Farin napisał(a):
sula napisał(a):
Jeszcze trzeba dojść do tego Farin o co ci chodzi, bo już nie pamiętam jak to w AoC było tbh.
O to, że świat jest poszatkowany na zony czy o to, że danej zony jest X instancji ?
Bo tylko jedna z tych rzeczy (w całości) jest w GW2.
Chodzi mi o to drugie.
Po prostu zdziwił mnie fakt, że wtedy sporo ludzi na to psioczyło( w tym chyba z inside-em na czele), a teraz jakoś tak bez echa to przeszło...
No i tak przy okazji zapytam się:
Jakie jest ograniczenie w ilości osób przebywających w "jednym wymiarze" danej zony ?
No to tego 'drugiego' nie ma. Tzn. nie ma w takim sensie jak to zazwyczaj jest.
W GW2 wyglada to tak, że nie jest tworzona kolejna instancja danej zony na danym serwerze. Tylko jakby jest tworzona tymczasowa kolejna instancja zony na którą trafiają ludzie z różnych serwerów. Taki misz masz.
Jest on tymczasowy (tzn. jak się zrobi miejsce na twoim serwerze to jesteś pytany czy chcesz się przenieść).
Nie ma też swobodnego przełączania się między 'instancjami'. W ogóle jak jesteś na serwerze to nie masz pojęcią czy danej zony jest stworzona 'tymczasowa' kopia gdzieś.
Także o tyle jest to inne.
Jest tłumaczone to w taki sposób, że nie masz nigdy kolejki na serwer - tylko jeżeli zona, w której jest twoja postać na serwerze jest pełna, to zamiast czekać w kolejce to grasz na 'tymczasowym serwerze i innymi 'czejającymi' ludźmi z innych serwerów dopóki nie zrobi się miejsce na twoim.
Dalej daremne, ale jednak sporo lepsze niż standardowe kopiowanie zon.
Jednak ofc gorsze niż jeden seamless world bez zonowania.