskiego molocha.


_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 gru 2012, 13:01 przez Kabraxis, łącznie edytowano 1 raz
**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 13:00 
Cytuj  
Nie przelicza się, bo te 42 mln to całość przychodów generowanych przez GW2 które zostały zaksięgowane w Q3 2012. Nie ma rozgraniczenia na pudełka i cash shop.
Cytuj:
O co chodzi z tym "we are also our own entity"?

Korporacje to jest sieć powiązanych firm / spółek a nie jedna duża. Właścicielem w 100% Arena.net jest NCSoft HQ spółka-matka z Korei. Tak samo jak NC Interactive (NC Soft w USA) to jest firma w 100% należąca do NCSoft HQ w Korei. Wobec czego Arena.net i NC Interacive są formalnie osobnymi firmami, ale będącymi częscią tej samej korporacji z siedzibą w Korei.

W tym zdaniu chodziło o to, że zwolnienia dotkneły NCSoft w USA. Czyli część korporacji NCSoft - firmę NC Interactive, która jest osobną firmą od Arena.net ale też osobną od np. NC Europe czy NC Taiwan.

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 13:11 
Cytuj  
I niby ponad 2 miliony egzemplarzy przyniosły tylko 42 miliony? :)

No jak dla mnie to ArenaNet jest marką samą w sobie. Udowodnili, że można zrobić niby MMO bez abonamentu. Firmę TRION Worlds postrzegam inaczej. Jak na razie to mają tylko "RIFTa". Na pozostałe gry trzeba czekać. Chociaż dają radę. Grałem tylko w triale, betę i wersję lite, ale odwalają dużo lepszą robotę niż na przykład taki Blizzard, który przy 10 milionach graczy powinien sypać dodatkami 2 razy większymi niż "Storm Legion" 2 razy częściej. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 13:19 
Cytuj  
Nie wiem co niby An udowodnila skoro na rynku jest kilkadziesiat MMO bez abonamentu.
Czym GW2 sie od nich rozni? Tylko nie wyskakuj ze jakoscia bo srsly.. Runes Of Magic w betach na test serwerach jest mniej zabugowane. Jakoscia GW2 blizej do F2P gierki niz AAA Western MMO ala RIFT czy WoW. Taka prawda.

Wodny... oprocz wyjebania emotikonow operuj tez mniej fanbojstwem a bardziej faktami.

Cytuj:
I niby ponad 2 miliony egzemplarzy przyniosły tylko 42 miliony?


Jak najbarzdziej mozliwe. 2 miliony to wcale nie duzo. Rift mial chyba 1mln po premierze a byl nowym IP, nieznanej firmy. Do tego od czasu tych 2 milionow nie ma ani jednego newsa o tym jak sobie gra radzi (sprzedaz i ilosc graczy)... wniosek? obie wartosci polecialy na pysk (chodzi ofc o GW2 tutaj).


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 13:36 
Cytuj  
Czym się różni?
- jakością, bo każde MMO ma swoje bolączki nawet w zaawansowanym stadium, wystarczy wejść na jakiekolwiek forum i poczytać chociażby o klasach, ściany tekstu o błędach i innych pierdołach, gra nie będzie miała bugów jak umrze ostatni gracz grający w dany tytuł, wtedy tych bugów nikt nie zauważy, poza tym jak mam na myśli jakość to patrzę na ogół gry, jeżeli jest grywalna, nie ma nic co psuje mi przyjemność zabawy w dużym stopniu, to nie widzę powodów by nazywać grę gównem
- wyrzuceniem Holy Trinity
- dynamicznym systemem walki
- oprawą audiowizualną
- co miesiąc content patch, raz mniejszy, raz większy, ale zawsze coś
- modelem B2P
- brakiem Pay 2 Win
- brakiem blokowania contentu z wyjątkiem wyższych leveli Fraktali
- paskiem umiejętności
- combosami
- systemem walki o życie w stylu "Borderlands"
- rozbudowanym systemem walki pod wodą
- możliwością zmieniania roli na polu bitwy za pomocą zmiany zestawu broni
- automatycznym skalowaniem leveli w dół
- nastawieniem na współpracę miedzy graczami
- świetnym i rozbudowanym WvW

W takim razie z każdego pudełka mają po 20 dolarów? Gdzie reszta?

Według mnie spokojnie do dnia dzisiejszego poszły 3 miliony egzemplarzy "GW2".

TRION Worlds od dłuższego czasu milczy na temat ilości graczy opłacających abonamentu.


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 13:57 
Cytuj  
wodny napisał(a):
I niby ponad 2 miliony egzemplarzy przyniosły tylko 42 miliony? :)

Raport NCSoft-u to mówi. Chyba, że oskarżasz NCSoft o zafałszowanie wyników GW2?
Ja bym obstawiał, że część z tych 2 mln sprzedanych za pośrednictwem wydawców, a nie bezpośrednio przez Arena.net / NCSoft Europe na stronie - pewnie ma tak skonstruowane umowy, że przychody z części tej sprzedaży trafią do NCSoft później i będą sie liczyły do wyników za Q4 2012. Pewnie za Q4 2012 będzie kolejne 40-50 mln $. Najciekawiej to będą wyniki za pierwszy kwartał 2013, ale to dopiero przyszłość, którą poznamy w kwietniu.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 14:03 
Cytuj  
wodny napisał(a):
- paskiem umiejętności
- combosami
- rozbudowanym systemem walki pod wodą
- możliwością zmieniania roli na polu bitwy za pomocą zmiany zestawu broni
- automatycznym skalowaniem leveli w dół
- nastawieniem na współpracę miedzy graczami


ja jebie wodny idz juz ty lepiej pisac czemu to do ciebie nikt sie nie zglasza proponujac ci prace za grube plny.

pozatym to temat o sl a nie roznicach gw2 i rift a wy kurwa smiecicie. wypierdalac.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 14:06 
Cytuj  
Piszpan napisał(a):

pozatym to temat o sl a nie roznicach gw2 i rift a wy kurwa smiecicie. wypierdalac.

Słusznie sorry :oops: W wolnej chwili te parę postów można do flames wywalić np. do tematu flejmu GW2 który tam gdzieś jest.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 14:39 
Cytuj  
wodny napisał(a):
- wyrzuceniem Holy Trinity
- dynamicznym systemem walki
- oprawą audiowizualną
- co miesiąc content patch, raz mniejszy, raz większy, ale zawsze coś
- modelem B2P
- brakiem Pay 2 Win
- brakiem blokowania contentu z wyjątkiem wyższych leveli Fraktali
- paskiem umiejętności
- combosami
- systemem walki o życie w stylu "Borderlands"
- rozbudowanym systemem walki pod wodą
- możliwością zmieniania roli na polu bitwy za pomocą zmiany zestawu broni
- automatycznym skalowaniem leveli w dół
- nastawieniem na współpracę miedzy graczami
- świetnym i rozbudowanym WvW


Matko swieta ze wszystkimi swietymi :) I ty sie dziwisz ze cie nie biore na powaznie...
Zapomniales o ikonce na pulpicie.

lol.. a raczej to jzu jest poziom na: rotfl

trolling bardzo niskich lotow,. Jednak sula miales racje...

Szkoda tutaj czasu marnowac.


_________________
Obrazek

******

Posty: 4303
Dołączył(a): 27.04.2005
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 15:25 
Cytuj  
To już wiadomo kto jest psiaczkiem. ;)

Według mnie to duże różnice. Gatunku MMO się na nowo nie wymyśli. :)


_________________
We are all but specks of dust in the dream of the Grand Butterfly.

**
Avatar użytkownika

Posty: 9516
Dołączył(a): 5.08.2004
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 15:42 
Cytuj  
wodny napisał(a):
To już wiadomo kto jest psiaczkiem. ;)

Według mnie to duże różnice. Gatunku MMO się na nowo nie wymyśli. :)


wy kurwa prostych slow wypierdalac nie rozumiecie?

pasek umiejetnosci - NEWGENMMO by wodny.


_________________
Obrazek
http://www.pathofexile.com/forum/view-thread/611443

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 16:21 
Cytuj  
nudzi wam sie?
bo mi nie, a widze, ze sie tu znowu burdel robi.


Posty: 14
Dołączył(a): 5.01.2003
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 18:57 
Cytuj  
Trion żyje z abonamentu a Arena z jednorazowych strzałów. Nie ma strzału nie ma przychodów a są koszty - serwery trzeba utrzymać.
Poza tym nie sądzę żeby jakikolwiek dodatek do GW2 cieszył się taką popularnością jak podstawka i nie sądzę żeby kosztowała tyle co ona. Tak więc dobry wynik Areny to sprawa jednorazowa. Zapewne wynik Trionu też (dużo zarobili na przedpłatach na Storm Legion, który zapewne był kupowany od razu z rocznym abonamentem) ale mimo wszystko to zupełnie inny poziom. Taki roczny abonament powinien teoretycznie być wykazywany proporcjonalnie do okresu jaki dotyczy (w kolejnych miesięcznych ratach) ale chyba nikt sie juz takimi zasadami nie przejmuje w firmach komputerowych.
To tyle jeżeli chodzi o finanse.

***

Posty: 24059
Dołączył(a): 6.04.2003
Offline
PostNapisane: 12 gru 2012, 19:26 
Cytuj  
gkowal napisał(a):
Taki roczny abonament powinien teoretycznie być wykazywany proporcjonalnie do okresu jaki dotyczy (w kolejnych miesięcznych ratach)


Nie powinien.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 176 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.